Muszę tutaj zaznaczyć, że do Niemiec jechałem z bratem jego (czyli moją poprzednią mazdą) 323f BA 1,5. Nie zawiedliśmy się na niej, dojechała tam i z powrotem w całości bez żadnego uszczerbku na zdrowiu. Średnie spalanie na tej trasie efki to 6,2l/100km.
Xedos jest w wersji Business z 1997r.
kolor oriental red (12H)
przejechał do tej pory 69000km
silnik 2.0 V6 (140KM)
coś z wyposażenia:
wnętrze z alcantary
climatronic (robi zimno jak w lodówce:))
tempomat
dwie poduchy
ABS
4x elektryczne szyby
2x elektryczne lusterka
podgrzewanie szyby przedniej, tylnej, lusterek
halogeny przeciwmgielne
centralny zamek z pilotem (3 kluczyki)
zakodowane radio (nigdy nie jechałem 8 godzin bez radia, dzisiaj je wyciągnąłem mając nadzieję, że Niemiec zapisał sobie nr na radiu ale nic niema, może jest jakiś sposób?)
to chyba tyle z tych ważniejszych
na razie brakuje mi troszkę:
komputera (co by na bieżąco kontrolować spalanie)
elektronicznego licznika przejechanych kilometrów (przyzwyczaiłem się do tego z efki)
Wnętrze bardzo czyste, zadbane, brak większych oznak zużycia. Z zewnątrz jedno większe wgniecenie na prawym przednim błotniku i 2 mniejsze widoczne pod światło. Brak oznak rdzy na karoserii, lakier w dobrym stanie.
Niepokoi mnie jednak to, że:
13-to letni silnik i cały jego osprzęt są takie czyste z każdej strony
pod głowicą jest jakiś sylikon
w bagażniku pod wykładziną dwa zaczepy z lewej strony trzymające drążek podnośnika powinny być chyba białe a nie czerwone (coś było malowane chyba)
(widoczne na zdjęciach)
Czeka mnie jeszcze wymiana opon z felgami, komplet jaki jest aktualnie to wyjeżdżone już 195/65 R14
Koło zapasowe z bagażnika to oryginalna felga mazdy 15' w dobrym stanie lecz bez dekla, chyba je sprzedam.
a tu dzisiejsze fotki, auto jeszcze nie umyte z muszek:)






reszta:
http://img232.imageshack.us/g/p1170113.jpg/
Nowe fotki, już na polskich tablicach (w poniedziałek zacząłem od celnego, a w piątek już odbierałem tablice. myślałem, że to dłużej potrwa)
tym czerwonym jeździłem 3 lata:)


dodane aluramki:

upgrade: felgi 17' Alutec Kyro zaciski z Mazdy 6 malowane na srebrno (przód i tył) + tarcze Mikoda GT (z tyłu z mazdy 6)



następna modyfikacja: on/off anteny


parę nowych zdjęć po pielęgnacji lakieru









