Mazda MX-6 GE KL MAZDASPEED
Nakładałeś jakiś wosk dla takiego efektu ? czerwony piękny kolor
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
89matthew89 napisał(a):Nakładałeś jakiś wosk dla takiego efektu ? czerwony piękny kolor
To zastosowałem kilka dni przed zdjęciami. Do tego pamiętaj że to nie jest tylko fabryczny czerwony lakier NU. Tu jest i oryginalna czerwień NU i odpowiednia, długo dobierana perła.
Ostatnio edytowano 30 maja 2012, 17:21 przez DamianMX6, łącznie edytowano 1 raz
spoko wosk mam taki sam
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
Mev napisał(a):Niesamowicie się prezentuje. Naprawdę niesamowicie
Po raz któryś z kolei gratuluję Wzór MX6 Nie chcesz się zamienić?
dziękuję bardzo za komplementy .
Zamienić się nie zamienię, ale ostatnio zaczynam myśleć o sprzedaży.
DamianMX6 napisał(a):Zamienić się nie zamienię, ale ostatnio zaczynam myśleć o sprzedaży.
Ja też mam takie głupie myśli .... ,legnum mi się marzy albo cały napęd do mx-6 ,rzeźba byłaby niesamowita ....
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Legnum piękna sprawa, ale były tylko z kierownicą po prawej stronie.
Ja to przynajmniej felgi mam od Legnum
A żeby na temat.:
To mazdy czerwień super wychodzi na zdjęciach.
Nie będę Ciebie chwalił za zdjęcia bo jesteś profesjonalistą w końcu
Nic dziwnego, że chłopaki się tak śliną na te zdjęcia no i na samochód.
Napisz lepiej gdzie go można na żywo zobaczyć.
Ja to przynajmniej felgi mam od Legnum
A żeby na temat.:
To mazdy czerwień super wychodzi na zdjęciach.
Nie będę Ciebie chwalił za zdjęcia bo jesteś profesjonalistą w końcu
Nic dziwnego, że chłopaki się tak śliną na te zdjęcia no i na samochód.
Napisz lepiej gdzie go można na żywo zobaczyć.
Ostatnio edytowano 30 maja 2012, 22:17 przez Hazu, łącznie edytowano 4 razy
Hazu napisał(a):Legnum piękna sprawa, ale były tylko z kierownicą po prawej stronie.
to też nie problem ,można przełożyć na zwykłego galanta ..,ale to moje takie rozważania ,może kiedyś
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No Panowie cieszę sie że hamulce sie tak podobają i przypominam że przecież takie same leżą u mnie do sprzedania. Zapraszam, zapraszam z pewnościa sie dogadamy
Heble są super i też bym chciał mieć takie bo z moich często leci para ale pewnie kosztują tyle co 1/4 auta :/
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):Heble są super i też bym chciał mieć takie bo z moich często leci para ale pewnie kosztują tyle co 1/4 auta :/
To raczej "przerost formy nad treścią".
Po co aż taki balast do tak słabego auta?
Hazu napisał(a):To raczej "przerost formy nad treścią".
Po co aż taki balast do tak słabego auta?
Nie wiem czy ci sie nudzi Marek czy o co chodzi? Dlaczego wklepujesz takie bezsensowne i nic nie wnoszące teksty do mojego tematu. Pojecia nie masz jak działają takie hamulce w MX6 , wiec proponuje abyś sie nie wypowiadał o czymś co jest ci obce i odstraszał ludzi od zmian na lepsze. A jak chcesz ogłoszenia jakieś wstawić to albo u siebie albo w dziale sprzedam a nie w moim temacie. Możesz też rozsyłać wszystkim na P.W.
Damian spokojnie To, że jest to temat Twojego auta nie znaczy, że muszą być tylko achy i ochy
Nie wszystkim musi się podobać. Pamiętaj, że to forum publiczne Każdy ma prawo się wypowiadać.
A swoją drogą będziesz szedł w jakieś modyfikacje silnika, żeby trochę mocy przybyło? Bo hebel już przystosowany do najmarniej 300hp
Nie wszystkim musi się podobać. Pamiętaj, że to forum publiczne Każdy ma prawo się wypowiadać.
A swoją drogą będziesz szedł w jakieś modyfikacje silnika, żeby trochę mocy przybyło? Bo hebel już przystosowany do najmarniej 300hp
onyx napisał(a):Damian spokojnie To, że jest to temat Twojego auta nie znaczy, że muszą być tylko achy i ochy
Nie wszystkim musi się podobać. Pamiętaj, że to forum publiczne Każdy ma prawo się wypowiadać.
Jestem bardzo spokojny wierz mi , nie lubię tylko nic nie wnoszacych tekstów i spamowania w temacie.
Z przyjemnoscia przeczytam konstruktywne wypowiedzi w temacie hebli nawet jeśli są krytyczne.
Co do hebli pod 300hp. Czy jak zwykły KL o mocy bagatela 165KM rozpędzi się do 200km/h i awaryjnie zacznie hamować i to samo zrobi KLZE Turbo 300KM z tej samej prędkości to mam rozumieć że temu słabszemu wystarczą słabsze hamulce ? Dla mnie ważne jest że te hamulce w porównaniu do wcześniejszych z M6 są jeszcze skuteczniejsze i o to chodziło. Każdy urwany metr z hamowania w podbramkowej sytuacji jest na wagę złota a jeżdżę dość dynamicznie.
Co do modyfikacji. Chciałbym alby zagościło TuRbO. Nie wiem kiedy i jak, ale plany jakies tam są
Mysle jednak że najpier zagości KLZE i szpera. Ale kiedy to nastąpi ? bij zabij nie wiem
P.S. Onyx może byłbys tak miły i zwrócił uwagę na spamowanie linkami do ogłoszeń w moim temacie ?
Ostatnio edytowano 1 cze 2012, 11:46 przez DamianMX6, łącznie edytowano 1 raz
Z hamulcami na pewno masz rację i się zgadzam. Szkoda, że nie robiłeś testów porównawczych bo miałeś serię, M6 i teraz te krowy
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
DamianMX6 napisał(a):onyx napisał(a):Damian spokojnie To, że jest to temat Twojego auta nie znaczy, że muszą być tylko achy i ochy
Nie wszystkim musi się podobać. Pamiętaj, że to forum publiczne Każdy ma prawo się wypowiadać.
Jestem bardzo spokojny wierz mi , nie lubię tylko nic nie wnoszacych tekstów i spamowania w temacie.
Z przyjemnoscia przeczytam konstruktywne wypowiedzi w temacie hebli nawet jeśli są krytyczne.
Co do hebli pod 300hp. Czy jak zwykły KL o mocy bagatela 165KM rozpędzi się do 200km/h i awaryjnie zacznie hamować i to samo zrobi KLZE Turbo 300KM z tej samej prędkości to mam rozumieć że temu słabszemu wystarczą słabsze hamulce ? Dla mnie ważne jest że te hamulce w porównaniu do wcześniejszych z M6 są jeszcze skuteczniejsze i o to chodziło. Każdy urwany metr z hamowania w podbramkowej sytuacji jest na wagę złota a jeżdżę dość dynamicznie.
Co do modyfikacji. Chciałbym alby zagościło TuRbO. Nie wiem kiedy i jak, ale plany jakies tam są
Mysle jednak że najpier zagości KLZE i szpera. Ale kiedy to nastąpi ? bij zabij nie wiem
P.S. Onyx może byłbys tak miły i zwrócił uwagę na spamowanie linkami do ogłoszeń w moim temacie ?
W moim mniemaniu zakładać jak skuteczny spowalniacz z 200 wystarczą zaciski M6. Taki zestaw jak Twój raczej bym widział do jazdy na torze, ze względu na większą powierzchnię odprowadzania ciepła i tym samym większa odpornością na przegrzanie. Moc przy hamowaniu nie ma znaczenia – tylko masa jaką chcemy zatrzymać i z tym się zgodzę. Różnica w drodze hamowania z 200-0 myślę, że będzie zbliżona – mimo większej tarczy, pompa seryjna. Nie wiem jaka jest średnica tłoczka w obu przypadkach – bo to będzie decydować o sile docisku klocka do tarczy. Wyglądają na pewno ładnie wypełniając felgę
KLZE ze szperą juz będzie fajnie jeździć Chyba bym nie psuł tego auta sprężarką turbo – lepiej mi pasuję droga jaką obrał Weede.
A co do linka to nawet nie zwróciłem na niego uwagi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości