Ciśnienie będę i tak mierzył jeszcze raz, bo silnik był jeszcze ciepły a nie było czasu czekać aż ostygnie.
Mazda Xedos 9 TA KL-DE '93
Oryginalnie kompresja powinna być 14,3 ale norma dopuszcza minimalne ciśnienie 10, oraz różnica między cylindrami 2
Także Xed, twoja Madzia jest na razie w połowie życia
Także Xed, twoja Madzia jest na razie w połowie życia

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dostałem wykres od Agmy, w sumie to dwa nałożone na siebie.
Ten słabszy wynik
jest na poprzednim silniku.
Zamówiłem dzisiaj air boxa simoty i wszystkie kształtki,łączniki, opaski aby dolot był zrobiony jak trzeba
Może brakuje jej powietrza, chociaż szczerze wątpię w to, aby aż tyle brakowało przez kiepski dolot. Założymy i zobaczymy
Ten słabszy wynik

Zamówiłem dzisiaj air boxa simoty i wszystkie kształtki,łączniki, opaski aby dolot był zrobiony jak trzeba
Może brakuje jej powietrza, chociaż szczerze wątpię w to, aby aż tyle brakowało przez kiepski dolot. Założymy i zobaczymy
Pytam właśnie bo mój silnik przed przegrzaniem trzymał 13-13.5 bar na wszystkich a silnik z MXa 11.5-13 ale bym juz zmeczony akumulator więc nie wiem czy to miarodajne z MXa a wydaje mi się, że jechał lepiej
i przy mojej kompresji na hamowni wyplul na ciepłym dolocie 156.6km 208nm
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Moim zdaniem poprzednio nie hamował do odcinki gdyż widział spadający wykres więc dopuścił kiedyś z nim o tym gadalem czemu nie schamowal jakiegoś auta do odcinki i stwierdził że już nie było sensu
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
le też problem z ta mocą....seria ma ile?164hp
164-147=17hp różnicy.Normalnie dramat
Auto ma już swoje lata,w dodatku wiązka silnika nie jest pierwszej świeżości,a dolot w momencie pomiaru kończył się stożkiem chyba w najgorszym(najgorętszym) możliwym miejscu...
Dodajmy do tego że dzień był upalny,błąd pomiaru i już może wyjść taka różnica.
Ogarbij prądy i dolot i na bank do tych 155-160 dobijesz.Reszta to pewnie kwestia błędu pomiaru,przebiegu itp.
Ja jechałem tym autem ze starym silnikiem i jechałem ''tym silnikiem'' jak był jeszcze w dawcy i różnica była kosmiczna nakorzyść obecnego silnika,a moim zdaniem najważniejsze że dobrze się jeżdzi i czuć że jest dobrze.A wykres to tylko dodatek
164-147=17hp różnicy.Normalnie dramat
Auto ma już swoje lata,w dodatku wiązka silnika nie jest pierwszej świeżości,a dolot w momencie pomiaru kończył się stożkiem chyba w najgorszym(najgorętszym) możliwym miejscu...
Dodajmy do tego że dzień był upalny,błąd pomiaru i już może wyjść taka różnica.
Ogarbij prądy i dolot i na bank do tych 155-160 dobijesz.Reszta to pewnie kwestia błędu pomiaru,przebiegu itp.
Ja jechałem tym autem ze starym silnikiem i jechałem ''tym silnikiem'' jak był jeszcze w dawcy i różnica była kosmiczna nakorzyść obecnego silnika,a moim zdaniem najważniejsze że dobrze się jeżdzi i czuć że jest dobrze.A wykres to tylko dodatek
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
No to prawda, że hot air intake bardzo osłabia motorownie, nawet na swoim czuje ze na zimnym silniku kiedy jest zimno w komorze auto zupełnie inaczej jedzie, a jak sie rozgrzeje i jest ukrop w komorze to jest bardzo słaby dół, dopiero później wraca do życia... od kwietnai zeszłego roku (od swapa)sie za to zabieram i jakos zrobic nie mogę
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
U mnie w BJ jak miałem airboxa takiego z otwarta jedną stroną też był muł,dopiero jak założyłem zwężkę i dolot ze zderzaka auto zaczęło jechać,więc nawet taka pierdoła ma znaczenie.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
I tu moja teoria że wkładka k&n i fabryczny dolot to lepsze rozwiązanie się potwierdza
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Co będziesz owijał bandagem ?
Dopisano 10 wrz 2015 20:23:
Co będziesz owijał bandagem ?
Dopisano 10 wrz 2015 20:23:
Co będziesz owijał bandagem ?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości