Mazda 626 GE FS '92

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Pajko » 6 kwi 2009, 00:16

Porek napisał(a):Gratuluję i zazdroszczę znajomości w wydziale komunikacji

<diabełek> długieeee 2 lata czekania
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez oblivion » 6 kwi 2009, 08:10

Pajko pierwsze zdjęcie jest super, szkoda, że pod tak dużym kątem je strzeliłeś. Do kalendarza jak znalazł, ta głębia przy bieli Twojego auta super wyszła ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Pajko » 8 kwi 2009, 14:14

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Pajko » 8 kwi 2009, 14:34

Porek napisał(a):Teraz to są w co drugiej klubowej MX-6

ale w żadnej innej 626 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Hugo » 8 kwi 2009, 15:00

Pajko napisał(a):http://www.furious.pl/article/mazda-626/ zapraszam do lektury
Fajnie, fajnie...
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez People_Hate_Me » 8 kwi 2009, 15:01

Pajko gratki :–)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Lukas007 » 8 kwi 2009, 17:36

Dobrze to wygląda, ale na e-spec halogenach było by ładniej... IMO
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 8 kwi 2009, 17:59

jak najbardziej pasują jej bodykity oczywiście nie każdy, dokładki GT to jeszcze nie szczyt szału aczkolwiek twoja wygląda ślicznie.
Czemu zmieniły się blachy? Auto na czarnych jeśli jedzie a nie gnije w chaszczach wzbudza moją sympatię zawsze.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pajko » 8 kwi 2009, 22:48

Gibsong napisał(a):Czemu zmieniły się blachy

Brak miejsca na pieczątki w dowodzie a pozatym chcialem nowe blachy ale stare i tak mam :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez pawelMX6 » 14 kwi 2009, 09:17

Pajko, doszedł gadżet do Ciebie? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Pajko » 14 kwi 2009, 10:20

jeszcze nie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Pajko » 17 kwi 2009, 00:23

Obrazek

Kolejny gadżet do kolekcji tym razem coś do usztywnienia budy .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez .:MarciN:. » 17 kwi 2009, 01:31

ProSport?

Pajko zauważyłeś jakąś różnicę w prowadzeniu auta?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Pajko » 17 kwi 2009, 09:14

.:MarciN:. napisał(a):ProSport?

nie wiem . hehe kupiłem dzieki uprzejmości Spoon'a w mtuning.pl

.:MarciN:. napisał(a):Pajko zauważyłeś jakąś różnicę w prowadzeniu auta?

przy moim zawiasie napewno auto lepiej wybiera dziury , w zakrętach nie mialem jeszcze okazji przy wiekszych predkosciach przetestowac , ale do 130 km/h w lukach prowadzi sie stabilniej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez .:MarciN:. » 17 kwi 2009, 11:10

Pajko napisał(a):w mtuning.pl


czyli prosport :]

zakładałeś normalnie – czyli na stojącym aucie? Pytam dlatego, że spotkałem się z jakimiś dziwnymi teoriami mówiącymi o tym, iż rozpórkę należy zakładać na podniesionym aucie i skręcać po jego opuszczeniu.

Pytam również dlatego, że sam się w taką wyposażyłem wczoraj i czeka na montaż.

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Pajko » 17 kwi 2009, 11:48

.:MarciN:. napisał(a):zakładałeś normalnie – czyli na stojącym aucie? Pytam dlatego, że spotkałem się z jakimiś dziwnymi teoriami mówiącymi o tym, iż rozpórkę należy zakładać na podniesionym aucie i skręcać po jego opuszczeniu.

normalnie , ponoć na podniesionym zakłada się tylko kiedy buda już nie trzyma sztywności .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez przemek8621 » 19 kwi 2009, 13:29

witam jestem nowy na tym forum mam pytanie dotyczace felg do mazdy.
mam mazde 626 cronos i standardowo 15 chcem zmienic na 17 tylkko ze na tych15 brakuje do kielicha dolnego od sprezyny jakies 3 cm i teraz niewiem czy jak wrzuce 17 to czy nie beda tarly z tego co wiem to zalezy to od tego et ale nie wiem jakie ma byc
przemek8621
 

Postprzez Adaś » 19 kwi 2009, 18:57

Pajko piękna sztuka, respect za poniesiony nakład pracy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Mev » 19 kwi 2009, 18:58

Na żywo robi wrażenie :D
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy