Mazda MX-5 NB B6 '00 – Dropped miateratti :D Gwint str 2 polerka str 3
Napisane: 6 mar 2016, 16:16
Wczoraj nabyłem moje wymarzone autko – mazda miata mx5 rocznik 2000 silnik 1.6 110 koni autko kupione od pierwszego właściciela w kraju (miał je od 2011) a on z kolei kupił je w mx5 centrum, więc wiem że dobra sztuka bo tam bubli nie sprzedają Auto było wystawione na mx5klubpolska.pl za 8500, potem opuścił cenę do 6800 chętnych nie brakowało ale jakoś udało mi się znaleźć na 1 miejscu w kolejce więc szybki szpil musiałem pożyczyć brakującą sumę, zorganizować transport i wio
Samochód kupiłem we Wrocławiu. Wycieczka z rana trwała 2h, pooglądałem autko, przejechałem się i wiedziałem, że już jest moje Pojechaliśmy pozwiedzać trochę miasto bo nigdy nie byliśmy, potem jakieś tankowanie McDonald's i jedziemy do domu. Niestety kilka km po zjeździe na A4 pojawiło się info na tablicy nad drogą, że za 5km jest wypadek. Faktycznie, staliśmy godzinę w korku. Pan Duda miał wypadek parę dni temu i prokuratura wymyśliła sobie robienie ekspertyzy od godziny 15, cały ruch na A4 w kierunku Krakowa zablokowany, korek niemiłosierny. Podwójnie wkurzyliśmy się, jak kierowali wszystkich na wjazd na górę na węźle Brzeg, a gdy już byliśmy na górze puścili ruch dołem.... Ale ok zawróciliśmy, pojechaliśmy A4 wszystko fajnie lecimy sobie stówką, zachciało nam się do łazienki i trochę rozprostować nogi, skoczyliśmy na szybko. Jedziemy dalej, stówka na blacie wszystko spoko – nie wiem czy ujechaliśmy kilometr, za zakrętem wszyscy stoją, a na elektronicznej tablicy nad drogą – Wypadek 39km... Staliśmy w korku ponad 2h (chyba prawie 3), wszyscy silniki pogaszone z aut powysiadali stoją gadają Wszystko fajnie, tylko miałem na 22 do pracy. Dobra ostatecznie prokuratura się pozbierała i puścili ten ruch, więc znów gnamy stówką i w 2h dojechaliśmy do Sosnowca, jednakże jeszcze musiałem skoczyć po rzeczy do pracy itp itd i w sumie spóźniłem się 10 minut wyjeżdżając o 16 a mając do pracy na 22 Ale i tak uważam że było fajnie i warto było jechać.
Autko ma 150 tysięcy przebiegu, jest bezwypadkowe, z minusów progi przy tylnych kołach (standard w miacie) i tylna klapa jest zeżarta przez rudzielca i będzie trzeba ją odświeżyć a klapę chyba wymienić ale to w swoim czasie.
Wyposażenie:
-Silnik B6 1.6 16V 110 koni
-ABS
-2x airbag
-Wysoki windshot by Pietryga
-Kierownica skóra nardi torino
-Gałka i mieszek skóra
-Fotele skóra perforowana, podgrzewane
-Podgrzewane lusterka
-Immo
-Radio 2din z nbfl
-Elektryczne szyby i lusterka
-Elektrycznie wysuwana antena
-Elektryczna regulacja wysokości świateł
-Chromowane nakładki na progi (po otwarciu drzwi) z napisem MX-5
Zmiany, modyfikacje itp.:
-radio Pioneer DEH-X5500BT
-wzmacniacz Lightning Audio Bolt B2.400.4 by RockfordFosgate + kable Hollywood Energetic
-własnoręcznie wykonana zabudowa boczka bagażnika z głośnikiem Powerbass M-104
-licznik z białymi tarczami i srebrnymi obwódkami z NBFL ze zmienionym podświetleniem na ledy
-srebrny stylebar
-towhook z tyłu
-towhook strap z przodu
-dokładka opel astra G
-dolot ze stożkiem
-felgi alu Borbet T 16" 7.5J ET35 z oponami 2x Uniroyal Rainsport 1 & 2x Uniroyal Rainsport 2, 205/45R16
-nakrętki felg stalowe kute TPI
-zawieszenie gwintowane TA-Technix
W miarę świeże zdjęcia
Zdjęcia z ogłoszenia :twisted: Tak to się zaczęło :roll:
Samochód kupiłem we Wrocławiu. Wycieczka z rana trwała 2h, pooglądałem autko, przejechałem się i wiedziałem, że już jest moje Pojechaliśmy pozwiedzać trochę miasto bo nigdy nie byliśmy, potem jakieś tankowanie McDonald's i jedziemy do domu. Niestety kilka km po zjeździe na A4 pojawiło się info na tablicy nad drogą, że za 5km jest wypadek. Faktycznie, staliśmy godzinę w korku. Pan Duda miał wypadek parę dni temu i prokuratura wymyśliła sobie robienie ekspertyzy od godziny 15, cały ruch na A4 w kierunku Krakowa zablokowany, korek niemiłosierny. Podwójnie wkurzyliśmy się, jak kierowali wszystkich na wjazd na górę na węźle Brzeg, a gdy już byliśmy na górze puścili ruch dołem.... Ale ok zawróciliśmy, pojechaliśmy A4 wszystko fajnie lecimy sobie stówką, zachciało nam się do łazienki i trochę rozprostować nogi, skoczyliśmy na szybko. Jedziemy dalej, stówka na blacie wszystko spoko – nie wiem czy ujechaliśmy kilometr, za zakrętem wszyscy stoją, a na elektronicznej tablicy nad drogą – Wypadek 39km... Staliśmy w korku ponad 2h (chyba prawie 3), wszyscy silniki pogaszone z aut powysiadali stoją gadają Wszystko fajnie, tylko miałem na 22 do pracy. Dobra ostatecznie prokuratura się pozbierała i puścili ten ruch, więc znów gnamy stówką i w 2h dojechaliśmy do Sosnowca, jednakże jeszcze musiałem skoczyć po rzeczy do pracy itp itd i w sumie spóźniłem się 10 minut wyjeżdżając o 16 a mając do pracy na 22 Ale i tak uważam że było fajnie i warto było jechać.
Autko ma 150 tysięcy przebiegu, jest bezwypadkowe, z minusów progi przy tylnych kołach (standard w miacie) i tylna klapa jest zeżarta przez rudzielca i będzie trzeba ją odświeżyć a klapę chyba wymienić ale to w swoim czasie.
Wyposażenie:
-Silnik B6 1.6 16V 110 koni
-ABS
-2x airbag
-Wysoki windshot by Pietryga
-Kierownica skóra nardi torino
-Gałka i mieszek skóra
-Fotele skóra perforowana, podgrzewane
-Podgrzewane lusterka
-Immo
-Radio 2din z nbfl
-Elektryczne szyby i lusterka
-Elektrycznie wysuwana antena
-Elektryczna regulacja wysokości świateł
-Chromowane nakładki na progi (po otwarciu drzwi) z napisem MX-5
Zmiany, modyfikacje itp.:
-radio Pioneer DEH-X5500BT
-wzmacniacz Lightning Audio Bolt B2.400.4 by RockfordFosgate + kable Hollywood Energetic
-własnoręcznie wykonana zabudowa boczka bagażnika z głośnikiem Powerbass M-104
-licznik z białymi tarczami i srebrnymi obwódkami z NBFL ze zmienionym podświetleniem na ledy
-srebrny stylebar
-towhook z tyłu
-towhook strap z przodu
-dokładka opel astra G
-dolot ze stożkiem
-felgi alu Borbet T 16" 7.5J ET35 z oponami 2x Uniroyal Rainsport 1 & 2x Uniroyal Rainsport 2, 205/45R16
-nakrętki felg stalowe kute TPI
-zawieszenie gwintowane TA-Technix
W miarę świeże zdjęcia
Zdjęcia z ogłoszenia :twisted: Tak to się zaczęło :roll: