Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Ją sprawdzilem na podnośniku nie bardzo jest jak
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Mi sie wydaje ze jest przynajmniej 7cm miejsca, jak nie wiecej. Sama rura ostatecznie by przeszla, ale tlumik moglby isc chociaz zr 4-5cm wyzej
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Gość z Niemiec tak zrobił:
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Na 18 bez gleby jak juz przytarłem,to własnie tego troszkę co tłumik jest za nisko brakło żeby przejechać.I miałem komplet,sam pewnie bym przejechał.
Pójdzie do góry,miejsce jest tak mój tłumikarz mówił.Niepotrzebnie za katem rura idzie w dół zamiast prosto do tłumika,i przez to jest nisko.
Pójdzie do góry,miejsce jest tak mój tłumikarz mówił.Niepotrzebnie za katem rura idzie w dół zamiast prosto do tłumika,i przez to jest nisko.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Beny napisał(a):Niepotrzebnie za katem rura idzie w dół zamiast prosto do tłumika,i przez to jest nisko.
Dokładnie to samo stwierdziłem, wystarczyłoby aby ten krótki kawałek rury od środkowego tłumika zrobić prosty i to by wystarczyło. I chyba tym tropem właśnie pójdę.
Mam ładny środkowy tłumik w magazynie

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Gość z niemiec jak widać ma za dużo palących go w kieszeń eurasków. Koszt takowej profesjonalnej przeróbki w pl to circa 2 kzł.
Ogólnie jak zmieniamy koło na większe to co za tym idzie? Zmiana profilu na mniejszy, w efekcie niewiele auto podwyższamy- bo obwód/ średnica opony rośnie nam o znikome wartości.
Ogólnie raz na początku wydechem wydarłem kawał trawnika/garba to się nauczyłem, że suv to to nie jest- ale ciągle zbieram rysy na środkowym w trakcie przeprawy przez martwych policjantów, które projektował/ zbudował ktoś kto między uszami ma szlam.
Ogólnie jak zmieniamy koło na większe to co za tym idzie? Zmiana profilu na mniejszy, w efekcie niewiele auto podwyższamy- bo obwód/ średnica opony rośnie nam o znikome wartości.
Ogólnie raz na początku wydechem wydarłem kawał trawnika/garba to się nauczyłem, że suv to to nie jest- ale ciągle zbieram rysy na środkowym w trakcie przeprawy przez martwych policjantów, które projektował/ zbudował ktoś kto między uszami ma szlam.
Osłony tylnych amorów kosztują około 80zł, ja mając trochę czasu a przede wszystkim miałem na czym pracować, to stwierdziłem, że spróbuję z uniwersalnymi osłonami drążka kierowniczego. Na drążkach mam gumy firmy SKF ale teraz w sklepie mi 2 tygodnie je ściągał i nie ściągnął, wiec wjechałem do innego. I tam mieli na miejscu uniwersalne ale KAMOKA, guma troszkę inna ale wydaje się w miarę dobra. Więc kupiłem 1 szt na próbę. I wygląda to tak jak poniżej. Cena 25zł za szt, ale widzę na allegro po 17zł nawet
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Jak jest jeszcze nie popękany i sztywny to tak. Ten odbój który widać na fotkach jest tylko w poliftach. W przedliftach jest zespolony z gumą i wygląda tak jak wcześniej wrzucałem fotki osłon jakie kupiłem na przód
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
No tak, ale 2x25 zł to mamy już 50 zł. To chyba lepiej dołożyć te 30 pln i mieć gumy na 10 lat i o nich zapomnieć niż po roku mają popękać... Miałem jakieś jpn dopasowane i nawet roku nie wytrzymały. Niektórych rzeczy nie opyla się kombinować 
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
2x25 OK, ale 8x25=200 a 8x80=640 to już trochę wychodzi różnica, bo tyle potrzebuję akurat
Także w tym wypadku już próbuję pokombinować.
JPN też totalnie nie polecam, założyłem na drążki kierownicze i po niecałym roku były popękane i dziurawe... Z tym, że one od razu były bardziej plastikowe niż gumowe.
Natomiast guma w tych SKF i KAMOKA wygląda na dużo elastyczniejszą i trwalszą.

Także w tym wypadku już próbuję pokombinować.
JPN też totalnie nie polecam, założyłem na drążki kierownicze i po niecałym roku były popękane i dziurawe... Z tym, że one od razu były bardziej plastikowe niż gumowe.
Natomiast guma w tych SKF i KAMOKA wygląda na dużo elastyczniejszą i trwalszą.
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Poliftowe sa troche inne takze cena sie troszke bedzie roznic. No ale tak czy inaczej wyjdzie 1/3 ceny. A jak to sie bedzie sprawowac to zdam relacje
bo bede przecieral szlaki ;p
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Nie wiem jak z tymi osłonami, ale jakiś czas temu, założyłem uniwersalną też kamoka osłonę przekładni kierowniczej i długo nie pojeżdziła , choć jak piszecie, gumka była fajna plastyczna i miekka.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Ja mam SKFy na drążkach i póki co śmigają i nic się z nimi nie dzieje. Na amorach nie mają aż takiego szerokiego zakresu ruchów jak na drążku więc się tak mocno nie będą rozciągać to i może dłużej wytrzymają.
Majk poszło pw
Majk poszło pw
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Trochę się dzieje, ale innymi rzeczami za jakiś czas się pochwalę
Na dziś trochę zabawy z wydechem. Środkowy wymieniony na lepszy "z mojego składu", przy okazji flansze zmienione na inne bo tych nie szło rozdzielić poprzez odkręcanie. Pozostało tylko
Oczywiście środkowy trochę podniesiony o jakieś 3-4cm w górę. Podniesienie polegało na tym, że przedni kawałek rury środkowego tłumika został zrobiony bardziej prosto, bo niepotrzebnie schodzi to w oryginale na dół.
Później się pobawiłem we własnym zakresie z końcówkami, bo mechanik stwierdził, że się nie da
Ale jednak się da
Może i lepiej, że sam to zrobiłem bo pomierzyłem i pokombinowałem tak jak chciałem żeby wyszło. Chociaż przydałby się migomat... No ale...
Przy okazji czyszczenie, odtłuszczenie i malowanie sprayem odpornym na temperaturę.


Na dziś trochę zabawy z wydechem. Środkowy wymieniony na lepszy "z mojego składu", przy okazji flansze zmienione na inne bo tych nie szło rozdzielić poprzez odkręcanie. Pozostało tylko

Oczywiście środkowy trochę podniesiony o jakieś 3-4cm w górę. Podniesienie polegało na tym, że przedni kawałek rury środkowego tłumika został zrobiony bardziej prosto, bo niepotrzebnie schodzi to w oryginale na dół.
Później się pobawiłem we własnym zakresie z końcówkami, bo mechanik stwierdził, że się nie da

Ale jednak się da
Może i lepiej, że sam to zrobiłem bo pomierzyłem i pokombinowałem tak jak chciałem żeby wyszło. Chociaż przydałby się migomat... No ale...
Przy okazji czyszczenie, odtłuszczenie i malowanie sprayem odpornym na temperaturę.
Ostatnio edytowano 14 mar 2016, 23:33 przez jedrzej07, łącznie edytowano 2 razy
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość