Mazda 929 LA2 Hardtop '77
Witam,
zgodnie z podpowiedziami przedstawiam kilka fotek swojej Kochanki...
Mazda 929
Rok produkcji: 1977
Silnik: 1,8 gaźnik
Nadwozie: Hardtop
Moc: 90KM
Auto posiadam już długo, jakieś 12 lat. Stało w stodole przykryte plandeką. Tylko Ruda podgryzała cały czas błotniki. Oczywiście przepalane co jakiś czas przy wymianie płynów. Zarejestrowana jakieś 6 lat temu i od tamtej pory zaczęła się renowacja. Najpierw w wolnych chwilach – jakieś 2-3 lata – dopieszczał ją blacharz (złota rączka), Następnie przyszedł czas na zajęcie się podwoziem – piaskowanie, szlifowanie, regeneracja podzespołów, potem nadwozie – piaskowanie, szlifowanie, szpachlowanie, lakierowanie. Autko jest w 99% na oryginalnych częściach. Ten 1 % to płyny, wycieraczki i żarówki. Kolor lakieru też trochę odbiega od tego z lat 70 ale nie mogłem się powstrzymać żeby nie dać tego.
Autko wymaga jeszcze regeneracji paru drobiazgów co wyszło w tym sezonie, po postawieniu na koła. Zrobiłem Nią w tym sezonie całe 526 km.
Podrzućcie jakiś namiar na regenerację gaźników, chyba dysze wolnych obrotów mam zapchaną, ale lepiej już wyczyścić wszystko.
Z tego co mi wiadomo to jest jedyny egzemplarz zarejestrowany w Polsce. Przez chwilę przeszło mi przez myśl żeby wrzucić Ją na żółte blachy ale chęć przeszła po przeczytaniu warunków i tego „ile” bym miał do tego praw. Zarejestrowałem na białych z dość dobrą tablicą. Sprawdzałem Ją ostatnio na trzepaku na stacji diagnostycznej i muszę przyznać , że Diagnosta był w szoku gdy sprawdzał japońskie rękodzieło.
Kwestię kół zostawiam otwartą, ale na wstępie zacznę od prośby w znalezieniu opon, jak najwyższych i jak najszerszych 13”. Bo chciałbym Ją z powrotem posadzić na stalówkach. Te 17” po prostu się kurzyły w garażu, a musiałem na czymś przelatać sezon
zgodnie z podpowiedziami przedstawiam kilka fotek swojej Kochanki...
Mazda 929
Rok produkcji: 1977
Silnik: 1,8 gaźnik
Nadwozie: Hardtop
Moc: 90KM
Auto posiadam już długo, jakieś 12 lat. Stało w stodole przykryte plandeką. Tylko Ruda podgryzała cały czas błotniki. Oczywiście przepalane co jakiś czas przy wymianie płynów. Zarejestrowana jakieś 6 lat temu i od tamtej pory zaczęła się renowacja. Najpierw w wolnych chwilach – jakieś 2-3 lata – dopieszczał ją blacharz (złota rączka), Następnie przyszedł czas na zajęcie się podwoziem – piaskowanie, szlifowanie, regeneracja podzespołów, potem nadwozie – piaskowanie, szlifowanie, szpachlowanie, lakierowanie. Autko jest w 99% na oryginalnych częściach. Ten 1 % to płyny, wycieraczki i żarówki. Kolor lakieru też trochę odbiega od tego z lat 70 ale nie mogłem się powstrzymać żeby nie dać tego.
Autko wymaga jeszcze regeneracji paru drobiazgów co wyszło w tym sezonie, po postawieniu na koła. Zrobiłem Nią w tym sezonie całe 526 km.
Podrzućcie jakiś namiar na regenerację gaźników, chyba dysze wolnych obrotów mam zapchaną, ale lepiej już wyczyścić wszystko.
Z tego co mi wiadomo to jest jedyny egzemplarz zarejestrowany w Polsce. Przez chwilę przeszło mi przez myśl żeby wrzucić Ją na żółte blachy ale chęć przeszła po przeczytaniu warunków i tego „ile” bym miał do tego praw. Zarejestrowałem na białych z dość dobrą tablicą. Sprawdzałem Ją ostatnio na trzepaku na stacji diagnostycznej i muszę przyznać , że Diagnosta był w szoku gdy sprawdzał japońskie rękodzieło.
Kwestię kół zostawiam otwartą, ale na wstępie zacznę od prośby w znalezieniu opon, jak najwyższych i jak najszerszych 13”. Bo chciałbym Ją z powrotem posadzić na stalówkach. Te 17” po prostu się kurzyły w garażu, a musiałem na czymś przelatać sezon
- Załączniki
Ostatnio edytowano 2 wrz 2014, 15:14 przez antek.929, łącznie edytowano 2 razy
Witamy w dziale Nasze Mazdy Autko naprawdę piękne i klasyczne, tylko czemu zepsute tymi chromowanymi felgami ? Na ori wygląda 100x lepiej moim zdaniem.
Jeśli chodzi o temat to taki nie przejdzie, dodaj opis autka, wyposażenie, jakąś historię, dane techniczne itd
Jeśli chodzi o temat to taki nie przejdzie, dodaj opis autka, wyposażenie, jakąś historię, dane techniczne itd
autko będę śledził temat
No panie , na pewno auto robi robotę i doprowadza do skrętu szyjnego , jak wyjeżdżasz na świnoujski bulwar:)
Kiedyś auta były piękne , teraz to plastikowe popierdółki.
Kiedyś auta były piękne , teraz to plastikowe popierdółki.
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Obowiązkowo klasyczne felgi ! Wybaczam Ci te okropne do niczego nie pasujące buty po starszym bracie Jeżeli oczywiście dopieścisz wszystko tak ja było w '77
Mam ją na oku
Pozdrawiam.
Mam ją na oku
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
O staryyy... jest torpeda.
Ostatnio gdzieś widziałem zdjęcie w necie i poczytałem sobie o tych autkach.. zazdroszczę
Powodzenia i serio, wrzucaj ją na ori fele. Będę śledził !
Ostatnio gdzieś widziałem zdjęcie w necie i poczytałem sobie o tych autkach.. zazdroszczę
Powodzenia i serio, wrzucaj ją na ori fele. Będę śledził !
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Pierwszy raz widzę taką slicznotkę 929 ten rocznik bajka .Kupa roboty ale warto było wygląda jak miliony monet . Chciałbym taką
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Piękna sztuka:)
Jednak koła zmień, mimo że wygląda prawie jak Eleonor to jednak do prawie trochę brakuje;)
Jednak koła zmień, mimo że wygląda prawie jak Eleonor to jednak do prawie trochę brakuje;)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Przepiękny klasyk
Jednak założyłbym koła z jej epoki i zbliżył ją do ziemi, coś wysoko stoi.
Jednak założyłbym koła z jej epoki i zbliżył ją do ziemi, coś wysoko stoi.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Widziałbym tu coś w tym stylu:
http://olx.pl/oferta/felgi-aluminiowe-mini-classic-5jx12-CID5-ID2gXYz.html
lub ewentualnie
http://olx.pl/oferta/felgi-aluminiowe-mini-classic-5jx12-CID5-ID2gXYz.html
lub ewentualnie
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Piekna gdzie można coś takiego znaleźć ?
- Od: 12 mar 2012, 19:00
- Posty: 153
- Skąd: Białystok
- Auto: MX6
MazdaSpeed 6 300Km/450NM
Xedos 9 M/T
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości