Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
O to chodzi. A JPN padła po roku i tyle samo kosztowała, z tym że od razu mi się nie podobała
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Remont czas zacząć.
Na razie jedno krótkie popołudnie, ale pracy zapowiada się na jakieś 3 tygodnie, zobaczymy jak pójdzie
Na razie jedno krótkie popołudnie, ale pracy zapowiada się na jakieś 3 tygodnie, zobaczymy jak pójdzie
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Ja podziwiam podejście do sprawy- czasami wrzucę kilkaset zł/tysiąc w utrzymanie swojego xeda a ten dalej krzyczy więcej- mam inne fury w domu i tak jeść nie wołają- a ten tu KJ co chwila od mazdaspeed tudzież innych mazd dostaje "gifty" godne pozazdroszczenia- oby tak dalej, trzymam kciuki aby za 5-10 lat zobaczyć go na drodze w pełnej krasie ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Beny napisał(a):Grubsza sprawa widzę,powodzeniamasz jakieś X9 zastepcze jeżdzące
No grubsza grubsza... X9 by był jakbym wcześniej pomyślał, a tak jest ale w częściach na górze

Dymian, coś się musi dziać bo by nudno było

Kolejne fotki z dzisiejszego dnia. Dobrze, że zdecydowałem się na zakup rozrządu bo ten już ledwo dychał.. O ile pasek jeszcze się kupy trzymał, napinacz również OK, tak rolki... hmm istne grzechotki, jeszcze takich nie widziałem, a jedna nawet pęknięta co widać na foto
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Oj głębiej głębiej, uszczelki pod głowicami, uszczelniacze zaworów, wszelkie inne uszczelki, regulacja luzów zaworowych, wydłubanie precatów pompa wody, pompa wspomagania, uszczelnienie miski olejowej, nowy olej, uszczelniacze półosi, filtr ASB, nowy olej ASB, 2 poduchy skrzyni, być może krzyżak kolumny kierowniczyej, może nawet cały magiel i pewnie jeszcze milion rzeczy o których zapomniałem
Jest co robić...
Aaa no i poprawki blacharsko lakiernicze błotników przód oraz tylnej klapy
Jest co robić...

Aaa no i poprawki blacharsko lakiernicze błotników przód oraz tylnej klapy
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Tylko nie przeciągnij gwintów od blachy osłaniającej wał korbowy, łatwo je przeciagnąć. dobrze pooglądaj sytuację czy nie leci spod pompy oleju i z łączenia bloku. Wbrew pozorom to częste zjawisko i często wina jest zrzucana na to co leje się z góry. Wymieniasz też zawór przelewowy? Nie pamiętam już które części ci zamawiałem... Sprawdź też panewki korbowe, jeśli są żółte, do wymiany, wtedy zapewne główne nie będą lepsze i i tak będziesz musiał rozkręcić blok ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Niby trochę "widzimisie" ale nie do końca. Spod głowic pojawiały się delikatne wycieki oleju, a mając na uwadze to, że muszę wypruć katy, wymienić poduszkę silnika, zrobić regulację zaworów i rozrząd to idąc za ciosem lista napraw się przedłużyła. Bo jaki sens byłoby robić 3/4 roboty a za rok czy może nawet mniej znów to rozbierać żeby zrobić resztę. Także składałem po trochu graty, aż w końcu przyszedł czas się za to zabrać..
C.D.
C.D.
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Od 4 setek do 8 w zależności od jazdy, może nie jakaś tragedia ale trochę jednak wciąga.
Na tą chwilę z tym nic nie robię, zobaczymy co pomoże wymiana uszczelniaczy zaworowych, i ogólne uszczelnienie wszystkich wycieków. W reszcie dziś ujrzałem tabliczkę z nr silnika, bo była nieźle usyfiona
Kompresor to jednak grubsza sprawa. Póki co daje radę a takie dolewki aż tak uciążliwe nie są. Może do czasu kiedy klęknie ktoś w PL opatentuje regenerację
Na tą chwilę z tym nic nie robię, zobaczymy co pomoże wymiana uszczelniaczy zaworowych, i ogólne uszczelnienie wszystkich wycieków. W reszcie dziś ujrzałem tabliczkę z nr silnika, bo była nieźle usyfiona

Kompresor to jednak grubsza sprawa. Póki co daje radę a takie dolewki aż tak uciążliwe nie są. Może do czasu kiedy klęknie ktoś w PL opatentuje regenerację

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Jak się patrzy na takie foty z prac to się myśli "o ku**a ile kabli" a jak się robi to wcale się tak nie wydaje
Na jakim oleju jeździsz? Bo w głowicy trochę nagaru Ci się zebrało. Po złożeniu polecałbym płukankę. Ja używam BG Performance. Gość przed rozbieraniem silnika to używa, a później nawet rowki na tłokach do pierścieni są czyściutkie

Na jakim oleju jeździsz? Bo w głowicy trochę nagaru Ci się zebrało. Po złożeniu polecałbym płukankę. Ja używam BG Performance. Gość przed rozbieraniem silnika to używa, a później nawet rowki na tłokach do pierścieni są czyściutkie
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
No działaj działaj panie, malować będziesz 
A tak że zapytam czemu nie wyjąłeś sobie silnika z nadwozia
Umył byś sobie komorę przy okazji i dostęp do wszystkiego 
A tak że zapytam czemu nie wyjąłeś sobie silnika z nadwozia
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Co do oleju to jeżdżę na Mobili 5W50, o płukance będę myślał jak poskładam do kupy
Silnika nie wyjmowałem bo nie chciało mi się dodatkowych rzeczy zdejmować, i tak już dość zaszalałem. A o dziwo jak się tyle z góry pozdejmuje to dostęp nie jest najgorszy
To nie ruda
to te zasrane materiałowe osłony kielichów taki efekt dają. Rudej na szczęście tam nie ma
A popatrzę w składach magazynowych za lepszymi bo chyba coś tam sobie odłożyłem już kiedyś
Dziś wytargałem maglownicę i krzyżak, podmieniłem na lepszą, krzyżak też, od razu drugą osłonę gumową wymieniłem. Pompa wspomagania roczna też już przygotowana do montażu. Także małe postępy ale cały czas do przodu.
Głowice dziś pojechały na wymianę uszczelniaczy i planowanie.
Prekaty były zapchane i już trochę pokruszone, także to ich wina była że coś czasem drżało.
Przy okazji będzie nowy łącznik elastyczny wydechu i uszczelki wydechowe te co były rozkręcane.
Może jutro przygotuję wszystko do montażu
Silnika nie wyjmowałem bo nie chciało mi się dodatkowych rzeczy zdejmować, i tak już dość zaszalałem. A o dziwo jak się tyle z góry pozdejmuje to dostęp nie jest najgorszy

To nie ruda


A popatrzę w składach magazynowych za lepszymi bo chyba coś tam sobie odłożyłem już kiedyś

Dziś wytargałem maglownicę i krzyżak, podmieniłem na lepszą, krzyżak też, od razu drugą osłonę gumową wymieniłem. Pompa wspomagania roczna też już przygotowana do montażu. Także małe postępy ale cały czas do przodu.
Głowice dziś pojechały na wymianę uszczelniaczy i planowanie.
Prekaty były zapchane i już trochę pokruszone, także to ich wina była że coś czasem drżało.
Przy okazji będzie nowy łącznik elastyczny wydechu i uszczelki wydechowe te co były rozkręcane.
Może jutro przygotuję wszystko do montażu
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
No no, dzieje się
poleciłbym Ci tą płukankę co ja używam, BG właśnie no i eneosa zamiast tego mobila (widziałeś co u mnie w silniku było i ja się zraziłem do mobila) 
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Wezmę to pod uwagę. Najpierw muszę to do kupy w ogóle poskładać
Dziś za dużych (widocznych) postępów nie ma.
Wyczyściłem z grubsza wszystko. Jeszcze tylko dopieścić co nieco.
Maglownica zamontowana, uszczelniacze półosi też nowe już siedzą.
Nowy filtr skrzyni i uszczelnienie misy skrzyni i montaż "nowej/odświeżonej" misy olejowej silnika dziś opanowany.
Jutro dopiero zawiozę albo i jeszcze nie jutro, głowice do planowania. Zależy jak wyjdzie
Także jutro będę miał czas poczyścić to wszystko co jest wymontowane i leży po półkach w garażu
Pompę wspomagania wrzucę też jutro i pozalewam olej do skrzyni i wspomagania.

Dziś za dużych (widocznych) postępów nie ma.
Wyczyściłem z grubsza wszystko. Jeszcze tylko dopieścić co nieco.
Maglownica zamontowana, uszczelniacze półosi też nowe już siedzą.
Nowy filtr skrzyni i uszczelnienie misy skrzyni i montaż "nowej/odświeżonej" misy olejowej silnika dziś opanowany.
Jutro dopiero zawiozę albo i jeszcze nie jutro, głowice do planowania. Zależy jak wyjdzie
Także jutro będę miał czas poczyścić to wszystko co jest wymontowane i leży po półkach w garażu
Pompę wspomagania wrzucę też jutro i pozalewam olej do skrzyni i wspomagania.
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości