Mazda Xedos 6 CA KL '97
termin sie trafił i już ma następny zaplanowany brzmi bardzo podobnie jak ostatnio ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Do swapa przygotowania czas zaczac.... Powoli zaczynam zbierac potrzebne graty, oraz te, ktore warto by przy tej okazji wymienic.
no no no lany poniedzialek coraz blizej
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
bo się wydaszkodnik_byd napisał(a):no no no lany poniedzialek coraz blizej
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
e tam w napieciu czeka rowniez na felge jaka będzie – czy ładna – czy eunuchowata tyle wątpliwośći
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Dobrze powiedziane – felgę. Żeby nikt nie pomyślał, ze o komplet chodzi...
Mam nadzieję, że jest na prawdę dobry, bo go ostatnio mocno testuję
- Od: 15 sty 2011, 18:27
- Posty: 159
- Skąd: Szczecin/Kłodkowo
- Auto: CA KF '92
Myślę, ze będzie ok Buster, mógłbyś zademonstrować w jaki sposób jest u Ciebie rozwiązany system CAI?
Tak się składa, że na dniach będę wymieniał stożek, więc będzie okazja wykonać kilka fotek. Także luzik.
- Od: 15 sty 2011, 18:27
- Posty: 159
- Skąd: Szczecin/Kłodkowo
- Auto: CA KF '92
Spływają do mnie kolejne graty....
Poduszki silnika OE Mazda...
Ta przy rozrzadzie – nowka
Ta z tylu silnika – co prawda uzywana przez 8 miesiecy, ale jest jak nowka
Przy okazji...
...czyli karbowana rura dolotu. Moja jest juz plastikowa i popekana... Ta jest uzywana (podobno pochodzi z 2006r.) – w stosunku do mojej widac, ze jest to guma Jezeli silnik, ktory zamierzam zeswapowac okaze sie byc ok to nie za dlugo zagosci pod maska. Na poczatek zamierzam wymienic silnik bez osprzetu. Jezeli nie bedzie sprawial problemow to wtedy zostanie wymieniony osprzet (komputer, wiazka, przeplywomierz, aparat zaplonowy, kolektor ssacy) na ten od KL'a. W zwiazku z tym, ze docelowo (mam nadzieje) zagosci kolektor od KL'a rura dolotu bedzie za jakis czas do sprzedania za ulamek ceny nowej.
DamianMX6, jarusiek – dzieki chlopaki!
cdn...
Poduszki silnika OE Mazda...
Ta przy rozrzadzie – nowka
Ta z tylu silnika – co prawda uzywana przez 8 miesiecy, ale jest jak nowka
Przy okazji...
...czyli karbowana rura dolotu. Moja jest juz plastikowa i popekana... Ta jest uzywana (podobno pochodzi z 2006r.) – w stosunku do mojej widac, ze jest to guma Jezeli silnik, ktory zamierzam zeswapowac okaze sie byc ok to nie za dlugo zagosci pod maska. Na poczatek zamierzam wymienic silnik bez osprzetu. Jezeli nie bedzie sprawial problemow to wtedy zostanie wymieniony osprzet (komputer, wiazka, przeplywomierz, aparat zaplonowy, kolektor ssacy) na ten od KL'a. W zwiazku z tym, ze docelowo (mam nadzieje) zagosci kolektor od KL'a rura dolotu bedzie za jakis czas do sprzedania za ulamek ceny nowej.
DamianMX6, jarusiek – dzieki chlopaki!
cdn...
DymeK napisał(a):ładna rurka moja tez już dogorywa
spoko, odsprzedam Ci ja za jakis czas po dobrej cenie
DymeK napisał(a):Widze ze KF y wymierają
Moj ma sie dobrze Jak KL okaze sie byc w przyzwoitym stanie to najpewniej wystawie KF'a na sprzedaz.
Nom. Pochodzi z Milleni w automacie.
no to dobrze kojarzyłem ale w skrócie możesz mieć problemy z odpaleniem na tamtym kompie jeżeli byś pakował manualną skrzynię, lub wcale nie odpali, jak gdzieś czytałem
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Komp, wiązka, przepływomierz, aparat zapłonowy będą pochodzić z 626 GE KL MT. Ale to będzie dopiero (nazwijmy to) stage II. Najpierw silnik ma odpalić na osprzęcie z KFa. Jak nie będzie wciągać oliwy to pomyślimy co dalej.
Hejka ja to nowy i zielony jestem ale mam takie mini pytanko.
Jaka gałka pasuje do xedosa 6 tzn biegów bo mam straszliwe wytarta jaki tam jest gwint? np od 626 będzie pasować czy jakiś uniwersal?
Jaka gałka pasuje do xedosa 6 tzn biegów bo mam straszliwe wytarta jaki tam jest gwint? np od 626 będzie pasować czy jakiś uniwersal?
-
MXEDOS6
Hejka jo to jak nowy i zielony byłem to i tak wiedziałem, że takie mini pytanko to w innym miejscu się zadaje.
Akurat ta część po małej rzeźbie pasuje pewnie nawet od stara, więc nie musi to być nawet ori mazda.
Akurat ta część po małej rzeźbie pasuje pewnie nawet od stara, więc nie musi to być nawet ori mazda.
KL w budzie (zaladowany przy przebiegu 263kkm) Pierwsze wrazenia bardzo pozytywne – silnik rokuje bardzo dobrze. Jest spora szansa, ze nie bedzie wpieprzal oliwy i trzymal osiagi Dolny zakres obrotow w porownaniu do KFa miazdzy Teraz tylko obserwowac stan na miarce oleju. Jednostka podobno ma przebieg rzedu 70-80k mil i pochodzi z Milleni.
Przy okazji zostalo wymienionych pare gratów:
– przekladnia kierownicza
– amortyzatory przod (Tokico)
– oslony amortyzatorow przod (OE Mazda)
– lacznik stabilizatora prawy tyl, lewy przod
– sprzeglo kompletne Exedy (tarcza, docisk, lozysko oporowe) + lozysko na kole zamachowym (zamach zostal od KF)
– poduszka tylna silnika (OE Mazda)
– poduszka silnika przy rozrzadzie (OE Mazda)
– rozrzad kompletny (pasek Mistuboshi, rolka napinajaca SKF, napinacz NTN, 2x rolka NSK, pompa wody OE Mazda zostala przelozona z KF'a – nie ma jeszcze nawet 10k km przebiegu)
– talerzyki na walkach rozrzadu (OE Mazda)
– uszczelki pod pokrywami (OE Mazda)
– uszczelniacze walkow rozrzadu (OE Mazda)
– sprezynka + zaworek pompy olejowej (OE Mazda)
Osprzet (alternator, rozrusznik, pompa wspomagania, kolektor ssacy, komputer itd) poki co zostaly z KF'a. Jezeli silnik nie bedzie sprawial zadnych problemow docelowo plan jest taki, aby zaladowac wiazke, komputer, aparat zaplonowy, przeplywomierz, kolektor ssacy od KL'a.
Podziekowania dla Siwusa dzieki, ktoremu wszedlem w posiadanie silnika – to on go wyszukal i nadal mi temat No i oczywiscie podziekowania dla glownego inzyniera i wykonawcy 'projektu' – nynucha76
Przy okazji zostalo wymienionych pare gratów:
– przekladnia kierownicza
– amortyzatory przod (Tokico)
– oslony amortyzatorow przod (OE Mazda)
– lacznik stabilizatora prawy tyl, lewy przod
– sprzeglo kompletne Exedy (tarcza, docisk, lozysko oporowe) + lozysko na kole zamachowym (zamach zostal od KF)
– poduszka tylna silnika (OE Mazda)
– poduszka silnika przy rozrzadzie (OE Mazda)
– rozrzad kompletny (pasek Mistuboshi, rolka napinajaca SKF, napinacz NTN, 2x rolka NSK, pompa wody OE Mazda zostala przelozona z KF'a – nie ma jeszcze nawet 10k km przebiegu)
– talerzyki na walkach rozrzadu (OE Mazda)
– uszczelki pod pokrywami (OE Mazda)
– uszczelniacze walkow rozrzadu (OE Mazda)
– sprezynka + zaworek pompy olejowej (OE Mazda)
Osprzet (alternator, rozrusznik, pompa wspomagania, kolektor ssacy, komputer itd) poki co zostaly z KF'a. Jezeli silnik nie bedzie sprawial zadnych problemow docelowo plan jest taki, aby zaladowac wiazke, komputer, aparat zaplonowy, przeplywomierz, kolektor ssacy od KL'a.
Podziekowania dla Siwusa dzieki, ktoremu wszedlem w posiadanie silnika – to on go wyszukal i nadal mi temat No i oczywiscie podziekowania dla glownego inzyniera i wykonawcy 'projektu' – nynucha76
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości