Specyfikacja:
silnik
1840ccm
lekki zamach 4,6kg
sprzęgło kewlarowe
układ dolotowy – DIY Stożek
Napęd
Skrzynia 5 biegowa
otwarty dyfer (narazie)
zawieszenie i hamulce
OEM amortyzatory i sprężyny
komplet rozpórek (to co w sportivie)
Hamulce Big Brake
Body
seria Silver Blues
światła dzienne Ford NSSC
chromowana klapka wlewu paliwa
krótsza antena z NA
świecące obrysówki
wnętrze
jednoczęściowe skórzane wentylowane i podgrzewane fotele
skórzana kierownica Nardi
białe zegary
chromy Silver Blues
Koła
16'' OEM Silver Blues
15" ATT na tor
Auto po kupnie i mini myciu prezentowało się tak:
MECHANIKA
– klocki hamulcowe przód TRW
– klocki hamulcowe tył TRW
– zestaw montażowy klocków hamulcowych TRW
– pierścień uszczelniający wału
– uszczelka wałka
– filtr paliwa BLUE PRINT
– sprężyna napinająca wałka
– pasek rozrządu CONTINENTAL
– pompa wody BLUEPRINT
– rolka napinacza
– rolka prowadząca paska
– przewody zapłonowe NGK
– filtr oleju MANN
– olej MOBIL Super 2000 10W40
– uszczelka pokrywy zaworów
– pióra wycieraczek
– przetoczone tarcze przód i tył
– wymiana płynu hamulcowego na Motul RFB 600 (lipiec)
– Wymiana płynu wspomagania (lipiec)
– wymiana płynu w skrzyni biegów Motul Motyl Gear (lipiec)
– wymiana filtra powietrza na wkładkę Pipercross
– pogłębienie fotela kierowcy
– montaż elektrycznej anteny z NA (krótsza i ładniejsza)
– wymiana uszczelek lewarka zmiany biegów
– naprawa klapki w tunelu wewnętrznym
INNE:
– konserwacja i malowanie progów i wewnętrznych stron błotników
– profilaktyczne konserwowanie i malowanie wszystkich zaczynających korodować części
– malowanie na czarno haków przód
– malowanie zacisków hamulcowych i tarcz
– wymiana wszystkich słabych żarówek we wnętrzu
– chromowany wlew paliwa
– montaż świecących obrysówek
– wymiana świateł na HB4 Osram Cool Blue
– montaż czerwonego podświetlenia led nóg
– wymiana wszystkich pomocniczych świateł zewnętrznych na LED
– montaż świateł do jazdy dziennych w zaślepkach po halogenach
– obszywanie gałki i kierownicy skórą
– polerowanie reflektorów
– Czyszczenie całego wnętrza i wszystkich zakamarków jakie znam
– dołożenie wszystkich brakujących zaślepek tapicerki itp.
– wosk, wosk, wosk:)
MECHANIKA:
– olej valvoline vr1 5W50 (15.02)
– płyn chłodzący Dynagel (15.02)
– Zamach 4,9kg zrobiony u Otoczak7 (12.02)
– Sprzęgło regenerowane organik+kewlar u Wróbla (13.02)
– Szlif docisku (13.02)
– Łożysko dociskowe NTN (15.02)
– filtr oleju MANN (15.02)
– Świece NGK BKR5E-11 (15.02)
– Swap Silnika na 1.8 z nbfl (15.02)
– naprawa ręcznego (wymiana zepsutej linki)
– geometria
INNE:
– montaż pełnego dolotu alu ze stożkiem
– wygłuszanie drzwi
– wpadły oponki na tor do alu 15'
– trunk lift kit
– gaśnica 2kg na tor
– renowacja felg <– w trakcie
Do zrobienia
– wymiana uszczelek w jednym zacisku hamulcowym (podobno jedna jest mocno sparciała)
– wymiana oleju w dyfrze
– wydech Cobalt
– wymiana audio na lepsze
– powłoka Kwarc


Pod koniec sezonu 2014 auto przyjęło już bliższy ideału wygląd:
Więcej zdjęć i cała historia tutaj: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 7&start=60