Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT Platinum Silver Metallic (22R) BIPPU

TA / HD / HC / HB

Postprzez Yoki » 30 gru 2015, 14:38

Dokładnie miałem tak jasno podkręcone i mnie to zmyliło a w mieście nie zauważysz ze nie masz świateł

Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Sonek » 30 gru 2015, 14:51

Miałem ten sam problem gdy się przesiadałem z fiata grande punto do mojej mazdy. Pomogła mała karteczka z napisem światła przy zegarach :P
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez Yoki » 30 gru 2015, 15:42

Jędrzej właśnie o czymś takim myślę tylko nie okrągłe. Nie ukrywam masz parę pomysłów, które mi się podobają :P

Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Yoki » 31 gru 2015, 16:54

Ksedzik rzutem na taśmę został zarejestrowany jeszcze w 2015 ( jak to zwykle bywa w rodzinnych stronach jest się rzadko stąd ten pośpiech). Teraz OC i można zacząć modzić
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Bo_Lo » 1 sty 2016, 17:48

Heh oglądałem tą sztukę i gdyby subaru się wtedy sprzedało to bym po niego jechał.Powiedz mi czy faktycznie ten automat tak zamula jak opini o nim mówią?Mierzyłeś może przyspieszenie?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Yoki » 1 sty 2016, 18:16

Mierzyć jeszcze nie miałem okazji bo warunki temu nie sprzyjają, X jest w tej chwili na zimówkach do tego nie wyważonych.
Co do opinii i wrażeń:
To jednak jest ASB starego typu przez co nie ma jakichś sportowych nastawów oprócz wspomnianego wcześniej przeze mnie kick-a czyli przycisku pod pedałem gazu, który redukuje bieg i ciągnie do 7000 obrotów co przy jeździe autostradowej robi duże wrażenie a korzystając z MT raczej takich zachowań się nie praktykuje. W mieście przez opóźnienie jakie występuje około 3-6 sekund raczej mało przydatna funkcja.
Do miasta a raczej "wyścigów" jak przeczytałem na zagranicznych forach jest przycisk Hold i ustawienie przełożenia na "S". Jeszcze tego nie próbowałem ale chodzi o to, że na tym ustawieniu są 3 biegi a przy wciśniętym Hold tylko dwa 1 i 2, dzięki temu osiągamy najwyższe obroty i przyśpieszenie. Oczywiście taka jazda "zabija" skrzynię.

Nie oszukujmy się ale X9 ma bliżej do limuzyny niż do auta nazwijmy ogólnie wyścigowego. Jednakże dzięki porządnemu silnikowi oraz dobremu wyposażeniu, a także ponoć jednym z lepszych blach w Mazdach jest naprawdę atrakcyjnym autem. Zawsze zostaje 2.3 Millera tu atrakcje wzrastają a na końcu można też przełożyć skrzynię biegów na MT.

Edytka:
Znalazłem własnie takie informacje z oficjalnych broszur Mazdy:
PERFORMANCE AND FUEL CONSUMPTION
Performance KL 2.5 auto KL 2.5 manual KF 2.0 manual
Acceleration, sec.
0-100km/h 11.1 8.6 10.7
60-100km/h 6.1 9.2* 11.4*
80-120 km/h 7.9 14.2** 18.5**
Maximum speed, km/h 210 220 202
Fuel Consumption ( l /l00km)
at steady 90 km/h 6.9 6.8 6.3
120km/h 8.5 8.4 7.7
160km/h 12.5 12.3 11.5
180 km/h 14.5 14.7 13.2
ECEmode 12.9 12.6 11.1
Data recorded by the manufacturer
Automatic in "D"range
Manual * in 4th gear
** in 5th gear
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Bo_Lo » 1 sty 2016, 19:07

Czyli wychodzi na to że głownie zestopniowanie skrzyni robi róznicę,bo o ile od zera do setki A/T mocno odstaje od M/T(choć nie chce się aż wieżyć że skrzynia ''zabiera ok 30hp) to już od 60-100 czy 80-120 A/T bije na głowę M/T elastycznością.Te różnice w czasie od zera pewnie spowodowane czasem reakcji zespołu napędowego przy ruszaniu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez julek » 2 sty 2016, 00:29

bierzcie pod uwage tez wage skrzyni A/T i M/T :D pozatym tego automatu nie mozna katowac bo zbyt dlugo nie posluzy:) Odnosnie auta naprawde fajny egzemplarz ogladalem macalem jezdzilem (jest lux) :) Graty zakupu!
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Yoki » 2 sty 2016, 00:47

Różnica wagi to "tylko" 20 kg.

Graty zakupu!
Dziękuje
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez deejay27 » 2 sty 2016, 02:12

Bo_Lo napisał(a):Czyli wychodzi na to że głownie zestopniowanie skrzyni robi róznicę,bo o ile od zera do setki A/T mocno odstaje od M/T(choć nie chce się aż wieżyć że skrzynia ''zabiera ok 30hp) to już od 60-100 czy 80-120 A/T bije na głowę M/T elastycznością.Te różnice w czasie od zera pewnie spowodowane czasem reakcji zespołu napędowego przy ruszaniu.

Jeśli chodzi o start z miejsca to na pewno , bo automatem startujesz praktycznie z wolnych obrotów, ale do tych czasów pomiędzy 60-100 i 80-120 też bym się przyczepił bo wydaje mi się że automat zawsze przegrywa z manualem , a wciśnięcie gazu z kick downem = oczekiwanie na zmianę przełożenia z dobre 2 sekundy .Chyba że czas mierzony jest od momentu zapięcia niższego biegu:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Bo_Lo » 2 sty 2016, 08:13

Raczej wynika to z faktu ze w manualu czas mierzy sie na 4tym biegu.Pewnie przy redukcji na 3 i cisnieciu do odcinki wynik byłby inny.Koniec OT w temacie kolegi;)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Yoki » 2 sty 2016, 18:06

Już w Łodzi przez 11 dni X nie odpalany no i trochę z duszą na ramieniu poszedłem go odpalić. Powiem, że dłużej walczyłem z przymarzniętymi drzwiami niż odpaleniem także kolejny plus dla 9. Drugi plus za aluminiowy blok silnika za nim pozakładałem tablicę to wskazówka już się poruszyła w górę.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Piotr_ » 2 sty 2016, 23:18

Tak, fałeczka się szybko nagrzewa :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez szkodnik_byd » 2 sty 2016, 23:23

Moja nie wiec chyba muszę termostat wymienić
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Majk500 » 4 sty 2016, 19:56

Yoki napisał(a):ciągnie do 7000 obrotów [..] korzystając z MT raczej takich zachowań się nie praktykuje.

Musiałbyś pojeździć trochę po Poznaniu z innymi X9 <diabełek>
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Yoki » 4 sty 2016, 20:24

Dziś byłem na nabiciu klimy i niestety jedna rurka przegnita i czynnik spływa.
Załączniki
20160104_160750.jpg
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez jedrzej07 » 4 sty 2016, 20:36

Chyba znajde taka. Tylko ktora to dokladnie jest, albi jaki ma ksztalt
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez szkodnik_byd » 4 sty 2016, 20:41

Co do obrotów to moja czasami widzi i 7800 obrotów bo kawałek dalej jest odcinka i więcej się nie da ;–)
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Dymian » 4 sty 2016, 21:49

szkodnik_byd napisał(a):Co do obrotów to moja czasami widzi i 7800 obrotów bo kawałek dalej jest odcinka i więcej się nie da ;–)


niby przy ilu jest odcinka???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Yoki » 4 sty 2016, 22:10

Jędrzej stojąc przodem do auta w lewym otworze przy halogenie widać 2 rurki to ta po prawej. Jutro zrobię dokładniejsze zdjęcie
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy