Mazda 626 GD coupe 2.2l F2 '89r.

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez PLaster » 5 lip 2009, 11:43

Gibsong napisał(a):wygląda gorzej, szczególnie że został po nim widoczny ślad

myślę czy usunąć ślad czy założyć znaczek <co?>
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2337 (21/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez PLaster » 16 lip 2009, 20:52

ostatnia zabawa z autkiem ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 18 mar 2010, 10:50 przez PLaster, łącznie edytowano 1 raz
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2337 (21/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez Waluś » 16 lip 2009, 21:17

co poprawiałeś ??
wstawiłeś elektroikę na nawiewy ?? fajnie :nD
ale nadal widze kilka różnic do usa hehe jakieś lekkie to euro :P
Ostatnio edytowano 16 lip 2009, 21:20 przez Waluś, łącznie edytowano 1 raz
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez BratCukierka » 16 lip 2009, 21:18

pewnie klimę :P ;) :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 19:21
Posty: 3951 (0/1)
Skąd: Brodnica
Auto: Mazda Xedos 9 KF M/T '97 LPG SGI, Toyota Yaris '16

Postprzez PLaster » 16 lip 2009, 21:26

Waluś napisał(a):co poprawiałeś pytajnik

BratCukierka napisał(a):pewnie klimę

;)

Waluś napisał(a):ale nadal widze kilka różnic do usa hehe jakieś lekkie to euro

o jakich różnicach mówisz?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2337 (21/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez Waluś » 16 lip 2009, 21:52

ruchome kratki nawiewu centralnego czyli swift mała rzecz a cieszy :P

no i nap w MXie pod schowkiem jest stalowa obudowa chloera wie czemu służąca. Na niej jest zamontowany głośnik, a dopiero potem idzie schowek
podobnie z lewej strony
Maska w usa też jest fajniejsza. cięższa, ale nie podskakuje na dołach i ma zabezpieczenie (haki) przed wjechaniem jej an szybę prz kolizji :P
a tu masz fotę obudowy po lewej stronie pod kierownicą :)
Obrazek
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Siw-y » 16 lip 2009, 21:55

Waluś napisał(a):ruchome kratki nawiewu centralnego czyli swift

Swing :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/55)
Skąd: Warszawa
Auto: Jest:
GE6 FS
P11.144 SR20DE

Było:
CA KF
GE6 KL
GV FE
EC K8

Postprzez Waluś » 16 lip 2009, 22:07

sorki, za chorobe nie mogłem sobie tego przpomnieć, więc klepnąłem co mi ślina na jęzor przyniosła hahaha
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez PLaster » 17 lip 2009, 23:33

Waluś napisał:
ruchome kratki nawiewu centralnego czyli swift

Swing język

co do swing'a to wiedziałem, ale z tą blachą pod schowkiem i mocowaniem głośników to mnie rozwaliłeś

PS. dziś zakończyłem montować elektryczne nawiewy i cześć klimy co jest w kabinie ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2337 (21/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez Waluś » 19 lip 2009, 09:54

mnie też to rozwaliło jak pierwszy raz to zobaczyłem <lol> zdejmują obudowę, a tam druga hahaha
swoją drogą ciekawe o ile cięższe jest MX od 626 :] szkoda że nie wpadłem na to aby przeważyć auto, bo w dowodzie w urzędzie wpisali mi po prostu dane z 626 bo nie mieli takiego auta w zasobach cudownego, wszystkowiedzącego cepiku hahaha

Ciekawe ile ten koleś co odemnie kupił auto pojeździ, bo jak patrzę na to jak jeździ to obawiam się że przed końcem tego roku może już nie jeździć <lol> a potem powie że mazda to złom <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez PLaster » 20 lip 2009, 11:47

Waluś napisał(a):Ciekawe ile ten koleś co odemnie kupił auto pojeździ

jednak sprzedałeś?

Waluś napisał(a):potem powie że mazda to złom

daj namiary jak odstawi auto na złom, odkupię kilka zabawek po kosztach ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2337 (21/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez PLaster » 20 lip 2009, 21:34

Ostatnio edytowano 26 lip 2009, 12:42 przez PLaster, łącznie edytowano 1 raz
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2337 (21/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez Gib » 25 lip 2009, 20:52

Chyba musisz zmienić liczby w podpisie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8895 (195/252)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez PLaster » 25 lip 2009, 21:36

no i się stało
auto zostało poddane hamowaniu i niestety wypluło wynik taki jaki się spodziewałem, a że ostatnio po prostu coupe'tka nie jechała to wynik jest następujący:
moc na silniku: 97,7KM @ 4878rpm
moment obrotowy: 156,2Nm @ 2989rpm
temp: 27,6'C / cisn: 99,4kPa

pomijając wartości, wykres jest dość ładny (ale nie jak na 2.2), max moment obrotowy jest na swoim miejscu, max moc troszeczkę przy wcześnie.
reasumując – taki wynik jest kopniakiem motywacji do pracy, więc najwyższy czas popracować teraz nad silnikiem i otoczką:
– należy odetkać wydech (ori kat – zapewne zawalony),a najlepiej cały wymienić – (już niedługo)
– trzeba poprawić dolot (bardzo stary filtr powietrza) – (myślę)
– wymienić kopułkę, kable i świece WN (przewody fabryczne ori z 1989r)

i wtedy można się hamować i wtedy czynić dalsze modyfikacje
no nic, wiem co mam robić :| i na co kasę ładować

a oto co mi się pokazało:
Obrazek
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2337 (21/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez mckoper » 25 lip 2009, 23:47

Dzisiaj widziałem na żywo Twoją maszynę :) w wawie na okręciu na przeciwko maka i stacji Bp stałeś na światłach... z daleka fajnie się prezentuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 22:22
Posty: 3955 (0/2)
Skąd: GDYNIA
Auto: Toyota Land Cruiser VZJ90

Postprzez Gib » 26 lip 2009, 00:05

We wtorek u kojota jak będziesz, zmierz ciśnienie sprężania, będzie wiadomo czy warto cokolwiek wymieniać i co w pierwszej kolejności.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8895 (195/252)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez PLaster » 26 lip 2009, 11:51

mckoper dzięki ;) jakoś Cię nie zauważyłem

Gibsong napisał(a):We wtorek u kojota jak będziesz, zmierz ciśnienie sprężania

już dawno chciałem to zrobić, ale jakoś inne sprawy odciągały to w czasie.
racja, należy sprawdzić czy warto się bawić w wymienianie części czy w całości :|
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2337 (21/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez mckoper » 26 lip 2009, 22:15

PLaster napisał(a):mckoper dzięki oczko jakoś Cię nie zauważyłem


na pewno mnie nie widziałeś bo siedziałem w maku ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 22:22
Posty: 3955 (0/2)
Skąd: GDYNIA
Auto: Toyota Land Cruiser VZJ90

Postprzez PLaster » 26 lip 2009, 22:33

mckoper napisał(a):na pewno mnie nie widziałeś bo siedziałem w maku

<lol> <lol> <lol>
to teraz się nie dziwię że Cię nie widziałem ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2337 (21/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez Jarek-Siwy » 29 lip 2009, 14:26

co to za szarawa linia na wykresie ja jej nie mam
Loud Pipes Save Lives
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2009, 14:47
Posty: 64
Skąd: Warszawa/Bródno
Auto: 323C Z5-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy