Mazda Millenia S TA KJ 1997r.
Przekażę 
Rozrząd do roboty, dojazdy do pracy, na czymś trzeba było przyciąć
jacobs napisał(a):Marcin, jedz więcej
Rozrząd do roboty, dojazdy do pracy, na czymś trzeba było przyciąć
gratuluje testu w motorze. a po co ci okulary na zdjeciu? hehehe
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Wlasnie kupilem gazetke, pewnie ludzie z forum zrobili sprzedaz roku
A tak ogolnie to co to jest czarnego na masce? Strasznie szpeci auto, ogolnie artykul troche dziwnie napisany, przede wszystkim dlaczego nie napisali o innych silnikach to raz, a dwa dlaczego to auto porownuja do A4 czy C klasy? Bardziej wydaje mi sie, ze odpowiada A6 i E klasie. SKoro napisali ze wysocy ludzie z tylu maja ciezko, to znaczy ze w C klasie i A4 jest o wiele wiecej miejsca? Nastepna rzecz wysokie spalanie, no niezle ciekawe ile C klasa z kompresorem pali w korkach, mniej niz 15 L? Watpie. Wyposazenie wydaje mi sie podobne do aut z tamtych lat, juz wiem dlaczego wole AŚ niz ten caly MOTOR 
A tak ogolnie to gratuluje auta, istna petarda
A tak ogolnie to gratuluje auta, istna petarda
Poczytajcie temacik, zobaczcie jak Globy dba o ten lakier
Przy takim stanie też bym zakładał bra – bo w takim wypadku na trasie to ma jakiś sens. Jednak do sesji można było zdjąć, bo jakby nie patrzeć troche wyglądu pięknej Milly odejmuje
Co do samochodu – powtórze się, pierwsza klasa. Ale artykuł także mi sie nie podoba. Bezsensowne porównania, i wspomniane są tylko wady, a wszyscy doskonale wiemy że Milly ma też wiele zalet 

I ja sie skusilem na kupno tego egzemplarza gazety
Jak juz zauwazyliscie, ktos pisal ten tekst z naciskiem na wady. Zalet tego samochodu wypisanych nie ma zadnych, a porownanie do C klasy jest nie na miejscu.
Pozdrawiam,
voytecku.
PS: Nie chwalac sie, jam 3 grosze do tego pieknego samochodu dorzucil;)
Pozdrawiam,
voytecku.
PS: Nie chwalac sie, jam 3 grosze do tego pieknego samochodu dorzucil;)
Pod względem rozstawu osi (275 cm) Millenia stoi w połowie drogi między serią 3 E 36 i Klasą C W202 (270/269 cm) oraz serią 5 E39 i Klasą E W210 (283/283,5 cm). Pod względem przestronności i pojemności bagażnika, bliżej jej jednak do tych pierwszych. Z tymi modelami zresztą Mazdę porównywano pod koniec produkcji => http://www.autos.ca/car-test-drives/tes ... a-millenia
Zalety zostały skrupulatnie odnotowane: egzotyczna uroda nadwozia, komfort jazdy, dopracowana technologia, dynamika, wyposażenie, ergonomia kokpitu. Ale jeśli wziąć pod uwagę chłodny ogląd, znajdzie się wiele irytujących niuansów, jak choćby krótkie siedziska i niedostateczna regulacja wzdłużna przednich foteli, ograniczona ilość miejsca z tyłu, przeciętne hamulce czy olejożerność.
Wiele zależy od podejścia – z uczuciem czy z linijką
W załączniku jeszcze kilka fotek. A okulary... starość, po prostu starość 
Zalety zostały skrupulatnie odnotowane: egzotyczna uroda nadwozia, komfort jazdy, dopracowana technologia, dynamika, wyposażenie, ergonomia kokpitu. Ale jeśli wziąć pod uwagę chłodny ogląd, znajdzie się wiele irytujących niuansów, jak choćby krótkie siedziska i niedostateczna regulacja wzdłużna przednich foteli, ograniczona ilość miejsca z tyłu, przeciętne hamulce czy olejożerność.
Wiele zależy od podejścia – z uczuciem czy z linijką
Globy napisał(a):Wiele zależy od podejścia – z uczuciem czy z linijką
Millenia nie jest samochodem, o ktorym mozna pisac obiektywnie
Jesli chodzi o porownanie, to jednak w C klasie (w203) jest mniej miejsca na nogi dla pasazerow z tylu. W moim odczuciu (bardzo subiektywnym) W203 w porownaniu z millenia to takie male miejskie wozidelko. Jednak z drugiej strony MB jest tak niesamowicie naszpikowany elektronika i ma tyle udogodnien, ze mazda wypada jak bardzo uboga, wrecz biedna krewna.
Globy napisał(a):W załączniku jeszcze kilka fotek
Ktos Ci butami tapicerke na podsufitce ubrudzil
Pozdrawiam,
voytecku.
To coś na masce z przodu jest fuuuuuj... 
Ja również kupiłem Motor ze względu na Millenie Globy'ego i...gdybym nie znał Mazdy, nie jeździł Xedosem 9 to by mnie zniechęcono to jego zakupu :/
Bardzo negatywnie napisano o tym modelu, w zasadzie wytknięto wady, mało miejsca poświęcając zaletą a tych jest przecież na prawdę bardzo dużo – wyposażenie,silnik, komfort jazdy, przyjemność z jazdy,jakość wykonania materiałów no i te samochody to prawdziwy "unique item" prędzej spotkamy Porsche 911/Cayenne/Panamera na drodze niż Millenie/X9. Od Listopada, kiedy kupiłem Xedosa do dzisiaj to w Krakowie widziałem 1-2 Xedosy może
Myślę,że ten model zabiły ceny oraz niedostępność silników diesla, które "w tamtych czasach" był "na topie"...
Tak czy inaczej – Globy jeszcze raz gratki samochodu, jest na czym oko zawiesić, a że części drogie..cóż, w tym samym numerze Motoru podają ceny amortyzatorów do Peugeota 308 za 820 pln na tył
Bardzo negatywnie napisano o tym modelu, w zasadzie wytknięto wady, mało miejsca poświęcając zaletą a tych jest przecież na prawdę bardzo dużo – wyposażenie,silnik, komfort jazdy, przyjemność z jazdy,jakość wykonania materiałów no i te samochody to prawdziwy "unique item" prędzej spotkamy Porsche 911/Cayenne/Panamera na drodze niż Millenie/X9. Od Listopada, kiedy kupiłem Xedosa do dzisiaj to w Krakowie widziałem 1-2 Xedosy może
Tak czy inaczej – Globy jeszcze raz gratki samochodu, jest na czym oko zawiesić, a że części drogie..cóż, w tym samym numerze Motoru podają ceny amortyzatorów do Peugeota 308 za 820 pln na tył
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Silniki diesla zaczęły być na topie mniej więcej 10 lat od rozpoczęcia produkcji X9. W europie żadne auto klasy premium czy executive spoza trójki niemieckich producentów nie znajduje raczej uznania u nabywców szczególnie jeśli jest to auto japońskie, ponieważ europejscy producenci mają przynajmniej jakieś oparcie wśród narodowej klienteli. Xedos / Millenia raczej był adresowany dla klienta zza oceanu a sprzedaż w europie to efekt uboczny, jeszcze bardziej widać to na przykładzie 929 HD.
Samo auto jest po prostu bajecznie piękne gdybym jeszcze kiedyś chciał mieć mazdę byłaby to pewnie właśnie X9 tylko że raczej w ciemnym kolorze.
Samo auto jest po prostu bajecznie piękne gdybym jeszcze kiedyś chciał mieć mazdę byłaby to pewnie właśnie X9 tylko że raczej w ciemnym kolorze.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Radex napisał(a):ale tak poza tym to piękna millenia
voytecku napisał(a):Ktos Ci butami tapicerke na podsufitce ubrudzil
Brudny obiektyw
zibi626 napisał(a):a że części drogie...
Nie jest tak źle, zresztą nie trzeba ich wymieniać zbyt często
TA nie miała w Europie lekkiego życia, mimo że prestiż Audi dopiero raczkował, a Mercedes zdecydował się na "przełomową" stylizację W210 (aż dziw, że to dzieło Bruno Sacco, projektanta W140 czy R129
Ja powiem tak.
Przeczytałem artykuł dzięki koledze CheZZy i jest on dobrze napisany. Bagażnik, wydaje się być duży, wystarczy założyć LPG i bagażnika nie mamy, choćby Mondeo MK2 ma o wiele więcej przestrzeni bagażowej.
Części, jak ktoś nie wie co i gdzie kupować to ma spory problem i to też jest faktem.
Linia samochodu owszem jest ponad czasowa, auto rzadko spotykane na drodze, lecz kupując np 929 też mamy te same problemy co z X9/Millenia więc chcesz mieć się czym wyróżniać, to musisz mieć świadomość, iż nie będzie z górki jak z VW,Audi itp
Dla mnie X9 jest idealnie dopasowanym autem, czuję się w nim jak w dobrze skrojonym garniturze, a to najważniejsze, chociaż mojej jeszcze bardzo daleko do b.dobrego stanu.
Auto ma swoich zwolenników i przeciwników i tak będzie z każdym innym samochodem.
Tutaj mamy przykład idealnie zachowanego egzemplarza, który dumnie jeździ po naszych polskich drogach i mam nadzieję że jeszcze długo będzie cieszył oko nie tylko moje lecz także innych.
Gratuluję utrzymania auta w tak dobrej kondycji jak i chęci inwestowania w samochód, aby nadal błyszczał i dumnie pokonywał kolejne mile.
Pozdrawiam,
Kamil
Przeczytałem artykuł dzięki koledze CheZZy i jest on dobrze napisany. Bagażnik, wydaje się być duży, wystarczy założyć LPG i bagażnika nie mamy, choćby Mondeo MK2 ma o wiele więcej przestrzeni bagażowej.
Części, jak ktoś nie wie co i gdzie kupować to ma spory problem i to też jest faktem.
Linia samochodu owszem jest ponad czasowa, auto rzadko spotykane na drodze, lecz kupując np 929 też mamy te same problemy co z X9/Millenia więc chcesz mieć się czym wyróżniać, to musisz mieć świadomość, iż nie będzie z górki jak z VW,Audi itp
Auto ma swoich zwolenników i przeciwników i tak będzie z każdym innym samochodem.
Tutaj mamy przykład idealnie zachowanego egzemplarza, który dumnie jeździ po naszych polskich drogach i mam nadzieję że jeszcze długo będzie cieszył oko nie tylko moje lecz także innych.
Gratuluję utrzymania auta w tak dobrej kondycji jak i chęci inwestowania w samochód, aby nadal błyszczał i dumnie pokonywał kolejne mile.
Pozdrawiam,
Kamil
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
zibi626 napisał(a):Ja również kupiłem Motor ze względu na Millenie Globy'ego i...gdybym nie znał Mazdy, nie jeździł Xedosem 9 to by mnie zniechęcono to jego zakupu :/ Bardzo negatywnie napisano o tym modelu, w zasadzie wytknięto wady, mało miejsca poświęcając zaletą a tych jest przecież na prawdę bardzo dużo
Jeśli ktoś nie zauważył (hi, hi), to autorem tekstu o Millence jest sam Globy.
Ja też kupiłem motor specjalnie dla tego artykułu, podobnie jak od niedawna regularnie przeglądam "motoryzację" na Interii. Tekst czyta się bardzo przyjemnie, wszystko dobrze, wszystko pięknie, ale jednak coś nie dawało mi spokoju. Dopiero dzisiaj mnie tknęło, przy piątej powtórce lektury... Globy nie umył opon od wewnętrznej strony!

the right man in the wrong place...
Paweł napisał(a):Jeśli ktoś nie zauważył (hi, hi), to autorem tekstu o Millence jest sam Globy.
Zauważyłem, zauważyłem – właśnie tym bardziej mnie dziwi,że sam właściciel o swoim autku nie pisze w samych superlatywach

Paweł napisał(a):Globy nie umył opon od wewnętrznej strony!
na szafot go

- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
zibi626 napisał(a):Paweł napisał(a):Globy nie umył opon od wewnętrznej strony!
na szafot go

Ale powiem zajeb... to autko wygląda. Wnętrze naprawdę ładne. Super jest mieć mało spotykane wozidło i tak zadbane. Szacuneczek!
Tylko faktycznie to czarne na nosie to jakaś mutacja...
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość