Mazda Xedos 9 TA był KF jest KL 1995 M/T HX Brilliant black, TA0 Black
Kamil ja wyjmowalem ECU bez sciagania deski trza zdjąć oslone recznego ramkę radia odkrecic po 2 srubki z lewej i prawej przy tunelu i wyjdzie.Najgorsze jest wypiecie kostek ECU mocno siedzą ale da sie to zrobić.Powodzenia
Dopisano 2 mar 2015, 07:22:
Kamil ja wyjmowalem ECU bez sciagania deski trza zdjąć oslone recznego ramkę radia odkrecic po 2 srubki z lewej i prawej przy tunelu i wyjdzie.Najgorsze jest wypiecie kostek ECU mocno siedzą ale da sie to zrobić.Powodzenia
Dopisano 2 mar 2015, 07:22:
Kamil ja wyjmowalem ECU bez sciagania deski trza zdjąć oslone recznego ramkę radia odkrecic po 2 srubki z lewej i prawej przy tunelu i wyjdzie.Najgorsze jest wypiecie kostek ECU mocno siedzą ale da sie to zrobić.Powodzenia
-
tygrys36
Tak się właśnie zastanawiałem czy się da,ale jak mówisz że się da to b. dobrze. Dzięki za podpowiedź. Pozdro
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Auto już uruchomione, niestety poszedł patent bo inaczej się nie da, ale najważniejsze że odpala i jeździ.
Wczoraj uruchomione i wyjechałem na ustawienie kierownicy po czym auto zdechło i nie chciało za nic odpalić, niestety padło to co sądziłem, KF01 czyli aparat...Zamieniony i auto odpaliło od strzała.
Następna wiadomość to taka, że... Jak padnie stacyjka należy kupić cały komplet, ECU, Immo, zamki, stacyjkę no i klucze ale to wszystko musi być kompletne i mało tego od 1995 do 1999, po FL ECU za nic w świecie się nie podłączy, tak niestety nawet piny w ECU zmieniono.
Oczywiście nie wszystko poszło po mojej myśli... nie założyłem pręta przy zamku/przycisku otwierania klapy tylnej i nie ma dostępu do bagażnika, więc pozostaje mi demontaż kanapy i próba wślizgnięcia się do bagażnika od środka. Poza tym zamki pozmieniane i prawie wszystko skończone.
Auto umyte i w tym tyg jedzie na przegląd, autko wraca na drogi a M6 będzie musiała postać i czekać na 2masę.
Żeby nie było auto jest całe i żyje
Ba nawet przywitało się ze starszą siostrą bliźniaczką i najmłodszą siostrzenicą. Wszystkie trzy mazdy przeszły dzisiaj mycie i sprzątanie wnętrza.
Wczoraj uruchomione i wyjechałem na ustawienie kierownicy po czym auto zdechło i nie chciało za nic odpalić, niestety padło to co sądziłem, KF01 czyli aparat...Zamieniony i auto odpaliło od strzała.
Następna wiadomość to taka, że... Jak padnie stacyjka należy kupić cały komplet, ECU, Immo, zamki, stacyjkę no i klucze ale to wszystko musi być kompletne i mało tego od 1995 do 1999, po FL ECU za nic w świecie się nie podłączy, tak niestety nawet piny w ECU zmieniono.
Oczywiście nie wszystko poszło po mojej myśli... nie założyłem pręta przy zamku/przycisku otwierania klapy tylnej i nie ma dostępu do bagażnika, więc pozostaje mi demontaż kanapy i próba wślizgnięcia się do bagażnika od środka. Poza tym zamki pozmieniane i prawie wszystko skończone.
Auto umyte i w tym tyg jedzie na przegląd, autko wraca na drogi a M6 będzie musiała postać i czekać na 2masę.
Żeby nie było auto jest całe i żyje
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Nie TIR przywozi graty do mazd 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ten tir dowozi części do aut
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
ciepełko przyszło i się zaczęło mycie, woskowanie i dopieszczanie
gdzie Ty trzymasz te wszystkie auta?

gdzie Ty trzymasz te wszystkie auta?
Spokojnie radar trzyma w szopie jeszcze cysternę na paliwo do tych wszystkich aut, a olej silnikowy podwożą mu w beczkach 200 l:)
Fajne to podwórko masz, wypełnione Mazdami dawno nie pisałeś i myślałem że teraz tylko w dziale szóstek będziesz sie udzielał:)
Fajne to podwórko masz, wypełnione Mazdami dawno nie pisałeś i myślałem że teraz tylko w dziale szóstek będziesz sie udzielał:)

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Auta stoją na podwórku za domem, ostatnie zdjęcie
Szczerze to jest pełniutko, wypchane po brzegi, ponieważ stoi tam jeszcze Seicolino (seicento) Liliany
Czarny X9 musi pędzić na przegląd i w niedzielę może pojedzie na spota 
Co do M6...dopiero przygoda się zaczyna oraz wydatki...Szczerze... Oba Xedosy wychodzą znacznie lepiej pod względem blacharskim w porównaniu do M6, jestem rozczarowany trochę M6, do tego M6 zaczęła krwawić...No ale powiedziało się A to teraz B...
X9 z biegiem czasu będzie teściów, bordowa oczywiście zostaje tak jak powiedziałem, dożywotnio
Póki co X9 czarny musi pojeździć bo M6 bierze urlop.
Co do paliwa...LPG 1,70 (niecałe), ON 4,70....spalanie w obu przypadkach podobne.
M6 spali mi ok 6L ON , X9 ok 10,5-11 LPG więc wychodzi prawie to samo
Co do M6...dopiero przygoda się zaczyna oraz wydatki...Szczerze... Oba Xedosy wychodzą znacznie lepiej pod względem blacharskim w porównaniu do M6, jestem rozczarowany trochę M6, do tego M6 zaczęła krwawić...No ale powiedziało się A to teraz B...
X9 z biegiem czasu będzie teściów, bordowa oczywiście zostaje tak jak powiedziałem, dożywotnio
Póki co X9 czarny musi pojeździć bo M6 bierze urlop.
Co do paliwa...LPG 1,70 (niecałe), ON 4,70....spalanie w obu przypadkach podobne.
M6 spali mi ok 6L ON , X9 ok 10,5-11 LPG więc wychodzi prawie to samo
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Już kiedyś chyba pisałem, że nie wiem co Cię skłoniło do kupna M6 , no chyba że kombi , bo dla mnie to jedyny argument. Wg mnie auto pod wszystkimi innymi względami jest gorsze od dobrze utrzymanego X9,o komforcie i wg prowadzeniu nawet nie wspominam. A ruda wychodzi na wszystkich Mazdach, tylko wielkość ta, zależna jest przede wszystkim od przeszłości wypadkowej auta i jak to zostało później zabezpieczone.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Kombi było argumentem i to że się nam spodobała. Ogólnie nie mówię że jest to złe auto, powiem że bardzo dobrze mi się tym jeździ i nie powiedziałem że nie jest komfortowa. Jest trochę rzeczy do zrobienia i tyle. To co już przewiozłem w M6 to Xed by nigdy w życiu tego nie przewiózł, więc aż tak psów wieszać nie będę
Zrobi się zrobi i to i to i to

]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Dawno nic nie pisałem...więc xedos....nie gada na gazie...Zenit to padaka nie instalacja gazowa....Ale za to dostanie opony, które zakupiłem chyba najtaniej w życiu i chyba tylko raz mi się taka okazja trafiła. 100pln za 4 sztuki to cena szokująca
Barumy 225/45/17
Troszkę brak czasu nie pozwala mi się zająć tym piep.... LPG
Barumy 225/45/17
Troszkę brak czasu nie pozwala mi się zająć tym piep.... LPG
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Żeby nie było że się nic nie dzieje, dzieje się cały czas coś, jak nie w jednym to w drugim.
W Xedosie zmieniłem opony na te wyżej, znacznie lepiej się auto prowadzi.
Doprowadziłem do porządku LPG, po podłączeniu sterownika do komputera było niby wszystko w porządku,aż w pewnym momencie okazało się że temp, reduktora to -62 stopnie i wszystko się wyjaśniło, wykręciłem czujnik, wyczyściłem i jak ręką odjął, kalibracja, ustawienia na nowo i autko jeździ jak należy.
Co się jeszcze zmieniło, stożek z grodzi wyszedł w błotnik, przez co praca silnika na podtlenku poprawiła się na o wiele lepszą.
Ale to nie koniec przygód, mazda wczoraj miała wyminę wahacza górnego ponieważ wyglądał tak jak na zdjęciu, więc już nie dawał rady. No ale to nie koniec... Okazało się że rozerwało mi mi manszetę więc trza szybko naprawić, rozerwało również osłonę magla...Graty już zamówione, jutro odbiór w sobotę do dzieła, ale to i tak nie koniec, ponieważ tuleje dolnego wahacza już też się skończyły i to w są w takim stanie, że strach patrzeć, więc w sobotę na grubo działam.
W Xedosie zmieniłem opony na te wyżej, znacznie lepiej się auto prowadzi.
Doprowadziłem do porządku LPG, po podłączeniu sterownika do komputera było niby wszystko w porządku,aż w pewnym momencie okazało się że temp, reduktora to -62 stopnie i wszystko się wyjaśniło, wykręciłem czujnik, wyczyściłem i jak ręką odjął, kalibracja, ustawienia na nowo i autko jeździ jak należy.
Co się jeszcze zmieniło, stożek z grodzi wyszedł w błotnik, przez co praca silnika na podtlenku poprawiła się na o wiele lepszą.
Ale to nie koniec przygód, mazda wczoraj miała wyminę wahacza górnego ponieważ wyglądał tak jak na zdjęciu, więc już nie dawał rady. No ale to nie koniec... Okazało się że rozerwało mi mi manszetę więc trza szybko naprawić, rozerwało również osłonę magla...Graty już zamówione, jutro odbiór w sobotę do dzieła, ale to i tak nie koniec, ponieważ tuleje dolnego wahacza już też się skończyły i to w są w takim stanie, że strach patrzeć, więc w sobotę na grubo działam.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Z szafki garażowej oczywiście OEMajk500 napisał(a):No ładnie się nazbierałowahacz górny orginales czy febest z popularnego serwisu aukcyjnego?
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ten stary rzeczywiście styrany nieźle, szczególnie guma.
Widzę, że nieźle Ci trzymały śruby od strony gumy – WD nie żałowałeś
Carspeed widziałem ma jakieś japońskie tuleje do tych wahaczy za 89zł, ale się zastanawiam czy warto, czy nie lepiej kupić np febesty za nieco większą kwotę, które podobno się dość dobrze sprawują
Widzę, że nieźle Ci trzymały śruby od strony gumy – WD nie żałowałeś
Carspeed widziałem ma jakieś japońskie tuleje do tych wahaczy za 89zł, ale się zastanawiam czy warto, czy nie lepiej kupić np febesty za nieco większą kwotę, które podobno się dość dobrze sprawują
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Czy trzymały..no dokręcone były ale problemów nie było większych. WD40 to juz bardzo dawno nie używałem,jest drogi i nie za koniecznie dobry...może kiedyś był dobry...teraz używam CX80 znacznie lepszy preparat.
Co do cuksów...trza by stestować może są czegoś warte.
Co do cuksów...trza by stestować może są czegoś warte.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Tak stwierdziłem bo widzę, że polane trochę czymś było, ale w takim razie pewnie profilaktycznie, co by nie było niespodzianek przy odkręcaniu
Odnośnie preparatu – będę miał na uwadze i sprawdzę jak mi się WD skończy
Cena tych cukierków nie do końca rewelacyjna biorąc pod uwagę, że nie wiadomo jednak co to jest i ile wytrzyma. No i są dostępne tylko 2 szt i więcej nie będzie
Odnośnie preparatu – będę miał na uwadze i sprawdzę jak mi się WD skończy

Cena tych cukierków nie do końca rewelacyjna biorąc pod uwagę, że nie wiadomo jednak co to jest i ile wytrzyma. No i są dostępne tylko 2 szt i więcej nie będzie
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Cukierek na drążku faktycznie już nadawał sie do wymiany.Jakie tuleje zakładasz do wahacza?
U mnie zaczyna być widać delikatne zuzycie,mechanik mówi żeby o poliuretanach pomyśleć?Jaki koszt tulei?
U mnie zaczyna być widać delikatne zuzycie,mechanik mówi żeby o poliuretanach pomyśleć?Jaki koszt tulei?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość