Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT Platinum Silver Metallic (22R) BIPPU
Dokładnie miałem tak jasno podkręcone i mnie to zmyliło a w mieście nie zauważysz ze nie masz świateł
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Jędrzej właśnie o czymś takim myślę tylko nie okrągłe. Nie ukrywam masz parę pomysłów, które mi się podobają
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Ksedzik rzutem na taśmę został zarejestrowany jeszcze w 2015 ( jak to zwykle bywa w rodzinnych stronach jest się rzadko stąd ten pośpiech). Teraz OC i można zacząć modzić
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Heh oglądałem tą sztukę i gdyby subaru się wtedy sprzedało to bym po niego jechał.Powiedz mi czy faktycznie ten automat tak zamula jak opini o nim mówią?Mierzyłeś może przyspieszenie?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Mierzyć jeszcze nie miałem okazji bo warunki temu nie sprzyjają, X jest w tej chwili na zimówkach do tego nie wyważonych.
Co do opinii i wrażeń:
To jednak jest ASB starego typu przez co nie ma jakichś sportowych nastawów oprócz wspomnianego wcześniej przeze mnie kick-a czyli przycisku pod pedałem gazu, który redukuje bieg i ciągnie do 7000 obrotów co przy jeździe autostradowej robi duże wrażenie a korzystając z MT raczej takich zachowań się nie praktykuje. W mieście przez opóźnienie jakie występuje około 3-6 sekund raczej mało przydatna funkcja.
Do miasta a raczej "wyścigów" jak przeczytałem na zagranicznych forach jest przycisk Hold i ustawienie przełożenia na "S". Jeszcze tego nie próbowałem ale chodzi o to, że na tym ustawieniu są 3 biegi a przy wciśniętym Hold tylko dwa 1 i 2, dzięki temu osiągamy najwyższe obroty i przyśpieszenie. Oczywiście taka jazda "zabija" skrzynię.
Nie oszukujmy się ale X9 ma bliżej do limuzyny niż do auta nazwijmy ogólnie wyścigowego. Jednakże dzięki porządnemu silnikowi oraz dobremu wyposażeniu, a także ponoć jednym z lepszych blach w Mazdach jest naprawdę atrakcyjnym autem. Zawsze zostaje 2.3 Millera tu atrakcje wzrastają a na końcu można też przełożyć skrzynię biegów na MT.
Edytka:
Znalazłem własnie takie informacje z oficjalnych broszur Mazdy:
PERFORMANCE AND FUEL CONSUMPTION
Performance KL 2.5 auto KL 2.5 manual KF 2.0 manual
Acceleration, sec.
0-100km/h 11.1 8.6 10.7
60-100km/h 6.1 9.2* 11.4*
80-120 km/h 7.9 14.2** 18.5**
Maximum speed, km/h 210 220 202
Fuel Consumption ( l /l00km)
at steady 90 km/h 6.9 6.8 6.3
120km/h 8.5 8.4 7.7
160km/h 12.5 12.3 11.5
180 km/h 14.5 14.7 13.2
ECEmode 12.9 12.6 11.1
Data recorded by the manufacturer
Automatic in "D"range
Manual * in 4th gear
** in 5th gear
Co do opinii i wrażeń:
To jednak jest ASB starego typu przez co nie ma jakichś sportowych nastawów oprócz wspomnianego wcześniej przeze mnie kick-a czyli przycisku pod pedałem gazu, który redukuje bieg i ciągnie do 7000 obrotów co przy jeździe autostradowej robi duże wrażenie a korzystając z MT raczej takich zachowań się nie praktykuje. W mieście przez opóźnienie jakie występuje około 3-6 sekund raczej mało przydatna funkcja.
Do miasta a raczej "wyścigów" jak przeczytałem na zagranicznych forach jest przycisk Hold i ustawienie przełożenia na "S". Jeszcze tego nie próbowałem ale chodzi o to, że na tym ustawieniu są 3 biegi a przy wciśniętym Hold tylko dwa 1 i 2, dzięki temu osiągamy najwyższe obroty i przyśpieszenie. Oczywiście taka jazda "zabija" skrzynię.
Nie oszukujmy się ale X9 ma bliżej do limuzyny niż do auta nazwijmy ogólnie wyścigowego. Jednakże dzięki porządnemu silnikowi oraz dobremu wyposażeniu, a także ponoć jednym z lepszych blach w Mazdach jest naprawdę atrakcyjnym autem. Zawsze zostaje 2.3 Millera tu atrakcje wzrastają a na końcu można też przełożyć skrzynię biegów na MT.
Edytka:
Znalazłem własnie takie informacje z oficjalnych broszur Mazdy:
PERFORMANCE AND FUEL CONSUMPTION
Performance KL 2.5 auto KL 2.5 manual KF 2.0 manual
Acceleration, sec.
0-100km/h 11.1 8.6 10.7
60-100km/h 6.1 9.2* 11.4*
80-120 km/h 7.9 14.2** 18.5**
Maximum speed, km/h 210 220 202
Fuel Consumption ( l /l00km)
at steady 90 km/h 6.9 6.8 6.3
120km/h 8.5 8.4 7.7
160km/h 12.5 12.3 11.5
180 km/h 14.5 14.7 13.2
ECEmode 12.9 12.6 11.1
Data recorded by the manufacturer
Automatic in "D"range
Manual * in 4th gear
** in 5th gear
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Czyli wychodzi na to że głownie zestopniowanie skrzyni robi róznicę,bo o ile od zera do setki A/T mocno odstaje od M/T(choć nie chce się aż wieżyć że skrzynia ''zabiera ok 30hp) to już od 60-100 czy 80-120 A/T bije na głowę M/T elastycznością.Te różnice w czasie od zera pewnie spowodowane czasem reakcji zespołu napędowego przy ruszaniu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
bierzcie pod uwage tez wage skrzyni A/T i M/T pozatym tego automatu nie mozna katowac bo zbyt dlugo nie posluzy:) Odnosnie auta naprawde fajny egzemplarz ogladalem macalem jezdzilem (jest lux) Graty zakupu!
Różnica wagi to "tylko" 20 kg.
DziękujeGraty zakupu!
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Bo_Lo napisał(a):Czyli wychodzi na to że głownie zestopniowanie skrzyni robi róznicę,bo o ile od zera do setki A/T mocno odstaje od M/T(choć nie chce się aż wieżyć że skrzynia ''zabiera ok 30hp) to już od 60-100 czy 80-120 A/T bije na głowę M/T elastycznością.Te różnice w czasie od zera pewnie spowodowane czasem reakcji zespołu napędowego przy ruszaniu.
Jeśli chodzi o start z miejsca to na pewno , bo automatem startujesz praktycznie z wolnych obrotów, ale do tych czasów pomiędzy 60-100 i 80-120 też bym się przyczepił bo wydaje mi się że automat zawsze przegrywa z manualem , a wciśnięcie gazu z kick downem = oczekiwanie na zmianę przełożenia z dobre 2 sekundy .Chyba że czas mierzony jest od momentu zapięcia niższego biegu:)
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Raczej wynika to z faktu ze w manualu czas mierzy sie na 4tym biegu.Pewnie przy redukcji na 3 i cisnieciu do odcinki wynik byłby inny.Koniec OT w temacie kolegi;)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Już w Łodzi przez 11 dni X nie odpalany no i trochę z duszą na ramieniu poszedłem go odpalić. Powiem, że dłużej walczyłem z przymarzniętymi drzwiami niż odpaleniem także kolejny plus dla 9. Drugi plus za aluminiowy blok silnika za nim pozakładałem tablicę to wskazówka już się poruszyła w górę.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Moja nie wiec chyba muszę termostat wymienić
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Yoki napisał(a):ciągnie do 7000 obrotów [..] korzystając z MT raczej takich zachowań się nie praktykuje.
Musiałbyś pojeździć trochę po Poznaniu z innymi X9
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Dziś byłem na nabiciu klimy i niestety jedna rurka przegnita i czynnik spływa.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Co do obrotów to moja czasami widzi i 7800 obrotów bo kawałek dalej jest odcinka i więcej się nie da ;–)
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Jędrzej stojąc przodem do auta w lewym otworze przy halogenie widać 2 rurki to ta po prawej. Jutro zrobię dokładniejsze zdjęcie
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości