Mazda mx-5 NA 1989 1.6 USDM
Napisane: 5 lip 2011, 22:06
Mazda MX-5 NA
Kolor:
Rok produkcji: 09.1989
Silnik:
81000 milów czyli 136.000 kmów
Seryjne parametry:
– Silnik 1,6 115KM – wykres N/A strona 2
– kolor Classic Red (SU)
– ABS brak
– Absolutny Brak Szpery – sztuk 1
– Skrzynia 5-biegowa
– felgi noname germańskie 5 ramienne
– Klima – była ale wyszła
– Airbag – leży w kartonie
Modyfikacje
– Moc 213hp i 245 NM
– Det3 w trybie FI
– przednia dokładka Garage Vary
– tylna lotka KG works
– Rollbar YAPA celarwiev z harnessem czarny połysk
– Turbina garecik t25
– wydech 2.25
– tłumik koncowy komorowy Magnaflow
– Tokico ilumina przód tył seria
– MBC properfekt/EBC mac
– blow off properfekt
– Felgi MAS 15" czarne + rant w polerce
– zegar temp oleju Autogauge
– boost D1Spec z peakiem
– AFR Innovate MTX-L
– tylna rozpórka dolna od NB
– sprzęgło Wróbel spiek
– odelżony Zamach
– Pompa Walbro 255
– IC Fmic.pl 550X140X65mm
– Łączniki silikonowe Fmic.pl
Kolor:
Rok produkcji: 09.1989
Silnik:
81000 milów czyli 136.000 kmów
Seryjne parametry:
– Silnik 1,6 115KM – wykres N/A strona 2
– kolor Classic Red (SU)
– ABS brak
– Absolutny Brak Szpery – sztuk 1
– Skrzynia 5-biegowa
– felgi noname germańskie 5 ramienne
– Klima – była ale wyszła
– Airbag – leży w kartonie
Modyfikacje
– Moc 213hp i 245 NM
– Det3 w trybie FI
– przednia dokładka Garage Vary
– tylna lotka KG works
– Rollbar YAPA celarwiev z harnessem czarny połysk
– Turbina garecik t25
– wydech 2.25
– tłumik koncowy komorowy Magnaflow
– Tokico ilumina przód tył seria
– MBC properfekt/EBC mac
– blow off properfekt
– Felgi MAS 15" czarne + rant w polerce
– zegar temp oleju Autogauge
– boost D1Spec z peakiem
– AFR Innovate MTX-L
– tylna rozpórka dolna od NB
– sprzęgło Wróbel spiek
– odelżony Zamach
– Pompa Walbro 255
– IC Fmic.pl 550X140X65mm
– Łączniki silikonowe Fmic.pl