Mazda 626 GD coupe 2.2l F2 '89r.
Napisane: 5 mar 2008, 23:56
Witam.
Od kilku dni jestem posiadaczem takiego zacnego auta jakim jest Mazda 626 GD coupe.
Możliwe, że "porywam sie z motyką na ..." ale... ten model chodził za mną od dawna i w końcu przyjechał na moje podwórko (sam nim przyjechałem, aż ze śląska).
Auto sprowadzone z Niemiec, ale ostatnim właścicielem był polak i troszkę je zaniedbał. Może nie technicznie, ale wizualnie! Należy się Mazdzie porządne czyszczenia wnętrza i pranie tapicerki, lecz z racji niesprzyjającej pogody taka operacja poczeka na słoneczne dni. Musi się zadowolić odkurzaniem i wytarciem kurzu.
Zewnętrzna karoseria wygląda dość dobrze jak na pełnoletnie auto, jedne nadkole wymaga poprawek lakierniczych.
dane auta:
~ data produkcji 1989.10.11 (rejestracja 1990)
~ produkcja: Japonia
~ wersja europejska (na Niemcy)
~ kod katalogowy: AEGA03
~ kod zakończenia: GS28-SJG
~ coupe
~ silnik 2.2i 12v SOHC = 115 KM 180Nm
~ kolor: nadwozie – czerwony SQ Blaze; wnętrze – szary GC8 Dark
~ przebieg 260kkm
~ stan dobry+
wyposażenie (GLX):
~ ABS
~ wsp. kierownicy
~ el. szyby
~ el. lusterka
~ el. szyberdach
~ el. reg. świateł
~ welur
~ koła zima: 14" stal – 185/70/14
naprawa:
~ wymiana łącznika elastycznego oraz naprawa nieszczelności wydechu
~ wymiana przegubów (nareszcie cicho się rusza)
~ wymiana / naprawa przedniego zawieszenia (poprawiła się stabilność auta)
~ wymiana oleju + filtr oleju i powietrza
~ wymiana klocków hamulcowych tył (nazwy nie pamiętam, ale na takie jakie dostałem w sklepie ok godz.20)
~ wymiana klocków hamulcowych przód (Remsa)
~ wymiana / naprawa tylnego zawieszenia
~ ponowna naprawa przedniego zawieszenia/wymiana tulei wahacza na firmy NOK
~ wymiana [jakich?] zacisków (w pełni zregenerowane)
~ wymiana filtru paliwa i czujnika temperatury
~ płukanka silnika (LIQULI MOLY), wymiana filtra (MAX) i oleju (MOTUL Synergle+ 6100 SEA10W40) na półsyntetyk – przebieg: 283 375km
~ czyszczenie przepustnicy – przebieg: 284 500km
~ wymiana wydechu (tłumik środkowy i końcowy oraz rura pomiędzy tłumikami)
modyfikacje:
~ audio: głośniki (deska+półka+drzwi) i okablowanie Alphard: sygnałowe 2x1,5mm, zasilające 5mm + bezpiecznik 30A
~ radio: Fujitsu Ten Limited GJ24 66 9WO + wejście AUX na MP3
~ komunikacja: CB Radio Lafayette Ares + antena Lemm AT 1063
~ autoalarm + pilot (centralny zamek) + domykanie szyb
~ oryginalne halogeny w atrapie
~ żarówki H4: PHILIPS NightGuide 3 color safety Double Lifetime
~ koła lato: 15" alu Zender, Pirelli P7 195/60 88V
~ oryginalna dokładka pod przedni zderzak
~ Klima w trakcie montowania.
media:
~ foto: 1–2–3–4–5–6–7–8–9
~ video: 1
A oto i moja coupe'tka
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy aut marki Mazda
PLaster – Marcin Czelej
Od kilku dni jestem posiadaczem takiego zacnego auta jakim jest Mazda 626 GD coupe.
Możliwe, że "porywam sie z motyką na ..." ale... ten model chodził za mną od dawna i w końcu przyjechał na moje podwórko (sam nim przyjechałem, aż ze śląska).
Auto sprowadzone z Niemiec, ale ostatnim właścicielem był polak i troszkę je zaniedbał. Może nie technicznie, ale wizualnie! Należy się Mazdzie porządne czyszczenia wnętrza i pranie tapicerki, lecz z racji niesprzyjającej pogody taka operacja poczeka na słoneczne dni. Musi się zadowolić odkurzaniem i wytarciem kurzu.
Zewnętrzna karoseria wygląda dość dobrze jak na pełnoletnie auto, jedne nadkole wymaga poprawek lakierniczych.
dane auta:
~ data produkcji 1989.10.11 (rejestracja 1990)
~ produkcja: Japonia
~ wersja europejska (na Niemcy)
~ kod katalogowy: AEGA03
~ kod zakończenia: GS28-SJG
~ coupe
~ silnik 2.2i 12v SOHC = 115 KM 180Nm
~ kolor: nadwozie – czerwony SQ Blaze; wnętrze – szary GC8 Dark
~ przebieg 260kkm
~ stan dobry+
wyposażenie (GLX):
~ ABS
~ wsp. kierownicy
~ el. szyby
~ el. lusterka
~ el. szyberdach
~ el. reg. świateł
~ welur
~ koła zima: 14" stal – 185/70/14
naprawa:
~ wymiana łącznika elastycznego oraz naprawa nieszczelności wydechu
~ wymiana przegubów (nareszcie cicho się rusza)
~ wymiana / naprawa przedniego zawieszenia (poprawiła się stabilność auta)
~ wymiana oleju + filtr oleju i powietrza
~ wymiana klocków hamulcowych tył (nazwy nie pamiętam, ale na takie jakie dostałem w sklepie ok godz.20)
~ wymiana klocków hamulcowych przód (Remsa)
~ wymiana / naprawa tylnego zawieszenia
~ ponowna naprawa przedniego zawieszenia/wymiana tulei wahacza na firmy NOK
~ wymiana [jakich?] zacisków (w pełni zregenerowane)
~ wymiana filtru paliwa i czujnika temperatury
~ płukanka silnika (LIQULI MOLY), wymiana filtra (MAX) i oleju (MOTUL Synergle+ 6100 SEA10W40) na półsyntetyk – przebieg: 283 375km
~ czyszczenie przepustnicy – przebieg: 284 500km
~ wymiana wydechu (tłumik środkowy i końcowy oraz rura pomiędzy tłumikami)
modyfikacje:
~ audio: głośniki (deska+półka+drzwi) i okablowanie Alphard: sygnałowe 2x1,5mm, zasilające 5mm + bezpiecznik 30A
~ radio: Fujitsu Ten Limited GJ24 66 9WO + wejście AUX na MP3
~ komunikacja: CB Radio Lafayette Ares + antena Lemm AT 1063
~ autoalarm + pilot (centralny zamek) + domykanie szyb
~ oryginalne halogeny w atrapie
~ żarówki H4: PHILIPS NightGuide 3 color safety Double Lifetime
~ koła lato: 15" alu Zender, Pirelli P7 195/60 88V
~ oryginalna dokładka pod przedni zderzak
~ Klima w trakcie montowania.
media:
~ foto: 1–2–3–4–5–6–7–8–9
~ video: 1
A oto i moja coupe'tka
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy aut marki Mazda
PLaster – Marcin Czelej