Mazda Mx-5 NA BP '97 SC

Silnik:
– 1.8 seryjnie 130KM
– LiquiMoly 5W40 (polecam, po zrobieniu płukanki przed wymianą praktycznie zapomniałem o wydawaniu jakichkolwiek dźwięków przez HLA)
– COPy z Toyoty
– kompresor Eaton M62, kółko 65mm: doładowanie 0,75bara w peaku, 0,65 przy odcięciu.
-chłodnica oleju 235mm 11 rzędów
– IC
Sterowanie:
– MS2.
– szerokopasmówka,
-czujniki EGT i temp oleju są włożone i czekają na sterownik.
Skrzynia i sprzęgło:
– 6-biegowa
– Motul 75W90
-docisk z KL 2.5 i tarcza organiczna.
-wężyk sprzęgła w stalowym oplocie.
LSD:
– Superfuji 3.63
Wydech:
– Pełna seria, pewnie prędzej czy później doczeka się wymiany.
Zawieszenie:
– sprężyny H&R 35mm
– 4x Bilstein B6
Hamulce:
– seria
– DOT 5.1
-przewody w stalowym oplocie i regulowany zawór proporcjonalny czekają na założenie.
Felgi i opony:
– ATS Cup 15x7j ET28 7kg
– Tył Toyo T1R
– Przód Yokohama Parada 2
– w planach: Yokohama AD08 Neova
Inne:
-frame railsy 3mm produkcji Yapa Racing
-Rollbar TRlane
Wyposażenie podstawowe:
-silnik 1.8 130hp,
-4 koła,
– elektryczne szyby
-fotele obszyte skórą i alcantarą.
– 2 poduchy,
Dołożone wyposażenie:
– centralny zamek i klapa na pilota.
– dzienne,
– ozdobne ramki nawiewów,
– aluminiowa ramka skrzyni biegów Mazda,
Plany:
-kubełek, harnessbar i szelki,
-przywrócić kompresor do życia.
Zdjęcia, czyli to co lubię najbardziej (w tematach o autach):
– 1.8 seryjnie 130KM
– LiquiMoly 5W40 (polecam, po zrobieniu płukanki przed wymianą praktycznie zapomniałem o wydawaniu jakichkolwiek dźwięków przez HLA)
– COPy z Toyoty
– kompresor Eaton M62, kółko 65mm: doładowanie 0,75bara w peaku, 0,65 przy odcięciu.
-chłodnica oleju 235mm 11 rzędów
– IC
Sterowanie:
– MS2.
– szerokopasmówka,
-czujniki EGT i temp oleju są włożone i czekają na sterownik.
Skrzynia i sprzęgło:
– 6-biegowa
– Motul 75W90
-docisk z KL 2.5 i tarcza organiczna.
-wężyk sprzęgła w stalowym oplocie.
LSD:
– Superfuji 3.63
Wydech:
– Pełna seria, pewnie prędzej czy później doczeka się wymiany.
Zawieszenie:
– sprężyny H&R 35mm
– 4x Bilstein B6
Hamulce:
– seria
– DOT 5.1
-przewody w stalowym oplocie i regulowany zawór proporcjonalny czekają na założenie.
Felgi i opony:
– ATS Cup 15x7j ET28 7kg
– Tył Toyo T1R
– Przód Yokohama Parada 2
– w planach: Yokohama AD08 Neova
Inne:
-frame railsy 3mm produkcji Yapa Racing
-Rollbar TRlane
Wyposażenie podstawowe:
-silnik 1.8 130hp,
-4 koła,
– elektryczne szyby
-fotele obszyte skórą i alcantarą.
– 2 poduchy,
Dołożone wyposażenie:
– centralny zamek i klapa na pilota.
– dzienne,
– ozdobne ramki nawiewów,
– aluminiowa ramka skrzyni biegów Mazda,
Plany:
-kubełek, harnessbar i szelki,
-przywrócić kompresor do życia.
Zdjęcia, czyli to co lubię najbardziej (w tematach o autach):