Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT Platinum Silver Metallic (22R) BIPPU
Łącznik sam zrobiłem z króćcem, do nie dawna nawet nie wiedziałem, że taki króciec istnieje.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Taki klimacik udało mi się wczoraj złapać:
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
musisz cos zrobic z tylem auta
Bo za wysoko stoi w porownaniu do przodu
Ale widze mody chyba masz we krwi haha 
Okazji się nie przepuszcza i postanowiłem wystartować w Poznaniu na głównej nitce toru. Choć auto nie nadaje się do wyścigów to nie znaczy, że ma kwadratowe koła. Oczywiście podejrzewam, że jest to moja pierwsza i ostatnia taka przygoda (przynajmniej tym autem), gdyż nie po to kupowałem X9, żeby jeździć po torze. Auto będzie powoli zmierzać w innym kierunku japońskiego stylu.
Z powyższej kwestii wynika mocniejsze przygotowane mechaniczne do tego występu:
Silnik:
Olej Eneos premium 5W30 (30 zł różnicy pomiędzy valvoline maxlife)
filtr oleju OE Mazda
przewody zapłonowe NGK
świece Denso K20TT
Skrzynia biegów:
Olej Eneos
Filtr oleju OE Mazda
Chłodnica:
Płyn long life Mazda
Układ hamulcowy:
Tarcze hamulcowe przednie Rotinger (nawiercane i nacinane)
Klocki TRW
Tarcze hamulcowe tylne Brembo
Klocki Ferodo
Płyn hamulcowy ATE
Czekam też na regenerację półosi długiej.
W przyszłym tygodniu dojdzie jeszcze parę tematów już związanych z wyglądem
Z powyższej kwestii wynika mocniejsze przygotowane mechaniczne do tego występu:
Silnik:
Olej Eneos premium 5W30 (30 zł różnicy pomiędzy valvoline maxlife)
filtr oleju OE Mazda
przewody zapłonowe NGK
świece Denso K20TT
Skrzynia biegów:
Olej Eneos
Filtr oleju OE Mazda
Chłodnica:
Płyn long life Mazda
Układ hamulcowy:
Tarcze hamulcowe przednie Rotinger (nawiercane i nacinane)
Klocki TRW
Tarcze hamulcowe tylne Brembo
Klocki Ferodo
Płyn hamulcowy ATE
Czekam też na regenerację półosi długiej.
W przyszłym tygodniu dojdzie jeszcze parę tematów już związanych z wyglądem

https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Aż się doczekać nie mogę co ty za mody związane z wyglądem szykujesz
Gdzie regenerowałeś półoś i przed wszystkim za ile i jaki czas oczekiwania?
Gdzie regenerowałeś półoś i przed wszystkim za ile i jaki czas oczekiwania?

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Półoś jest w Toruniu w Motomax. Wysłane w środę po południu. I teraz się okaże jak długo i za ile, znam górną granicę to 650 zł.
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Ja pytałem kiedyś w kilku firmach to ceny wahały się od 250 do 1200zł
No ale za 650zł to nie tak źle. A robią oba przeguby czy tylko wewnętrzny?
Ciekawe jak to jest potem z trwałością
No ale za 650zł to nie tak źle. A robią oba przeguby czy tylko wewnętrzny?
Ciekawe jak to jest potem z trwałością

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Ja bym strzelał, że halogeny bo już wcześniej coś było o tym wspomniane. Ale co jeszcze



Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Nie będzie czarno i nie halogeny. Halogeny mam nadzieję , że jeszcze przed Poznaniem się uda. Dzwonili z Torunia ale nie od Rydzyka, półoś wyjdzie 580 zł. Zrobią przegub i wzmocnią poodpore i dwie nowe osłony. Gwarancja rok czasu jak dobrze pamiętam.
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Ale tylko wewnętrzny czy oba?
Czyli w zakresie jest pewnie też wymiana łożyska podpory, sprawdzenie czy półoś jest prosta itd?
Czyli w zakresie jest pewnie też wymiana łożyska podpory, sprawdzenie czy półoś jest prosta itd?
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Yoki napisał(a):Auto będzie powoli zmierzać w innym kierunku japońskiego stylu.
Czyżby bosozoku?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
jedrzej07 napisał(a):Ale tylko wewnętrzny czy oba?
Tylko jeden ale sprawdzali oba, kompleksowo podchodzą do tematu przynajmniej tak się chwalą na stronie. Jak już mają całą półoś to pewnie by wciskali wszystko do zrobienia ale tak nie jest robią dodatkowo podporę bo ona jest słabym punktem i zaraz byłyby tam większe luzy.
zemoj napisał(a):Czyżby bosozoku?
Blisko myślałem jeszcze o Dekotora ale mam za małe auto, później była chęć na Itasha ale mangi już ze 20 lat nie oglądam, do bosozoku trzeba mieć gang więc został ten... najdroższy

https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Yoki , czemu regenerujesz półoś , jakieś oznaki zużycia się pojawiły, ja również muszę w najbliższym czasie się tym zająć , bo mam właśnie łożysko w podporze do wymiany-wyje. Samo łożysko kosztuje coś koło 50 zł , czyli drogie nie jest.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość