Mazda MX-5 NA BP-T '91

ND / NC / NB / NA

Postprzez People_Hate_Me » 23 cze 2009, 10:22

Zdecydowanie Kolega z za miedzy Cisnie :D gratulacje ;D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez hopek » 23 cze 2009, 16:10

Fiveopac napisał(a):Spokojnie, to BP nie Z5 po projektach z usa wiem, ze te silniki łykaja sporo wiecej bez jękniecia

a robił ktos z5 turbo ?? jakie doładowanie mogłoby wytrzymać??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez brii » 23 cze 2009, 18:21

hopek napisał(a):jakie doładowanie mogłoby wytrzymać

Małe. Gdzieś była na sprzedaż BA z Z5 turbo...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Cukierek » 23 cze 2009, 20:47

Gratuluję Pawle wyniku. :)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Fiveopac » 24 cze 2009, 20:12

Hans napisał(a):jak cos gdzies mam jakies filmy z Twoich przejazdow oczko

Wrzucaj <diabełek>

Fiveopac napisał(a):Powinno byc ciut lepiej ale nie wiem czy czegos nei pop*** z zaplonem noc przed zawodamio jako ze musialem dostac sie do wezyka od nagrzewnicy i odkrylem, ze mam luzny czujnik polozenia wałka.. musze podjechac na hamowanie i zobaczyc czy cos nei przestawilo sie przypadkiem.

No i wykrakalem, w Borsku z 245 km i 308 nm zrobilo sie... 232 i 278 nm... rozbiegło mi sie całe stado koni i niutów z powodu aparatu, ktory sam sie przestawil. Po ustawieniu go na nominał hamownia wypluła ~220 km o marnych niutonach nei wspomne.. jednym slowem czujnik byl luzny od jakiegos czasu i auto zostalo wystrojone na niewiadomo jakim przyspieszeniu zaplonu.
W poniedzialek drugie strojenie zaplonu, tym razem z dokreconym czujnikiem <głaszcze>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez szkodnik_byd » 24 cze 2009, 23:26

no ten tego zlosliwosc przedmiotow martwych ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6186 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez lukster » 24 cze 2009, 23:27

Raczej błąd druciarza ;) Jesteś 11 lipca w borsku Five ? Może tym razem się dokulam :D:D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 25 cze 2009, 00:07

five ile dales za ebc ? sciagales cos sam ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Fiveopac » 25 cze 2009, 00:08

lukster napisał(a):Raczej błąd druciarza oczko

Znajac zycie, nei chcialem ukrecic gwintu w glowicy i za slabo dokrecilem ta srube :/ zwykle wazne srubki sprawdzam 3 razy ale ta widocznie olałem :P

lukster napisał(a):Jesteś 11 lipca w borsku Five ? Może tym razem się dokulam zebyzeby

No jak nie jak tak :P rezerwuj sobei pierwszy przejazd ze mna :)

ravo napisał(a):five ile dales za ebc ? sciagales cos sam ?

Dokladnie to i stamtąd :P
http://www.diyautotune.com/catalog/ebc- ... p-285.html
Sam zaworek, sterowanei jest w megasquirtcie.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 25 cze 2009, 00:27

nie raz się przelecimy :P

a temat ebc sam myślę ogarniać bo mam peak chwilowy na 0,52 a potem huśtawkę 0,42-0,46. Mam nadzieję że mogę liczyć na konsultacje ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Fiveopac » 25 cze 2009, 16:22

lukster napisał(a):Mam nadzieję że mogę liczyć na konsultacje ?

Spoko :) Tyle ze spadek doladowania o mniej niz 1 psi nie ogarniesz. EBC w MS'ie jest na open loop i jedynie sterujesz czestotliwoscia zaworka w funkcji obrotow i wychylenia przepustnicy.
Spadek o 1 psi to roznica w temp powietrza, cisnienia atm. itp, musialbys miec osobny sterownik EBC ktory w zamknietej pętli pilnuje ustawionego doladowania i na tej podstawie steruje solenoidą.
Nie zmienia to faktu, ze pomiedzy mbc a ebc w ms'ie roznica jest kolosalna.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Fiveopac » 30 cze 2009, 16:30

Temat strojenia zaplony ogarniety po raz drugi, na szczescie po zlosliwosci samoodkrecajacego sie czujnika polozenia wałka udalo sie powrocic do mocy wyjsciowej z drobnym bonusem w nm :)
Drugi wykres to moc po prawidlowym ustwieniu luznego czujnika przed strojeniem.

Obrazek
Ostatnio edytowano 30 cze 2009, 16:35 przez Fiveopac, łącznie edytowano 2 razy
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez jackkpl » 30 cze 2009, 16:34

Czy wykres uwzglednia korekcje temperatury? Poprzednie 245 koni miales przy 23 st, teraz bylo 28.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Fiveopac » 30 cze 2009, 16:40

Na bank jest korekta, hamownai obciazeniowa wiec chyba bierze do korekty nawet odleglosc kuli ziemskiej od slonca w danym momencie ;)
Poza tym idealny dzien na strojenei zaplonu – gorąco jak diabli i wysoka wigotnosc, jak nei stuka teraz to malo prawdopodobnie ze stuknie gdy bedzie chlodniej.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez People_Hate_Me » 30 cze 2009, 17:00

Fiveopac no widze ze po piątku wziąłeś się ostro do pracy i odnalazłeś swoje zagubione stadko :D gratki
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez brii » 30 cze 2009, 17:02

Jaki piękny przebieg krzywych <jem> <spoko>
Gdyby jeszcze się te krzywe ciągnęły do 7000rpm to byłby kosmos ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Adriano_4G » 30 cze 2009, 17:12

Oj ładnie ten wykres wygląda, nie powiem – bardzo jestem ciekawy nowych czasów w Borsku, gratulacje. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez check » 30 cze 2009, 21:31

no no, mam nadzieję że w sobote będziesz w olsztynie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez szkodnik_byd » 30 cze 2009, 22:16

dobra dobra tyle razy powtarzalem nie maslic mu tu tyle bourosnie i sie do auta nie zmiesci
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6186 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez People_Hate_Me » 1 lip 2009, 11:33

szkodnik_byd słyszałem że juz ma problemy zeby sie wcisnąć :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy