Mazda MX-6 GE KL 94r 2.5V6
Napisane: 18 paź 2009, 13:13
Czas w końcu pochwalić się kolejną Mazdą
Jest to model, który marzył mi się już od dłuższego czasu. Wyposażenie standardowe, więc nie będę się już o nim rozpisywać, kolor wiadomo najszybszy, a silnik jedyny słuszny
Do tej pory nie było większych zmian w aucie, na razie trzeba je doprowadzić do stanu używalności Bo to, co niektórzy określili na "igłę" ma już wymienione sprzęgło, tuleje przedniego zawieszenia, końcowy tłumik i przegub. Do tego jeszcze się złożyło, że padł moduł zapłonowy Teraz pod względem mechanicznym, odpukać jest dobrze, zostało jeszcze wizualnie poprawić I może jakieś drobne zmiany wprowadzić....
Wyposażenie:
Wszystko co było, prócz klimy i skóry.
Modyfikacje:
– Pomalowanie pokryw zaworów i wyczyszczenie kolektora
– Dokładka zderzaka od Laguny
– Złożenie z dwóch kompletów, tapicerki w idealnym stanie
– Wymiana mieszka lewarka skrzyni biegów
– Nowe końcówki wydechu ULTER
– Lewa tylna lampa od anglika (2 wsteczne)
– Wymiana postojówek i oświetlenia wnętrza na diodowe
– Całe auto zostało odmalowane w kolorze SU z palety Mazdy
– Letnie alufelgi z 323F BA GT w kolorze białym
– Trzecie światło stop w spoilerze z japońskiej wersji
– Lusterka składane elektrycznie z japońskiej wersji
Plany:
– VRIS Box
– Moduł komfortu sterujący składaniem lusterek i oświetleniem
– Aluramki zegarów
– Białe kierunki boczne
– Usunięcie pomarańczowego filtra z kierunków przednich
– Poprawa hamulców
– Dołożenie do halogenów świateł dziennych
– Konwersja MAF->MAP
Kilka zdjęć:
Świeżo po kupieniu obok firmowego BMW (robione telefonem):
A tu już z troszeczkę lepszej sesji:
Aktualne zdjęcia na wiosnę 2012
Jest to model, który marzył mi się już od dłuższego czasu. Wyposażenie standardowe, więc nie będę się już o nim rozpisywać, kolor wiadomo najszybszy, a silnik jedyny słuszny
Do tej pory nie było większych zmian w aucie, na razie trzeba je doprowadzić do stanu używalności Bo to, co niektórzy określili na "igłę" ma już wymienione sprzęgło, tuleje przedniego zawieszenia, końcowy tłumik i przegub. Do tego jeszcze się złożyło, że padł moduł zapłonowy Teraz pod względem mechanicznym, odpukać jest dobrze, zostało jeszcze wizualnie poprawić I może jakieś drobne zmiany wprowadzić....
Wyposażenie:
Wszystko co było, prócz klimy i skóry.
Modyfikacje:
– Pomalowanie pokryw zaworów i wyczyszczenie kolektora
– Dokładka zderzaka od Laguny
– Złożenie z dwóch kompletów, tapicerki w idealnym stanie
– Wymiana mieszka lewarka skrzyni biegów
– Nowe końcówki wydechu ULTER
– Lewa tylna lampa od anglika (2 wsteczne)
– Wymiana postojówek i oświetlenia wnętrza na diodowe
– Całe auto zostało odmalowane w kolorze SU z palety Mazdy
– Letnie alufelgi z 323F BA GT w kolorze białym
– Trzecie światło stop w spoilerze z japońskiej wersji
– Lusterka składane elektrycznie z japońskiej wersji
Plany:
– VRIS Box
– Moduł komfortu sterujący składaniem lusterek i oświetleniem
– Aluramki zegarów
– Białe kierunki boczne
– Usunięcie pomarańczowego filtra z kierunków przednich
– Poprawa hamulców
– Dołożenie do halogenów świateł dziennych
– Konwersja MAF->MAP
Kilka zdjęć:
Świeżo po kupieniu obok firmowego BMW (robione telefonem):
A tu już z troszeczkę lepszej sesji:
Aktualne zdjęcia na wiosnę 2012