Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Ładnie wyglądają Ja na kromach już jeżdżę od momentu przywiezienia ich do domu
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Bardzo ładna Mazda. Muszę się przyznać, że dopiero na forum dowiedziałem się o takim modelu Mazdy. Unikatowa limuzyna
-
Pawel_767
Pawel_767 napisał(a):Bardzo ładna Mazda.
Dziękuje za miłe słowa
Fakt, Mazda unikatowa, tym bardziej z tym motorem ale ja już się przyzwyczaiłem
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Jędrzej wybierasz się może na jakiś zlot w tym roku,Ryki? Chętnie bym sie przewiózł na fotelu pasażera bo w sumie niczym co ma powyżej 200KM nie jechałem.
A jak te silnik z mocą stoją ?Trzymają serię?
A jak te silnik z mocą stoją ?Trzymają serię?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Wiesz... myślę o tym już od kilku sezonów (jeszcze za czasów X6 miałem się wybrać)
W zasadzie w 2011 roku jeszcze X6 miałem się wybrać do Konina – nocleg był 15km ode mnie a i samo miejsce zlotu bardzo blisko... ale to były jeszcze czasy studenckie i niestety weekendy zawalone
Gdyby teraz było coś w Koninie to rzecz jasna, że byłbym tam obowiązkowo.. ale niestety wszystkie zloty są w sporej odległości ode mnie a z czasem nie zawsze bywa łatwo aby urządzić sobie większą wyprawę
W zasadzie w 2011 roku jeszcze X6 miałem się wybrać do Konina – nocleg był 15km ode mnie a i samo miejsce zlotu bardzo blisko... ale to były jeszcze czasy studenckie i niestety weekendy zawalone
Gdyby teraz było coś w Koninie to rzecz jasna, że byłbym tam obowiązkowo.. ale niestety wszystkie zloty są w sporej odległości ode mnie a z czasem nie zawsze bywa łatwo aby urządzić sobie większą wyprawę
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Na dobrą sprawę każda wymiana wtrysków wiąże się z dopasowaniem dysz, kalibracją i ponowną regulacją instalacji, u mnie dysze rozwiercali, ale to jest zabawa trwająca jakieś 3 minuty także nic strasznego, i sama regulacja też nie trwała długo (nie długo a dobrze)
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Do pod blokiem nie, ale jak masz dysze jeszcze nie zamontowane to w zasadzie bierzesz je do domu/piwnicy czy gdziekolwiek i rozwiercasz zgodnie z parametrami.
Kalibracja oczywiście bez ruszania z miejsca bo robi się ją na biegu jałowym. Dopiero potem kilka km objazdu z laptopem i było ostawione
Kalibracja oczywiście bez ruszania z miejsca bo robi się ją na biegu jałowym. Dopiero potem kilka km objazdu z laptopem i było ostawione
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Nie nie :–) na to bym nie pozwolil. Gosc robi dobrze, z reszta jest rekomendowany przez firme STAG dlatego go wybralem
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Ostatnio Millenia przeszła przegląd klimy, nowy czynnik i nowy olej, odgrzybienie, ozonowanie, wymiana filtrów kabinowych.
Czynnika powinno być 800ml a okazało się, że było ok 300ml, podobnie z olejem, było go jak na lekarstwo.
Także teraz można oddychać pełną piersią bez obawy o anginę (przynajmniej ryzyko się zmniejszyło)
Do tego prowadziłem eksperymenty ze światłami dziennymi. Pomysł był skorzystać z żarówki kierunkowskazu i tam umieściłem żarówkę 2-kolorową LED oraz podmieniłem mocowanie żarówki bo wiadomo – fabrycznie jest tam tylko jednowłóknowa (kierunek). Podłączyłem wszystko, działało jak trzeba, ale w jasny słoneczny dzień nie było tego widać tak jak trzeba... Na zdjęciu wyszło jakby było ekstra jasno, robił się już wieczór więc efekt był ładnie widoczny. Wyglądało to tak:
Ostatecznie zasugerowałem się sposobem Quchara, który w X6 założył okrągłe DRL w miejscu halogenów ale zamaskował je siatką. W tym wypadku skorzystałem z otworów obok halogenów w Millenii (szkoda byłoby likwidować halogeny przecież) i złożyłem coś takiego:
Do tego jest urządzenie sterujące dokupione osobno (chciałem zachować funkcję Coming home) przy okazji pobawiłem się jeszcze przekaźnikami i mam zrobiony taki myk, że jak nie ma zapłonu (czyli np jak się wychodzi i przyciśnie na pilocie otwórz/zamknij) to świecą DRL razem z halogenami przez 30 sekund (można ustawić inny czas). Natomiast po włączeniu zapłonu halogeny są odłączane, a uruchamiając auto włączają się DRL (ustawia się przy jakim napięciu mają się włączyć) i gasną po wyłączeniu zapłonu
Trochę to zakręcone ale działa bardzo fajnie
Tak działa Coming home
A tak same DRL
Czynnika powinno być 800ml a okazało się, że było ok 300ml, podobnie z olejem, było go jak na lekarstwo.
Także teraz można oddychać pełną piersią bez obawy o anginę (przynajmniej ryzyko się zmniejszyło)
Do tego prowadziłem eksperymenty ze światłami dziennymi. Pomysł był skorzystać z żarówki kierunkowskazu i tam umieściłem żarówkę 2-kolorową LED oraz podmieniłem mocowanie żarówki bo wiadomo – fabrycznie jest tam tylko jednowłóknowa (kierunek). Podłączyłem wszystko, działało jak trzeba, ale w jasny słoneczny dzień nie było tego widać tak jak trzeba... Na zdjęciu wyszło jakby było ekstra jasno, robił się już wieczór więc efekt był ładnie widoczny. Wyglądało to tak:
Ostatecznie zasugerowałem się sposobem Quchara, który w X6 założył okrągłe DRL w miejscu halogenów ale zamaskował je siatką. W tym wypadku skorzystałem z otworów obok halogenów w Millenii (szkoda byłoby likwidować halogeny przecież) i złożyłem coś takiego:
Do tego jest urządzenie sterujące dokupione osobno (chciałem zachować funkcję Coming home) przy okazji pobawiłem się jeszcze przekaźnikami i mam zrobiony taki myk, że jak nie ma zapłonu (czyli np jak się wychodzi i przyciśnie na pilocie otwórz/zamknij) to świecą DRL razem z halogenami przez 30 sekund (można ustawić inny czas). Natomiast po włączeniu zapłonu halogeny są odłączane, a uruchamiając auto włączają się DRL (ustawia się przy jakim napięciu mają się włączyć) i gasną po wyłączeniu zapłonu
Trochę to zakręcone ale działa bardzo fajnie
Tak działa Coming home
A tak same DRL
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Czyli wykorzystanie kierunku nie przyniosło żądanego efektu...szkoda lecz nie wszystko można mieć
DRL ładnie ulokowałeś, nie rzucają się tak w oczy a spełniają swoją funkcje
DRL ładnie ulokowałeś, nie rzucają się tak w oczy a spełniają swoją funkcje
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Na fotkach efekt niby wyszedł pożądany i jak było jasno ale pochmurno to też było OK, ale w słoneczny dzień przy tym wnętrzu chromowanym lampy tak się wszystko zlewało, że nie było widać. Gdyby ten chrom pomalować na czarno to by się tak słońce nie odbijało.
Ale to by odbiegało od oryginału i jednak spora ingerencja w wygląd na przyszłość tym bardziej jakby się chciało kiedyś powrócić od oryginału... Dlatego zrezygnowałem z tego pomysłu, mimo zakupu żarówek po 50zł za szt
Dokładnie o to mi chodziło, aby efekt był a nie były widoczne tak mocno i nie wystawały nawet jeszcze lepiej by było aby szkła miały przyciemnione to prawie całkiem byłyby niewidoczne (pomyśle jeszcze o folii do przyciemniania np. )
Swoją drogą może i nie do końca to jest zgodne z przepisami ze względu na to że są za siatką, ale jak świecą to tego nie widać, a jak zgaszone to co kogo to obchodzi
Ale to by odbiegało od oryginału i jednak spora ingerencja w wygląd na przyszłość tym bardziej jakby się chciało kiedyś powrócić od oryginału... Dlatego zrezygnowałem z tego pomysłu, mimo zakupu żarówek po 50zł za szt
radar88 napisał(a):DRL ładnie ulokowałeś, nie rzucają się tak w oczy a spełniają swoją funkcje
Dokładnie o to mi chodziło, aby efekt był a nie były widoczne tak mocno i nie wystawały nawet jeszcze lepiej by było aby szkła miały przyciemnione to prawie całkiem byłyby niewidoczne (pomyśle jeszcze o folii do przyciemniania np. )
Swoją drogą może i nie do końca to jest zgodne z przepisami ze względu na to że są za siatką, ale jak świecą to tego nie widać, a jak zgaszone to co kogo to obchodzi
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dymian napisał(a):a propo przepisowo to one są rozmieszczone tak jak przepisy chcą?
Według przepisów mieszczą się bez problemu we wszystkich rozmiarach
JyrkiJuhani napisał(a):Ta opcja Coming Home to była norma w X9 czy też dołożone wraz z DRL?
Niestety to nie była norma, a szkoda – Bardzo użyteczna funkcja.
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dymian napisał(a):Jeszcze mam pytanie dotyczące klimatyzacji- mimo 30dag zamiast 80- klimatyzacja się bez problemu załączała?
No właśnie chodzi o to, że chodziła jak trzeba, żadnych oznak nie było, że czegoś brakuje, chłodziła też OK. Dobrze, że profilaktycznie zrobiłem pełny przegląd bo zajechałbym sprężarke
Swoją drogą, wczoraj pozbyłbym się tyłu... Jakiś cymbałowaty dziadek sie zagapił... Zatrzymałem się bo skręcałem i nagle pisk słyszę... Zimny pot mnie oblał... dziadek Cinquecent'em zatrzymał się max 20cm od mojego zderzaka, blisko 10m śladu zostawił na asfalcie
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości