Strona 5 z 57

PostNapisane: 23 cze 2013, 12:43
przez jedrzej07
Na razie jest tak jak dzień po regeneracji. Nie ma żadnych śladów używania

Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G

PostNapisane: 3 lip 2013, 15:07
przez jedrzej07
W ostatnim tygodniu wyczyściłem i zabezpieczyłem skórę środkami firmy FURNITURE CLINIC. Początkowo skóra się ślizgała ale to tylko przez 2 dni. Teraz jest OK. Efekty po czyszczeniu widoczne na zdjęciach.
I w poniedziałek poszła wymiana oleju na Mobil 1 Peak Life 5W50 oraz wymiana filtra

PostNapisane: 3 lip 2013, 15:19
przez chmooreck
Szczoteczka do zębów, to chyba nie jest najlepszy pomysł... chyba, że tylko do zakamarków.

PostNapisane: 3 lip 2013, 16:38
przez jedrzej07
:) akurat się załapała. Oczywiście, że do zakamarków, bo niczym innym nie dało się w niektóre miejsca dojść

PostNapisane: 13 lip 2013, 11:06
przez sylwo
Foto po renowacji skóry będzie? :)

Patrząc na Twoje brudy przypominam sobie jak 3 lata temu u siebie czyściłem ;P

PostNapisane: 13 lip 2013, 23:41
przez jedrzej07
Coś tam wrzucę po niedzieli, ale główny efekt to da się wyczuć w użytkowaniu. Wizualnie jest trochę czyściej, ale jeśli chodzi o użytkowanie to skóra stała się bardziej miękka i się tak nie ślizga jak wcześniej.

Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G

PostNapisane: 25 lip 2013, 10:55
przez jedrzej07
W urlopie troszkę popracowałem przy Milence ;)
Porządne mycie, Polerka i Menzerna 500 i 3000, IPA i na to wosk Collinite 476
Oto efekty
IMG_1100.JPG

IMG_1101.JPG

IMG_1103.JPG

PostNapisane: 25 lip 2013, 11:37
przez voytecku
Wyglada pieknie i robi ogromne wrazenie :)

Pozdrawiam,
voytecku.

Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G

PostNapisane: 25 lip 2013, 21:34
przez Beny
Jest dobrze,jak wrażenia po pierwszej polerce?
Widzę wleciała nowa felga,nawet ładna 16"?

PostNapisane: 26 lip 2013, 00:16
przez jedrzej07
Wrażenia.... hm... jednym słowem WOOOOW ;) wiele widziałem ale na prawdę Menzerna robi świetną robotę ;) na to poszedł dobry wosk więc efekt na pewno się utrzyma długo. Oczywiście przed jesienią będzie nałożony ponownie.

Co do felg to są nowe stare ;) pozostały od X6 a na Milly jeździły już na zimie, i nadal są tam zimówki bo muszę najpierw sprzedać chromy i pomyśleć o jakimś zestawie 16" a przynajmniej o oponkach letnich do obecnych felg. Mimo, że to 16" to ładnie się prezentują bo są równo z nadkolami i nie chowają się za bardzo, przez co efekt jest pozytywny. I moim zdaniem wystarczy do dość komfortowej jazdy, oszczędności zawiechy i do wyglądu chyba też...

Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G

PostNapisane: 3 sie 2013, 07:05
przez ZdzichuZ
Widzę nawet zdjęcie 50/50 z polerki zrobiłeś <faja> Pozytywnie to wszystko wygląda. Jeżeli można zapytać, to jakiej farby w sprayu użyłeś do malowania pod maską?

PostNapisane: 3 sie 2013, 15:45
przez jedrzej07
50/50 wyszło może nie całkiem precyzyjnie jak u profesjonalistów ale w realu wyglądało super. Także z całości jestem mega zadowolony ;)

Farba, którą malowałem pokrywę i rury to spray żaroodporny DECO COLOR do 650 stopni C, kolor aluminium

Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G

PostNapisane: 28 sie 2013, 22:30
przez jedrzej07
I trochę aktualności. Na chwilę obecną (około 3 miesiące po regeneracji kierownicy i gałek) wygląda to tak:
IMG_1214.JPG

IMG_1210.JPG

IMG_1205.JPG

IMG_1204.JPG

Także jednak nie zdało to egzaminu i jest lipa. O ile dźwignia zmiany biegów i hamulca są rzadziej używane i można to poprawić i jakoś przeżyć to sprawa z kierownicą robi się irytująca... Zaczyna się kleić (paskudne uczucie podczas jazdy) i każdy brud się przylepia od razu czego potem nie można wyczyścić. Będę musiał wykombinować gdzieś nową (używaną) kierownicę....

Teraz pozytywy :D
We wloty z przodu w zderzaku wpadła czarna siatka ze wzorem kamei. Także teraz moim zdaniem wygląda to o wiele lepiej niż te dziury w których widać chłodnicę i inne elementy (do kompletu brakuje mi tylko zaślepki haka) ale z tym chyba będzie w PL ciężko. Chociaż, żeby udało się dostać w innym kolorze to już bym sobie pomalował, ale nigdzie nie ma albo nikt nie chce sprzedać samej zaślepki.
IMG_1199.JPG

IMG_1224.JPG


I kolejna sprawa czyli sterownik SD-2 z funkcją comming home.
Podłączyłem tylko pod halogeny i urządzenie automatycznie włącza same halogeny po odpaleniu auta i wygasza je po wyłączeniu lub jeśli włączy się postojowe. Halogeny same w sobie działają potem normalnie jeśli potrzeba. Dodatkowo zabawka po zamknięciu/otwarciu auta zapala halogeny na około 30 sekund i doświetla dojście do domu/do auta.
IMG_1221.JPG

IMG_1227.JPG


Do tego w halogeny wskoczyły żarówki BOSMA EXTREME WHITE, są sporo bielsze od zwykłych a świecą równie dobrze. W nocy wyszły z odcieniem niebieskiego ale w realu są prawie idealnie białe.
IMG_1189.JPG

IMG_1196.JPG



Przy okazji uporządkowałem kabelki pod maską (kilka było od SD-2, kilka od Xenonów). Było widać sporo kolorowych kabli więc je ogarnąłem i powkładałem je w plastikowe peszle dla schludniejszego wyglądu.

Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G

PostNapisane: 28 sie 2013, 23:02
przez deejay27
Szkoda że lipa w z tym lakierem , bo sam chciałem zregenerowac u siebie w taki sposób kierownice.

Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G

PostNapisane: 29 sie 2013, 06:44
przez Beny
Czyli zostaje obszyc,na alegro jest firma bcmcustom czy jakoś tak obszywaja wszystko. Kierownica chyba od 150 zł,w Krakowie pytałem 350 <glupek2>

Dopisano 29 sie 2013 6:48:

Czyli zostaje obszyc,na alegro jest firma bcmcustom czy jakoś tak obszywaja wszystko. Kierownica chyba od 150 zł,w Krakowie pytałem 350 <glupek2>

PostNapisane: 29 sie 2013, 08:11
przez jedrzej07
No chyba nie ma innego wyjścia. Chyba, żeby kupić gdzieś używkę w lepszym stanie. Do Milly na allegro jest 1 szt za 100zł, a w razie potrzeby wtedy może śmiało wysłać do obszycia a autem jeździć. Będę musiał coś pomyśleć... Szkoda, bo po renowacji prezentowało się wszystko super, a tu taki klops....

Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G

PostNapisane: 29 sie 2013, 08:53
przez zibi626
A co do tych halogenów to rozumiem,że mają spełniać rolę DRL ? Czy to zgodne z prawem? Policja się nie przyczepi?

PostNapisane: 29 sie 2013, 09:02
przez jedrzej07
zibi626 napisał(a):mają spełniać rolę DRL

Dokładnie tak, miałem robić z drogowych ale nie wyglądałoby to ładnie a halogeny bajka.
Co do legalności... No cóż... Xenony też mam nielegalne :p
Jak się przyczepią to można naściemniać, że auto z USA i tak było fabrycznie. A w razie czego zawsze można włączyć zwykłe światła i niech spadają (chyba, że wtedy się przyczepią do Xenonów) <diabełek>
Według mnie o wiele lepszym rozwiązaniem jest takie podłączenie niż szpecenie auta dodatkowymi lampami, tym bardziej, że tu mam strasznie ciasno i mało jest ledów, które by pasowały i jeszcze zgrywały wizualnie. A tak to mam fabryczne lampy, włączają się prawidłowo automatycznie, więc jak dla mnie to tak powinno się przerabiać zamiast dodatkowych ledów

PostNapisane: 30 sie 2013, 12:46
przez voytecku
zibi626 napisał(a): Czy to zgodne z prawem? Policja się nie przyczepi?

A nowa Skoda Superb tak nie ma? Czesto je widuje z wlaczonymi halogenami.

jedrzej07 napisał(a):Według mnie o wiele lepszym rozwiązaniem jest takie podłączenie niż szpecenie auta dodatkowymi lampami, tym bardziej, że tu mam strasznie ciasno i mało jest ledów, które by pasowały i jeszcze zgrywały wizualnie

LEDy z przodu nie pasuja do millenii, chyba ze to kierunki. Natomiast kolorowe LEDy do tylnych lamp bylyby idealne :)

Nieciekawie to wyszlo z renowacja skory, chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie obszycie od nowa tych elementow.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 30 sie 2013, 12:59
przez chmooreck
Superb ma tam światła do jazdy dziennej (z taką odpowiednią homologacją), zaraz obok, w tym samym kloszu są przeciwmgielne.