radar88 napisał(a):Oby Ci dobrze służyła i była bez awaryjna. Chętnie bym przygarnął FL, lecz moja mi starcza jak na razie
Mam nadzieję, że jak doprowadzę ją do odpowiedniego stanu to nie będę miał żadnych innych dodatkowych problemów...
Wczoraj wymieniłem tylny drążek reakcyjny, lewą końcówkę drążka kierowniczego i lewy przedni górny łącznik gumowy ze sworzniem (nie wiem jak on się nazywa w każdym razie to ten na którym jest regulacja kąta koła). Czas pracy około 2h
Wszystkie te części kupiłem używane ale w bardzo dobrym stanie technicznym (udało się wszystko kupić za 100zł
A stare, które zdemontowałem posłużą w przyszłości jako materiał do regeneracji i być może wrócą na swoje miejsce jeśli zajdzie potrzeba.
Teraz jest cisza w zawieszeniu aż miło, i przede wszystkim zawieszenie jest sztywne, bo wcześniej jak się kołem szarpnęło to był spory luz...
Dziś zostanie zamontowana tylko osłona drążka kierowniczego z prawej strony bo wczoraj wszystko robiłem z lewej.