Strona 4 z 57
Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Napisane:
12 cze 2013, 23:10
przez jedrzej07
Kurcze ciężko jest właśnie coś ciekawego dorwać... Te tak strzeliłem bo dość nietypowe i się zastanawiałem jak to będzie, są jeszcze takie opcje:
16"
i 17"
Napisane:
12 cze 2013, 23:42
przez matthies
drugie 16" imo
a może jakieś szprychówki?
Napisane:
13 cze 2013, 00:14
przez jedrzej07
matthies napisał(a):a może jakieś szprychówki?
Szprychówki nie w moim guście. I sporo roboty przy czyszczeniu. Zdecydowanie coś 5-ramiennego, chyba, że coś wyjątkowo mi w padnie w oko
Napisane:
13 cze 2013, 07:39
przez chmooreck
Zawsze możesz dać dystanse...
Napisane:
13 cze 2013, 08:06
przez jedrzej07
chmooreck napisał(a):Zawsze możesz dać dystanse...
Niby tak tyle, że do tego przychodzi wymiana szpilek, bo dystanse które są przykręcane osobno mają przynajmniej 20mm grubości więc za dużo, potrzebne by były 15mm a wtedy śruba może słabo łapać. I chciałbym opony o szerokości coś w granicach 205 bo mam 225
Może coś takiego?
Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Napisane:
13 cze 2013, 20:43
przez deejay27
Jak myśle o ideale X9 to tego zawsze oglądam.
Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Napisane:
13 cze 2013, 23:02
przez DamianSzatan666
to już chyba 19'' jest
Nie na nasze drogi :/
Napisane:
14 cze 2013, 00:15
przez jedrzej07
Co do wyglądu to kozak
Gdyby nie drogi to na pewno byłoby przynajmniej 18" ale tak to trzeba zejść na ziemię i max 17 zakładać i to też na wyższym profilu niestety.
Tyle jeżdżę po mniejszych miejscowościach a we Włocławku 1 dziura mnie zmobilizowała do zmian...
Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Napisane:
14 cze 2013, 10:45
przez DamianSzatan666
Wczoraj oglądałem Q7 na 21calowych z oponą 300x30, albo 325x30, nie pamiętam dokładnie
Napisane:
14 cze 2013, 10:58
przez jedrzej07
to musiało wyglądać obłędnie, ale jazda niezła, szczególnie po koleinach
Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Napisane:
14 cze 2013, 11:09
przez DamianSzatan666
tak jak rozmawiałem z właścicielem to potrafi 2-3 razy w miesiącu jechać koła naprawiać. Ma A7 to samo. Co auto sprowadzi i jedzie do miejscowości Kozów jest strasznie
Droga wąska, dziury przy krawędzi asfaltu. Sprowadza auta i często do znajomego wulkanizatora zagląda.
Napisane:
14 cze 2013, 11:24
przez radar88
Nie trzeba mieć 18-19 aby uszkodzić:
Tak ja sobie wczoraj załatwiłem kółeczko....
Napisane:
14 cze 2013, 11:28
przez jedrzej07
No ładnie, to ja jakbym się wpakował z taką siła w tą dziurę co ty to by niewiele zostało skoro 16 nie dały rady na wyższych oponach. Każdą można pogiąć ale wiadomo, że mniejsze prawdopodobieństwo jest na mniejszych felgach a przynajmniej na wyższym balonie opony. Moje możesz zobaczyć w dziale "sprzedam" pęknięcie też widać
Napisane:
14 cze 2013, 11:30
przez radar88
Jechałem troszkę ponad dozwoloną prędkość. Na 70ce jechałem blisko 80.... I taki jest tego efekt... Miasto jest tak dziurawe że tam chyba tylko czołgiem przejechać, a najlepiej spychaczem tylko nie wiem czy by to coś zmieniło...
Napisane:
14 cze 2013, 21:20
przez Beny
jedrzej07 napisał(a):max 17 zakładać i to też na wyższym profilu niestety.
ja mam chyba 215/50/17" i jest jak dla mnie ok.Wizualnie i komfortowo
Mi się widza 17" z małym rantem
albo idź w ori 17 z mazdy jak deejay27
Napisane:
14 cze 2013, 23:59
przez jedrzej07
Ori mają ładne wzory ale osadzenie ET mi nie pasuje bo wszystkie się za bardzo chowają.
Taki wymiar opon jak piszesz byłby OK. Choć jakby były osadzone równo z nadkolami to wystarczą nawet 205/50 lub 55, tak jak mam na zimówkach. Bo całość optycznie wygląda masywniej i te 205 jak z tyłu się patrzy to wyglądają na szersze niż 225. Mały szczegół a jaki istotny
Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Napisane:
15 cze 2013, 09:53
przez deejay27
Beny to zdjęcie co pokazałeś jest super, fela pasuje idealnie. A nawiązując do felg z M6 to wg mnie mają ładny wzór , lecz w X9 tak jak kolega jedrzej07 pisze ,za bardzo się chowają i dla mnie są za małe. Kupiłem je dlatego że są w miare tanie i wyglądają ładnie.Co do profilu mam u siebie 45 i nie zauważam większej różnicy niż na ori 15 .
Napisane:
17 cze 2013, 00:18
przez mckoper
Napisane:
17 cze 2013, 08:06
przez jedrzej07
No jeśli chodzi o wzór to wiem o co chodzi
– pewna najładniejsza Millenia takie miała
ale cena jest dla mnie w tej chwili totalnie nieosiągalna. Sporo miałem wkładu i na razie nie mam możliwości aż tak inwestować niestety
Re: Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Napisane:
23 cze 2013, 12:26
przez deejay27
Kolego jak tam trzyma się kierownica po regeneracji , coś się zużywa czy jest dalej dobrze.