Mazda Xedos 9 TA był KF jest KL 1995 M/T HX Brilliant black, TA0 Black

TA / HD / HC / HB

Postprzez tygrys36 » 2 mar 2015, 07:22

Kamil ja wyjmowalem ECU bez sciagania deski trza zdjąć oslone recznego ramkę radia odkrecic po 2 srubki z lewej i prawej przy tunelu i wyjdzie.Najgorsze jest wypiecie kostek ECU mocno siedzą ale da sie to zrobić.Powodzenia

Dopisano 2 mar 2015, 07:22:

Kamil ja wyjmowalem ECU bez sciagania deski trza zdjąć oslone recznego ramkę radia odkrecic po 2 srubki z lewej i prawej przy tunelu i wyjdzie.Najgorsze jest wypiecie kostek ECU mocno siedzą ale da sie to zrobić.Powodzenia
tygrys36
 

Postprzez radar88 » 3 mar 2015, 14:10

Tak się właśnie zastanawiałem czy się da,ale jak mówisz że się da to b. dobrze. Dzięki za podpowiedź. Pozdro
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez radar88 » 8 mar 2015, 21:05

Auto już uruchomione, niestety poszedł patent bo inaczej się nie da, ale najważniejsze że odpala i jeździ.
Wczoraj uruchomione i wyjechałem na ustawienie kierownicy po czym auto zdechło i nie chciało za nic odpalić, niestety padło to co sądziłem, KF01 czyli aparat...Zamieniony i auto odpaliło od strzała.

Następna wiadomość to taka, że... Jak padnie stacyjka należy kupić cały komplet, ECU, Immo, zamki, stacyjkę no i klucze ale to wszystko musi być kompletne i mało tego od 1995 do 1999, po FL ECU za nic w świecie się nie podłączy, tak niestety nawet piny w ECU zmieniono.

Oczywiście nie wszystko poszło po mojej myśli... nie założyłem pręta przy zamku/przycisku otwierania klapy tylnej i nie ma dostępu do bagażnika, więc pozostaje mi demontaż kanapy i próba wślizgnięcia się do bagażnika od środka. Poza tym zamki pozmieniane i prawie wszystko skończone. ;)
Auto umyte i w tym tyg jedzie na przegląd, autko wraca na drogi a M6 będzie musiała postać i czekać na 2masę.

Żeby nie było auto jest całe i żyje :D Ba nawet przywitało się ze starszą siostrą bliźniaczką i najmłodszą siostrzenicą. Wszystkie trzy mazdy przeszły dzisiaj mycie i sprzątanie wnętrza.

DSCF4353.JPG
DSCF4357.JPG
DSCF4359.JPG
DSCF4363.JPG
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Beny » 8 mar 2015, 22:05

U Ciebie to prawie jak na zlocie :D tego tira to masz do przewożenia xedow :P
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez radar88 » 8 mar 2015, 22:11

Nie TIR przywozi graty do mazd :D
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez szkodnik_byd » 8 mar 2015, 22:12

Ten tir dowozi części do aut
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6196 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Siwus » 10 mar 2015, 01:10

ciepełko przyszło i się zaczęło mycie, woskowanie i dopieszczanie :D <spoko>
gdzie Ty trzymasz te wszystkie auta?
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez deejay27 » 10 mar 2015, 12:28

Spokojnie radar trzyma w szopie jeszcze cysternę na paliwo do tych wszystkich aut, a olej silnikowy podwożą mu w beczkach 200 l:)
Fajne to podwórko masz, wypełnione Mazdami dawno nie pisałeś i myślałem że teraz tylko w dziale szóstek będziesz sie udzielał:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez radar88 » 10 mar 2015, 22:17

Auta stoją na podwórku za domem, ostatnie zdjęcie ;) Szczerze to jest pełniutko, wypchane po brzegi, ponieważ stoi tam jeszcze Seicolino (seicento) Liliany ;) Czarny X9 musi pędzić na przegląd i w niedzielę może pojedzie na spota ;)

Co do M6...dopiero przygoda się zaczyna oraz wydatki...Szczerze... Oba Xedosy wychodzą znacznie lepiej pod względem blacharskim w porównaniu do M6, jestem rozczarowany trochę M6, do tego M6 zaczęła krwawić...No ale powiedziało się A to teraz B...

X9 z biegiem czasu będzie teściów, bordowa oczywiście zostaje tak jak powiedziałem, dożywotnio ;)

Póki co X9 czarny musi pojeździć bo M6 bierze urlop.

Co do paliwa...LPG 1,70 (niecałe), ON 4,70....spalanie w obu przypadkach podobne.
M6 spali mi ok 6L ON , X9 ok 10,5-11 LPG więc wychodzi prawie to samo ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez deejay27 » 11 mar 2015, 10:05

Już kiedyś chyba pisałem, że nie wiem co Cię skłoniło do kupna M6 , no chyba że kombi , bo dla mnie to jedyny argument. Wg mnie auto pod wszystkimi innymi względami jest gorsze od dobrze utrzymanego X9,o komforcie i wg prowadzeniu nawet nie wspominam. A ruda wychodzi na wszystkich Mazdach, tylko wielkość ta, zależna jest przede wszystkim od przeszłości wypadkowej auta i jak to zostało później zabezpieczone.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Dymian » 11 mar 2015, 13:52

Ja również zrobiłem duże oczy co do zmiany xedosa na M6- co zresztą gdzieś tu pisałem-a się okazało, że niejeden chce to zrobić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez radar88 » 11 mar 2015, 21:55

Kombi było argumentem i to że się nam spodobała. Ogólnie nie mówię że jest to złe auto, powiem że bardzo dobrze mi się tym jeździ i nie powiedziałem że nie jest komfortowa. Jest trochę rzeczy do zrobienia i tyle. To co już przewiozłem w M6 to Xed by nigdy w życiu tego nie przewiózł, więc aż tak psów wieszać nie będę :P :P Zrobi się zrobi i to i to i to :P :P
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez radar88 » 17 maja 2015, 23:42

Dawno nic nie pisałem...więc xedos....nie gada na gazie...Zenit to padaka nie instalacja gazowa....Ale za to dostanie opony, które zakupiłem chyba najtaniej w życiu i chyba tylko raz mi się taka okazja trafiła. 100pln za 4 sztuki to cena szokująca :D

Barumy 225/45/17
WP_000533.jpg


Troszkę brak czasu nie pozwala mi się zająć tym piep.... LPG
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez radar88 » 18 cze 2015, 22:20

Żeby nie było że się nic nie dzieje, dzieje się cały czas coś, jak nie w jednym to w drugim.

W Xedosie zmieniłem opony na te wyżej, znacznie lepiej się auto prowadzi.

Doprowadziłem do porządku LPG, po podłączeniu sterownika do komputera było niby wszystko w porządku,aż w pewnym momencie okazało się że temp, reduktora to -62 stopnie i wszystko się wyjaśniło, wykręciłem czujnik, wyczyściłem i jak ręką odjął, kalibracja, ustawienia na nowo i autko jeździ jak należy.

Co się jeszcze zmieniło, stożek z grodzi wyszedł w błotnik, przez co praca silnika na podtlenku poprawiła się na o wiele lepszą.

Ale to nie koniec przygód, mazda wczoraj miała wyminę wahacza górnego ponieważ wyglądał tak jak na zdjęciu, więc już nie dawał rady. No ale to nie koniec... Okazało się że rozerwało mi mi manszetę więc trza szybko naprawić, rozerwało również osłonę magla...Graty już zamówione, jutro odbiór w sobotę do dzieła, ale to i tak nie koniec, ponieważ tuleje dolnego wahacza już też się skończyły i to w są w takim stanie, że strach patrzeć, więc w sobotę na grubo działam.
Załączniki
WP_000623.jpg
WP_000624.jpg
WP_000625.jpg
WP_000626.jpg
WP_000627.jpg
WP_000628.jpg
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Majk500 » 19 cze 2015, 08:02

No ładnie się nazbierało <oczy> wahacz górny orginales czy febest z popularnego serwisu aukcyjnego?
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez radar88 » 19 cze 2015, 10:28

Majk500 napisał(a):No ładnie się nazbierało <oczy> wahacz górny orginales czy febest z popularnego serwisu aukcyjnego?
Z szafki garażowej oczywiście OE ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez jedrzej07 » 19 cze 2015, 10:30

Ten stary rzeczywiście styrany nieźle, szczególnie guma.
Widzę, że nieźle Ci trzymały śruby od strony gumy – WD nie żałowałeś :)
Carspeed widziałem ma jakieś japońskie tuleje do tych wahaczy za 89zł, ale się zastanawiam czy warto, czy nie lepiej kupić np febesty za nieco większą kwotę, które podobno się dość dobrze sprawują
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez radar88 » 19 cze 2015, 10:40

Czy trzymały..no dokręcone były ale problemów nie było większych. WD40 to juz bardzo dawno nie używałem,jest drogi i nie za koniecznie dobry...może kiedyś był dobry...teraz używam CX80 znacznie lepszy preparat.
Co do cuksów...trza by stestować może są czegoś warte.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez jedrzej07 » 19 cze 2015, 10:46

Tak stwierdziłem bo widzę, że polane trochę czymś było, ale w takim razie pewnie profilaktycznie, co by nie było niespodzianek przy odkręcaniu :)
Odnośnie preparatu – będę miał na uwadze i sprawdzę jak mi się WD skończy <spoko>
Cena tych cukierków nie do końca rewelacyjna biorąc pod uwagę, że nie wiadomo jednak co to jest i ile wytrzyma. No i są dostępne tylko 2 szt i więcej nie będzie
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Beny » 21 cze 2015, 09:16

Cukierek na drążku faktycznie już nadawał sie do wymiany.Jakie tuleje zakładasz do wahacza?
U mnie zaczyna być widać delikatne zuzycie,mechanik mówi żeby o poliuretanach pomyśleć?Jaki koszt tulei?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy