Mazda Xedos 6 CA KL '97

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez szkodnik_byd » 14 maja 2011, 13:57

termin sie trafił i już ma następny zaplanowany :D brzmi bardzo podobnie jak ostatnio ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez sq2jul » 29 maja 2011, 04:18

Do swapa przygotowania czas zaczac.... ;) Powoli zaczynam zbierac potrzebne graty, oraz te, ktore warto by przy tej okazji wymienic.

Obrazek
Obrazek
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez szkodnik_byd » 29 maja 2011, 21:01

no no no lany poniedzialek coraz blizej :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez nynuch76 » 29 maja 2011, 22:18

szkodnik_byd napisał(a):no no no lany poniedzialek coraz blizej :D
<nie powiem> bo się wyda <diabełek>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez szkodnik_byd » 30 maja 2011, 23:43

e tam w napieciu czeka rowniez na felge :D jaka będzie – czy ładna – czy eunuchowata ?? tyle wątpliwośći
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Radex » 30 maja 2011, 23:45

klacz kit zacny, mam ten sam zestaw happy meal :D <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez sq2jul » 30 maja 2011, 23:47

Dobrze powiedziane – felgę. Żeby nikt nie pomyślał, ze o komplet chodzi... ;)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez buster1982 » 2 cze 2011, 22:41

Mam nadzieję, że jest na prawdę dobry, bo go ostatnio mocno testuję <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2011, 18:27
Posty: 159
Skąd: Szczecin/Kłodkowo
Auto: CA KF '92

Postprzez sq2jul » 2 cze 2011, 23:10

Myślę, ze będzie ok :) Buster, mógłbyś zademonstrować w jaki sposób jest u Ciebie rozwiązany system CAI?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez buster1982 » 4 cze 2011, 22:49

Tak się składa, że na dniach będę wymieniał stożek, więc będzie okazja wykonać kilka fotek. Także luzik. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2011, 18:27
Posty: 159
Skąd: Szczecin/Kłodkowo
Auto: CA KF '92

Postprzez sq2jul » 8 cze 2011, 01:24

Spływają do mnie kolejne graty....

Poduszki silnika OE Mazda...
Ta przy rozrzadzie – nowka

Obrazek
Obrazek

Ta z tylu silnika – co prawda uzywana przez 8 miesiecy, ale jest jak nowka :)

Obrazek

Przy okazji...

Obrazek

...czyli karbowana rura dolotu. Moja jest juz plastikowa i popekana... Ta jest uzywana (podobno pochodzi z 2006r.) – w stosunku do mojej widac, ze jest to guma ;) Jezeli silnik, ktory zamierzam zeswapowac okaze sie byc ok to nie za dlugo zagosci pod maska. Na poczatek zamierzam wymienic silnik bez osprzetu. Jezeli nie bedzie sprawial problemow to wtedy zostanie wymieniony osprzet (komputer, wiazka, przeplywomierz, aparat zaplonowy, kolektor ssacy) na ten od KL'a. W zwiazku z tym, ze docelowo (mam nadzieje) zagosci kolektor od KL'a rura dolotu bedzie za jakis czas do sprzedania za ulamek ceny nowej.

DamianMX6, jarusiek – dzieki chlopaki! <spoko>

cdn...
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez DymeK » 8 cze 2011, 17:40

ładna rurka moja tez już dogorywa <lol> Widze ze KF y wymierają
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez sq2jul » 8 cze 2011, 19:06

DymeK napisał(a):ładna rurka moja tez już dogorywa


spoko, odsprzedam Ci ja za jakis czas po dobrej cenie :P

DymeK napisał(a):Widze ze KF y wymierają


Moj ma sie dobrze :) Jak KL okaze sie byc w przyzwoitym stanie to najpewniej wystawie KF'a na sprzedaz.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Majki88 » 8 cze 2011, 23:35

Julek tamten KL to z automatem się kulał?
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'


Postprzez Majki88 » 8 cze 2011, 23:56

no to dobrze kojarzyłem ale w skrócie możesz mieć problemy z odpaleniem na tamtym kompie jeżeli byś pakował manualną skrzynię, lub wcale nie odpali, jak gdzieś czytałem
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez sq2jul » 9 cze 2011, 00:02

Komp, wiązka, przepływomierz, aparat zapłonowy będą pochodzić z 626 GE KL MT. Ale to będzie dopiero (nazwijmy to) stage II. Najpierw silnik ma odpalić na osprzęcie z KFa. Jak nie będzie wciągać oliwy to pomyślimy co dalej.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez MXEDOS6 » 10 cze 2011, 22:51

Hejka ja to nowy i zielony jestem ale mam takie mini pytanko.
Jaka gałka pasuje do xedosa 6 tzn biegów bo mam straszliwe wytarta jaki tam jest gwint? np od 626 będzie pasować czy jakiś uniwersal?
MXEDOS6
 

Postprzez ADHD » 10 cze 2011, 23:19

Hejka jo to jak nowy i zielony byłem to i tak wiedziałem, że takie mini pytanko to w innym miejscu się zadaje.

Akurat ta część po małej rzeźbie pasuje pewnie nawet od stara, więc nie musi to być nawet ori mazda.
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez sq2jul » 15 wrz 2011, 00:37

KL w budzie (zaladowany przy przebiegu 263kkm) :) Pierwsze wrazenia bardzo pozytywne – silnik rokuje bardzo dobrze. Jest spora szansa, ze nie bedzie wpieprzal oliwy i trzymal osiagi :) Dolny zakres obrotow w porownaniu do KFa miazdzy :) Teraz tylko obserwowac stan na miarce oleju. Jednostka podobno ma przebieg rzedu 70-80k mil i pochodzi z Milleni.

Przy okazji zostalo wymienionych pare gratów:
– przekladnia kierownicza
– amortyzatory przod (Tokico)
– oslony amortyzatorow przod (OE Mazda)
– lacznik stabilizatora prawy tyl, lewy przod
– sprzeglo kompletne Exedy (tarcza, docisk, lozysko oporowe) + lozysko na kole zamachowym (zamach zostal od KF)
– poduszka tylna silnika (OE Mazda)
– poduszka silnika przy rozrzadzie (OE Mazda)
– rozrzad kompletny (pasek Mistuboshi, rolka napinajaca SKF, napinacz NTN, 2x rolka NSK, pompa wody OE Mazda zostala przelozona z KF'a – nie ma jeszcze nawet 10k km przebiegu)
– talerzyki na walkach rozrzadu (OE Mazda)
– uszczelki pod pokrywami (OE Mazda)
– uszczelniacze walkow rozrzadu (OE Mazda)
– sprezynka + zaworek pompy olejowej (OE Mazda)

Osprzet (alternator, rozrusznik, pompa wspomagania, kolektor ssacy, komputer itd) poki co zostaly z KF'a. Jezeli silnik nie bedzie sprawial zadnych problemow docelowo plan jest taki, aby zaladowac wiazke, komputer, aparat zaplonowy, przeplywomierz, kolektor ssacy od KL'a.

Podziekowania dla Siwusa dzieki, ktoremu wszedlem w posiadanie silnika – to on go wyszukal i nadal mi temat :) No i oczywiscie podziekowania dla glownego inzyniera i wykonawcy 'projektu' – nynucha76 :)

IMG_20110907_180816.jpg
Gary muv ałt!


IMG_20110907_181226.jpg
Popatrz jaka franca!


IMG_20110907_181410.jpg
Pustość


IMG_20110910_172928.jpg
Ogołocili mnie!!!


IMG_20110910_172859.jpg
Stary docisk


IMG_20110910_172842.jpg
Stara tarcza sprzęgła


SNC00231.jpg
KL w budzie
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy