powiem ci też że ostatnio jechałem a1 z prędkość ponad autostradowa
i szczerz mówiąc spodziewałem się ubytku na bagnecie a tu Madzia mnie zadziwiła pewnie coś sobie łyknęła ale nie widać
a obecnie przeszedłem na 5w30
co do oliwy to powinna byc 10w30 lub 5w30 ewentualnie 5w40 wszystko zależy w jakich warunkach jeździsz i jak jest eksploatowany samochód
0w40 silnika raczej ci nie rozwali co jedynie przy-40 oliwa będzie w miarę rzadka
jak będziesz chciał coś pogadać więcej w tym temacie to priw lub tel Co do błędów:
to czujnik spalania stukowego pewnie padł jest umieszczony pod kolektorem dolotowym miedzy głowicami ale można go wyjąc i naprawić kiedyś coś takiego już robiłem ale najpierw sprawdź wtyczkę
bo jest tam trochę rozbierania zęby go wyjąc.Kolejny to czujnik temperatury zasysanego powietrza siedzi w obudowie filtra może padł albo kabel jest uszkodzony musisz sprawdzić.
Ostatni to egr może padł może się zaciął ciężko powiedzieć sprawdź kabel i wtyczkę ewentualnie wyjmij i wyczyść przykręcony jest do kolektora od strony grodzi no i warto by było przejrzeć podciśnienia bo może ktoś tam coś poprzekładał albo wężyk jest dziurawy.




moja wina. Przypuszczam że gdyby alt był w kiepskim stanie to już bym go nie odpalił. Wzmacniacz bierze spoooro prądu, a problemów z odpaleniem czy też przygasajacymi światłami na postoju podczas słuchania muzyki nie stwierdziłem.