Strona 8 z 15

PostNapisane: 17 kwi 2009, 22:06
przez marciniwaszk
Śliczna! Mam taka ale w duzo gorszym stanie! Właśnie ją robie! Moge wiedzieć za ile kupiłęś autko??

PostNapisane: 19 kwi 2009, 19:16
przez PLaster
marciniwaszk dzięki
odp na PW

PostNapisane: 11 maja 2009, 23:13
przez PLaster
hmmm... co by tu napisać <co?>
coupe'tka na lato dostanie chłodzenie wnętrza ;) które bardziej się przyda kierowcy ;)
po prostu tak, przypadkiem kupiłem chłodziarkę, jeszcze ja zamontować i ...

PostNapisane: 28 maja 2009, 22:44
przez PLaster
na razie chłodziarka się kompletuje i może niebawem rozpocznę uruchamianie, a tymczasem kolejna zabawka jaka wpadła mi w ręce :D

Obrazek

ciekawe czy to zagada i jak zagada <co?>

PostNapisane: 28 maja 2009, 22:56
przez Machmut
[quote="PLaster"][/quote]

Z jakiego rejonu podlasia pochodzisz bo tablice masz znajome??

PostNapisane: 28 maja 2009, 23:14
przez PLaster
okolice Łosic
a Ty Machmut z jakiego jak regionu jak je znasz??

PostNapisane: 30 maja 2009, 13:22
przez PLaster
PLaster napisał(a):ciekawe czy to zagada i jak zagada <co?>

i nie zagadał :| inne złącza, hmmm... myślimy dalej ;)

W końcu wymieniłem czujnik temperatury załączania wentylatora ;)
a przy okazji filtr paliwa

PostNapisane: 30 maja 2009, 22:52
przez Machmut
ja z okolic janowa podlaskiego

PostNapisane: 3 cze 2009, 07:37
przez PLaster
no i coupe'tka doczekała się na płukankę silnika i wymianę oleju;)
po mineralnym przeszedłem na półsyntetyk, i tak:
– przebieg: 283 375km
– olej: MOTUL Synergle+ 6100 SEA10W40
– płukanka: LIQULI MOLY
– filtr oleju: MAX

obserwacje po zmianie:
– może tylko mi się tak wydaje, ale kontrolka od ciśnienia oleju ganie znacznie wcześniej (już w chwili kończenia kręcenia rozrusznikiem),
– subiektywnie może się wydawać, że silnik lżej się wkręca na obroty,
– HLA nie słyszałem, ale jeszcze po wymianie silnik miał temperaturę, popatrzymy,
– zaraz po wymianie dymku nie było widać/czuć(przed wymianą na postoju widoczny był dymek)

PostNapisane: 19 cze 2009, 23:45
przez PLaster
ostatnio nic się nie działo odnośnie postępu w pracach nad autem no to postanowiłem poddać auto obfotografowaniu w ciemności ;)
a oto efekty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 20 cze 2009, 00:50
przez Gib
Plaster jedno pytanie, o co chodzi z tymi kompami?

PostNapisane: 20 cze 2009, 10:44
przez PLaster
Gibsong napisał(a):o co chodzi z tymi kompami?

mazda 626 + silnik 2.2 F2 = 85 KW
mazda 929 + silnik 2.2 F2 = 100KW
różnica 15KW = inny komp (mapa) +coś jeszcze
może coś da, a jak nie to jakieś nowe doświadczenie ;)

PostNapisane: 20 cze 2009, 13:46
przez Gib
aha to ja troszkę poszperałem:
1987 F2 w 929 – Catalytic converter – N, Compression Ratio – 9.8:1 – 100 kW & 196 Nm
1990 F2 w 626 – Catalytic converter – Y, Compression Ratio – 8.6:1 – 87 kW & 184 Nm

Jeśli komputer to fordowskie EEC4 to mam speca który potrafi napisać mapy zapłonu od nowa.

PostNapisane: 20 cze 2009, 13:51
przez Siw-y
Gibsong napisał(a):Jeśli komputer to fordowskie EEC4

A jak to sprawdzić?

Chciałem podpiąć do siebie ale jedna wtyczka u mnie jest za długa i nie wchodzi do kompa :|

PostNapisane: 20 cze 2009, 13:53
przez Gib
Nie wiem za cholere, ale w GE właśnie taki siedzi.

PostNapisane: 20 cze 2009, 17:05
przez wac_ns
piękne coupe !! Gratuluje..

PostNapisane: 20 cze 2009, 20:16
przez berserk5
Bardzo zadbane i ładne.!!!!! Gratuluje Cupe!!! Szkoda ze ja swojego przedstawic nie moge nadal.

PostNapisane: 22 cze 2009, 11:09
przez PLaster
Gibsong tak, wiem o stopniu kompresji, wiec nie liczę na niewiadomojaki przyrost!!
co nie zmienia faktu, że nic nie myślę w tym temacie;)
wac_nsberserk5 dzięki ;)

PostNapisane: 26 cze 2009, 13:17
przez modzik
Jakie żarówki wsadziłeś na miejsce pozycyjnych? Zwykłe 21W, czy jakieś lepsiejsze?

PostNapisane: 28 cze 2009, 19:02
przez PLaster
modzik powiem Ci, że nie wiem :| na takich przyjechał z Niemiec i tak zostało, jedynie H4 zmieniałem (ale o tym pisałem).

no i kolejny mały akcent, który myślę że troszeczkę poprawi wygląd ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek