Mazda MX-6 GE KL MAZDASPEED
Jak miałem na sprzedanie wiosną to nikt nie był chętny...
Zapytaj w "Okiboats" -na pewno mają jeszcze formy do progów, przedniej dokładki i spoilera MS do MX-6. Progi kosztują ok 400zł, oczywiście to kopia z laminatu, ale dobrej jakości (są grube), praktycznie wystarczy zeszlifować, zapodkładować i lakierować.
Zapytaj w "Okiboats" -na pewno mają jeszcze formy do progów, przedniej dokładki i spoilera MS do MX-6. Progi kosztują ok 400zł, oczywiście to kopia z laminatu, ale dobrej jakości (są grube), praktycznie wystarczy zeszlifować, zapodkładować i lakierować.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Mazda oczywiście została i ma się dobrze . Aktualnie czeka spokojnie pod kołderką w idealnym miejscu na zebranie części do dalszych prac.
Gdyby ktoś słyszał o KLZE z prostym kolektorem i wałkami KL-31 z MX-6 proszę o info na PW.
Gdyby ktoś słyszał o KLZE z prostym kolektorem i wałkami KL-31 z MX-6 proszę o info na PW.
A da Pan zdjęcie
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Jak te latka lecą.
Wracam do tematu mojej MX-6.
Auto jakimś cudem przetrwało te wszystkie lata i to pomimo braku stałego miejsca do bezpiecznego przechowywania. Można powiedzieć że ostatnie lata MX-6 to po prostu tułaczka. Tymczasowe miejscówki, lub pod pokrowcem na parkingach.
Plany pozostały bez zmian.
Oczywiście, 7 lat przestoju (nie licząc rzadkich odpaleń i przejażdżek) zrobiło swoje. Tak więc jest co robić.
Na ten moment usunięte zostały wszelkie ogniska korozji wraz z polakierowaniem naprawionych elementów i pełna konserwacja podwozia. Tak aby kolejne 7 lat mogła postać .
Dopisano 14 sie 2019 12:16:
cd.
Wracam do tematu mojej MX-6.
Auto jakimś cudem przetrwało te wszystkie lata i to pomimo braku stałego miejsca do bezpiecznego przechowywania. Można powiedzieć że ostatnie lata MX-6 to po prostu tułaczka. Tymczasowe miejscówki, lub pod pokrowcem na parkingach.
Plany pozostały bez zmian.
Oczywiście, 7 lat przestoju (nie licząc rzadkich odpaleń i przejażdżek) zrobiło swoje. Tak więc jest co robić.
Na ten moment usunięte zostały wszelkie ogniska korozji wraz z polakierowaniem naprawionych elementów i pełna konserwacja podwozia. Tak aby kolejne 7 lat mogła postać .
Dopisano 14 sie 2019 12:16:
cd.
Kolejny krok to mechanika. Nie mam złudzeń że po tylu latach do sprawdzenia jest WSZYSTKO i wiele rzeczy wymaga wymiany, naprawy lub zwyczajnie odświeżenia. Na ten moment na pewno wymiana amortyzatorów, naprawa lub wymiana kolektora wydechowego, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana wszystkich płynów, wymiana tulei wahacza, naprawa linki hamulca ręcznego. Zobaczymy. Prace będą wykonywane w wolnym czasie, nie ma pospiechu.
Dopisano 14 sie 2019 12:43:
Kolejne
Dopisano 14 sie 2019 12:43:
Kolejne
[tiiit], że są tacy Ludzie jak Tu.
Bardzo fajne auto i super, że nie dajesz jej umrzeć. W wolnej chwili przestudiuje temat od początku.
Chociaż nie przepadam...a wręcz nie znoszę czerwonych aut. To nowy lakierek wygląda fajnie.
Bardzo fajne auto i super, że nie dajesz jej umrzeć. W wolnej chwili przestudiuje temat od początku.
Chociaż nie przepadam...a wręcz nie znoszę czerwonych aut. To nowy lakierek wygląda fajnie.
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
Szacun za wykon
oblivion napisał(a):Szacun za wykon
Witam. Kope lat .Cieszę się, że część "starych" forumowiczów jest wciąż na forum.
Old guys rule
SebaGarage napisał(a):[tiiit], że są tacy Ludzie jak Tu.
Bardzo fajne auto i super, że nie dajesz jej umrzeć. W wolnej chwili przestudiuje temat od początku.
Chociaż nie przepadam...a wręcz nie znoszę czerwonych aut. To nowy lakierek wygląda fajnie.
Dzięki. Zachęcam do lektury. A czerwony wiadomo, najszybszy.
DamianMX6 napisał(a):
Witam. Kope lat .Cieszę się, że część "starych" forumowiczów jest wciąż na forum.
Old guys rule
Pozdrawiam również (ze skansenu) Zaglądam czasem z sentymentu
Właśnie sprzedaję civa, może tym razem Mazda?
O proszę kto powrócił na forum
Miło słyszeć, że wróciłeś do mx'a i działasz żeby powrócił do dawnego blasku
Trzymam kciuki i informuj o postępach na forum.
Pozdro Kolego
Miło słyszeć, że wróciłeś do mx'a i działasz żeby powrócił do dawnego blasku
Trzymam kciuki i informuj o postępach na forum.
Pozdro Kolego
- Od: 4 sty 2012, 21:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
W mojej sytuacji, braku miejscówki typu własny garaż jest niestety jeden mały dyskomfort . Brak możliwości rozbebeszenia samochodu i zostawienia na kilka dni. Jedyna opcja to kupowanie "zapasowych" podzespołów, remontowanie ich w domu lub pod domem i dopiero w warsztacie montaż/podmianka bez blokowania warsztatu rozebranym autem. Nie ma opcji niestety by zdemontować z własnego auta, odnowić i założyć.
Właśnie nabyłem w ładnym stanie saneczki. Zostaną oczyszczone, pomalowane i wymienione na nowe wahacze, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora i tuleje wahaczy.
Właśnie nabyłem w ładnym stanie saneczki. Zostaną oczyszczone, pomalowane i wymienione na nowe wahacze, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora i tuleje wahaczy.
Właśnie mam ten sam problem z odnawianiem części muszę, albo kupować nowe, albo kupować drugie do odnowienia i założenia na aucie
- Od: 24 kwi 2014, 18:11
- Posty: 395
- Skąd: Pruszcz Gdański
- Auto: Xedos 9 TA KL 2.5 V6 2002r
Były
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 LPG 1995r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1999r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1993r
Odnowione elementy zawieszenia – taki niby detal a robi olbrzymie wrażenie Super, że mimo braku miejsca dajesz radę! Tak trzymaj Dobrego dnia! Dbaj o MXa – nie ma ich wiele
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy:
>> Zapraszam serdecznie :) <<
>> Zapraszam serdecznie :) <<
Noszę się ze sprzedażą mojej Mazdy MX6 z kompletnym pakietem stylistycznym body MAZDASPEED. Niestety nie mam jej gdzie trzymać i kiedy się nią zajmować. Aż żal patrzeć jak stoi i niszczeje. Może znajdzie się osoba która należycie zadba o ten egzemplarz.
Ogólnie auto kompletne:
– silnik 2,5KL
– klimatyzacja
– skórzana tapicerka
– pakiet stylistyczny MAZDASPEED (dokładka zderzaka przedniego, dokładki progów i lotka
– reflektory JDM
– halogeny JDM
– zaciski hamulcowe od Mazdy 6 MPS (tarcze przód 320, tył 314)
– auto lakierowane w całości od nowa
– zakonserwowany spód dwa lata temu
– elektrycznie regulowane i składane lusterka
– oryginalna klapa bagażnika od wersji MAZDASPEED z zamkiem
– szyby z wersji JDM oryginalnie dymione
– radio Sony z odtwarzaczem CD / MP3
– Subwoofer Blaupunkt
– oryginalna wysuwana antena
– nakładki na progi z nierdzewki JDM
– sprężyny -35mm H&R
– tylny tłumik Powerflow
– zamontowana instalacja do podpięci grzania foteli (maty dodaję wraz z przełącznikami wystarczy podpiąć wtyczki i wszyć maty w fotele)
Auto pali od strzała ale z powodu długiego stania obowiązkowo do całkowitego przejrzenia i odszczurzenia.
Na pewno jest do zrobienia:
– jedna tuleja wahacza
– wymiana tarczy hamulcowych
– naprawa układu wydechowego
– cieknie z pod uszczelki miski olejowej
– cieknie z przerdzewiałego przewodu do wspomagania (przewód mam czeka na zamontowanie)
Cały samochód wymaga przejrzenia i na pewno coś jeszcze wyjdzie. Nie mam wątpliwości.
– podpora półosi jest luźna (brakuje śruby mocującej do bloku silnika)
Doskonała okazja dla sympatyka marki który ma gdzie dłubać przy aucie i poszukuje MX6 których już prawie nie ma. Do auta dokładam nowe wahacze tylne, drugą skrzynię biegów do KLa i wiele innych części. Jestem otwarty na sensowne propozycje. Mogę zamienić na Nissana Patrola z moją dopłatą ;–). Jak jest ktoś zainteresowany zapraszam na oględziny i rzeczową rozmowę. Z pytaniami zapraszam na PW. Link do ogłoszenia https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8&t=216024
Ogólnie auto kompletne:
– silnik 2,5KL
– klimatyzacja
– skórzana tapicerka
– pakiet stylistyczny MAZDASPEED (dokładka zderzaka przedniego, dokładki progów i lotka
– reflektory JDM
– halogeny JDM
– zaciski hamulcowe od Mazdy 6 MPS (tarcze przód 320, tył 314)
– auto lakierowane w całości od nowa
– zakonserwowany spód dwa lata temu
– elektrycznie regulowane i składane lusterka
– oryginalna klapa bagażnika od wersji MAZDASPEED z zamkiem
– szyby z wersji JDM oryginalnie dymione
– radio Sony z odtwarzaczem CD / MP3
– Subwoofer Blaupunkt
– oryginalna wysuwana antena
– nakładki na progi z nierdzewki JDM
– sprężyny -35mm H&R
– tylny tłumik Powerflow
– zamontowana instalacja do podpięci grzania foteli (maty dodaję wraz z przełącznikami wystarczy podpiąć wtyczki i wszyć maty w fotele)
Auto pali od strzała ale z powodu długiego stania obowiązkowo do całkowitego przejrzenia i odszczurzenia.
Na pewno jest do zrobienia:
– jedna tuleja wahacza
– wymiana tarczy hamulcowych
– naprawa układu wydechowego
– cieknie z pod uszczelki miski olejowej
– cieknie z przerdzewiałego przewodu do wspomagania (przewód mam czeka na zamontowanie)
Cały samochód wymaga przejrzenia i na pewno coś jeszcze wyjdzie. Nie mam wątpliwości.
– podpora półosi jest luźna (brakuje śruby mocującej do bloku silnika)
Doskonała okazja dla sympatyka marki który ma gdzie dłubać przy aucie i poszukuje MX6 których już prawie nie ma. Do auta dokładam nowe wahacze tylne, drugą skrzynię biegów do KLa i wiele innych części. Jestem otwarty na sensowne propozycje. Mogę zamienić na Nissana Patrola z moją dopłatą ;–). Jak jest ktoś zainteresowany zapraszam na oględziny i rzeczową rozmowę. Z pytaniami zapraszam na PW. Link do ogłoszenia https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8&t=216024
Ostatnio edytowano 8 lip 2022, 11:52 przez DamianMX6, łącznie edytowano 2 razy
Widzę że podczas mojej kilkuletniej nieobecności zniknęły niemal wszystkie zdjęcia z tematu, czyli cała historia prac nad autem. Szkoda.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 24 gości