Mazda MX6 GE KL 1993r. black – (poprzednie auto)
Czas na przedstawienie kolejnej MX6 w tym dziale
Tym razem moja czarna mazda. Jeżdżę nią ją już prawie półtora roku. W międzyczasie powstały jakieś fotki tego autka, prywatne oraz ze spotów w Białymstoku. Czas się tym podzielić.
Tak wszyscy opisują co się popsuło czy co tuningowali, hehe. Więc ja też coś naskrobię:
Co się zepsuło przez półtora roku:
1. Rurka od chłodnicy, ta gruba na górze po lewej stronie, rozerwało ją po kręceniu bączków na śniegu. Niestety, jakoś nie zauważyłem, że miałem wyciagniętą wtyczkę od wentylatora. No i przekonałem się o skutkach Aha, od tamtej pory w zastępstwie
siedzi rurka od chłodnicy od Ursusa C30 – w sklepie Agromy do kupienia za 10zł brutto – jak ktoś ma może oryginał tanio do sprzedania to jestem chętny. BO Ursusową trzeba zmieniać co parę miesięcy – nie wytrzymuje temperatury.
2. Padł moduł zapłonowy – wymiana 400zł i śmiga jak nowy teraz
3. Padła rurka – chyba od chłodzenia przepustnicy – nie wnikałem, naprawiona w warsztacie i zapomniałem o niej.
Tuning:
No i tu jakoś nic nie zrobiłem, nie kręcą mnie spojlery i inne dostawki, gówniano to wygląda. Jeden – fabryczny – wystarczy. Żadnego obniżania ani nic. Autko jest samo w sobie dość ładne, może z wyjątkiem tyłu gdzie nie ma na co patrzeć. I niech takie zostanie.
Jedyne co w nim zmieniłem to gałka od biegów, bo oryginalna miała zły kształt i kolor. Podświetlenie wszystkich przycisków w kabinie diodami LED – zwykłe lenistwo, żeby później nie zmieniać żarówek. W zasadzie najpierw zmieniłem żarówki, pięknie świeciły przez miesiąc i jak padły już dwie to zapadła decyzja, że wstawiam LEDY i tak zostało. Nic już się nie przepali i jest OK.
Aha i ksenony zamiast Halogenów + postojówki z białymi LEDami. Wszystko z racji oszczędności mocy pobieranej i częstości wymiany żarówek.
A poniżej kilkanaście zdjęć mazdy:
Podświetlenie przycisków – jeszcze żarówkowe.
Deska rozdzielcza, też jeszcze żarówki.
Ech, śnieg, noc, mróz i fajki mi się skończyły.
W towarzystwie przedstawiciela Podlasia Gaduły88 przed spotem zimowym.
Zmiana miejsca spota, hehe, jazda po obwodówce
Tak wyglądają lampy po zamontowaniu ksenonów.
A tak z bliska.
a tak z pozycji prawie przyasfaltowej
Charakterystyka lamp na ścianie z bliska.
Charakterystyka lamp w większej odległości.
Tak wygląda porównanie żarówek postojowych i po kolei różnych kombinacji LEDów.
LEDy, które mam obecnie – białe 5000K bez naleciałości niebieskiej barwy. Nikt się nei przyczepi na przeglądzie technicznym.
Większość zdjęć pochodzi ze spotów mazdaspeed.pl w Białymstoku, część nie jest mojego autorstwa. Tu podziękowania dla Wojtka Palika, którego fotki wykorzystałem w tym temacie.
Co robię z moją MX6stką aby jeździła? Ano tak:
Wymieniam olej co 10 tyś km – jeżdzę na mineralnym Valvolinie 15W40 i jest dobrze. Hehe i to w zasadzie tyle pomijając uzupełnianie płynu do spryskiwaczy, kiedy kontrolka się zapali.
Zapomniałem dopisać w usterkach, ostatnio przestał działać zamek w drzwiach od strony kierowcy – rdza i sprężynka. Nikomu nie chciało się tego czyścić wiec został zamontowany nowy zameczek i znowu śmiga – koszt wymiany z montażem: 120zł.
Wkurzała mnie też wysuwana antena, więc od roku jest juz niewysuwana. Zamiast niej działa aktywna antena przyklejona ponad lusterkiem na szybie przedniej – spisuje się trochę gorzej co w niczym nie przeszkadza.
Aha, w zimie oponki 185/70 R14 i stalowe felgi – w lecie 195/60 R15 i alusy mazdowe z 626. Na 17astki mnie nie stać póki co. Zresztą na dziury w Białymstoku to niezbyt dobry pomysł
I to tyle takiego szybkiego przedstawienia mojego autka.
Tym razem moja czarna mazda. Jeżdżę nią ją już prawie półtora roku. W międzyczasie powstały jakieś fotki tego autka, prywatne oraz ze spotów w Białymstoku. Czas się tym podzielić.
Tak wszyscy opisują co się popsuło czy co tuningowali, hehe. Więc ja też coś naskrobię:
Co się zepsuło przez półtora roku:
1. Rurka od chłodnicy, ta gruba na górze po lewej stronie, rozerwało ją po kręceniu bączków na śniegu. Niestety, jakoś nie zauważyłem, że miałem wyciagniętą wtyczkę od wentylatora. No i przekonałem się o skutkach Aha, od tamtej pory w zastępstwie
siedzi rurka od chłodnicy od Ursusa C30 – w sklepie Agromy do kupienia za 10zł brutto – jak ktoś ma może oryginał tanio do sprzedania to jestem chętny. BO Ursusową trzeba zmieniać co parę miesięcy – nie wytrzymuje temperatury.
2. Padł moduł zapłonowy – wymiana 400zł i śmiga jak nowy teraz
3. Padła rurka – chyba od chłodzenia przepustnicy – nie wnikałem, naprawiona w warsztacie i zapomniałem o niej.
Tuning:
No i tu jakoś nic nie zrobiłem, nie kręcą mnie spojlery i inne dostawki, gówniano to wygląda. Jeden – fabryczny – wystarczy. Żadnego obniżania ani nic. Autko jest samo w sobie dość ładne, może z wyjątkiem tyłu gdzie nie ma na co patrzeć. I niech takie zostanie.
Jedyne co w nim zmieniłem to gałka od biegów, bo oryginalna miała zły kształt i kolor. Podświetlenie wszystkich przycisków w kabinie diodami LED – zwykłe lenistwo, żeby później nie zmieniać żarówek. W zasadzie najpierw zmieniłem żarówki, pięknie świeciły przez miesiąc i jak padły już dwie to zapadła decyzja, że wstawiam LEDY i tak zostało. Nic już się nie przepali i jest OK.
Aha i ksenony zamiast Halogenów + postojówki z białymi LEDami. Wszystko z racji oszczędności mocy pobieranej i częstości wymiany żarówek.
A poniżej kilkanaście zdjęć mazdy:
Podświetlenie przycisków – jeszcze żarówkowe.
Deska rozdzielcza, też jeszcze żarówki.
Ech, śnieg, noc, mróz i fajki mi się skończyły.
W towarzystwie przedstawiciela Podlasia Gaduły88 przed spotem zimowym.
Zmiana miejsca spota, hehe, jazda po obwodówce
Tak wyglądają lampy po zamontowaniu ksenonów.
A tak z bliska.
a tak z pozycji prawie przyasfaltowej
Charakterystyka lamp na ścianie z bliska.
Charakterystyka lamp w większej odległości.
Tak wygląda porównanie żarówek postojowych i po kolei różnych kombinacji LEDów.
LEDy, które mam obecnie – białe 5000K bez naleciałości niebieskiej barwy. Nikt się nei przyczepi na przeglądzie technicznym.
Większość zdjęć pochodzi ze spotów mazdaspeed.pl w Białymstoku, część nie jest mojego autorstwa. Tu podziękowania dla Wojtka Palika, którego fotki wykorzystałem w tym temacie.
Co robię z moją MX6stką aby jeździła? Ano tak:
Wymieniam olej co 10 tyś km – jeżdzę na mineralnym Valvolinie 15W40 i jest dobrze. Hehe i to w zasadzie tyle pomijając uzupełnianie płynu do spryskiwaczy, kiedy kontrolka się zapali.
Zapomniałem dopisać w usterkach, ostatnio przestał działać zamek w drzwiach od strony kierowcy – rdza i sprężynka. Nikomu nie chciało się tego czyścić wiec został zamontowany nowy zameczek i znowu śmiga – koszt wymiany z montażem: 120zł.
Wkurzała mnie też wysuwana antena, więc od roku jest juz niewysuwana. Zamiast niej działa aktywna antena przyklejona ponad lusterkiem na szybie przedniej – spisuje się trochę gorzej co w niczym nie przeszkadza.
Aha, w zimie oponki 185/70 R14 i stalowe felgi – w lecie 195/60 R15 i alusy mazdowe z 626. Na 17astki mnie nie stać póki co. Zresztą na dziury w Białymstoku to niezbyt dobry pomysł
I to tyle takiego szybkiego przedstawienia mojego autka.
Ostatnio edytowano 10 paź 2009, 14:42 przez Topaz, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Widziałem wiele razy, a nawet siedziałem w środku
Mimo upływu lat, nadal piękna, no i ten silnik Tylko szkoda że nie czerwona
Chyba zapomniałaś o kilku zdjeciach
Mimo upływu lat, nadal piękna, no i ten silnik Tylko szkoda że nie czerwona
Chyba zapomniałaś o kilku zdjeciach
gadula88, te kilka pozostałych zdjęć w swoim czasie Trzeba je ładnie obrobić i pokazać sprawcę mojego rozwalonego zderzaka
Ściślej mówiąc to właśnie się szykuję na spot dzisiejszy więc uzupełnię fotki wieczorem.
Ściślej mówiąc to właśnie się szykuję na spot dzisiejszy więc uzupełnię fotki wieczorem.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
sp4ubw no nareszcie
Co tu powiedzieć, widuje Madzie dosyć często, a ostatnio nawet częściej
Ta Mx-6 podoba się z 3 powodów:
1. Silnik
2. Kolor czarny
3. Wersja nadwozia – coupe
P.S.
Nie ma za co Polecam się na przyszłość.
Co tu powiedzieć, widuje Madzie dosyć często, a ostatnio nawet częściej
Ta Mx-6 podoba się z 3 powodów:
1. Silnik
2. Kolor czarny
3. Wersja nadwozia – coupe
P.S.
sp4ubw napisał(a):Tu podziękowania dla Wojtka Palika, którego fotki wykorzystałem w tym temacie.
Nie ma za co Polecam się na przyszłość.
Ostatnio edytowano 16 lut 2008, 13:16 przez palik, łącznie edytowano 1 raz
Jeżeli ludzie szepczą za twoimi plecami to tylko znaczy że ich wyprzedziłeś. | www.burnwater.pl
- Od: 13 sie 2007, 13:06
- Posty: 865
- Skąd: Białystok
- Auto: EA5A SE
sp4ubw napisał(a): jak ktoś ma może oryginał tanio do sprzedania to jestem chętny
Mam gdzieś, oddam za 20 zł, jak chcesz to pisz PW
Madzia bardzo mi się podoba, fajny kolor, właściwy silnik
Uważałbym z mineralnym olejem, te silniki jego bardzo nie lubiąsp4ubw napisał(a): jeżdzę na mineralnym Valvolinie 15W40 i jest dobrze
sp4ubw napisał(a):Autko jest samo w sobie dość ładne, może z wyjątkiem tyłu gdzie nie ma na co patrzeć.
A mi się właśnie jej "tyłeczek" najbardziej podoba
sp4ubw napisał(a):Wkurzała mnie też wysuwana antena, więc od roku jest juz niewysuwana
Chętnie kupię
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
qbass, hehe, od końca zacznę, antenki to nie sprzedam, no bo zostanie mi po niej dziura Jest, siedzi i niech tak zostanie. Natomiast tę rurkę to ja chętnie odkupię. Już na PW napisałem. W sumie Sokołów Podlaski to nie jest daleko, może bym się wybrał, jakbyś miał czas.
A co do oleju, hmm, kupiłem ją i taki był już używany w niej to zostałem przy nim. Robię tylko jedną rzecz, wymieniam w zasadzie nei co 10k tylko co 9k. Żeby nic się nie stało.
A dodatkowo przypomniało mi się parę rzeczy. Przed wakacjami wymieniłem też tarcze przednie, bo stare były zwichrowane i oczywiście klocki z przodu i z tyłu.
Oprócz rurki brakuje mi do niej jeszcze jednej rzeczy, powiedzcie od czego wsadzić podnośniki tylnej klapy. Oryginalne juz nie trzymają, a włożyłem na próbę jeden od golfa to sam jeden jest tak silny, że ledwo ją teraz zamykam i lekko mi podnosi prawą stronę klapy – brzydko to wygląda.
A co do oleju, hmm, kupiłem ją i taki był już używany w niej to zostałem przy nim. Robię tylko jedną rzecz, wymieniam w zasadzie nei co 10k tylko co 9k. Żeby nic się nie stało.
A dodatkowo przypomniało mi się parę rzeczy. Przed wakacjami wymieniłem też tarcze przednie, bo stare były zwichrowane i oczywiście klocki z przodu i z tyłu.
Oprócz rurki brakuje mi do niej jeszcze jednej rzeczy, powiedzcie od czego wsadzić podnośniki tylnej klapy. Oryginalne juz nie trzymają, a włożyłem na próbę jeden od golfa to sam jeden jest tak silny, że ledwo ją teraz zamykam i lekko mi podnosi prawą stronę klapy – brzydko to wygląda.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
na rany Chrystusa... minerał do Kl-ki ? za jakie grzechy
a masz
Fajne autko. Moglbys dac fotki zegarow juz na LED-ach?
Pozdro
Co do teleskopow to pasuja od matiza i golfa ponoc. Ja mam firmy delfi po 70zl szt nowki i w sklepie mi dobierali pod sile i dlugosc.
a masz
Fajne autko. Moglbys dac fotki zegarow juz na LED-ach?
Pozdro
Co do teleskopow to pasuja od matiza i golfa ponoc. Ja mam firmy delfi po 70zl szt nowki i w sklepie mi dobierali pod sile i dlugosc.
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
promyczek001 napisał(a): Ja mam firmy delfi po 70zl szt nowki i w sklepie mi dobierali pod sile i dlugosc.
Też mam Delphi i polecam
promyczek001 napisał(a):na rany Chrystusa... minerał do Kl-ki ? za jakie grzechy
dokładnie, dokładnie.
Zmieniłbym na półsyntetyk robiąc przedtem płukankę STP.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
Dobra nie bijcie za ten mineralny, jak coś się stanie to będzie na co zwalić.
promyczek001, nie mogę wrzucić zdjęć deski na LEDach, bo na razie są tylko przyciski podświetlone LEDami, deska została po staremu. Czekam na cieplejsze dni.
Ogólnie cały samochód powoli przechodzi na oświetlenie LED tylko powolutku.
Obecnie jest tak:
1. Wszystkie przyciski wewnątrz są już na LEdach – zielone z zielonymi superjasnymi fi 3mm i czerwona w przycisku świateł awaryjnych.
2. Zostały podświetlone przyciski otwierania szyb na zielono.
3. Lampki pod sufitem – te z soczewkami – są też juz na białych LEDach o barwie świecenia 5000K. Dokładnie to są tam po 3 LEDy fi 5mm na każdą lampkę.
4. W drzwiach zostały wymienione szybki na przyciemniane (oryginalnie były czerwone) i w nich też siedzą białe rozpraszające LEDY – barwa 3500K.
5. W lampach postojowych siedzą LEDy 5000K i mocy 0.25W i kącie świecenia 100 stopni. Czyli taki ładny biały jak zresztą widać na zdjęciach. Świecą na tyle silnie, że widać dość dobrze.
6. Podświetlenie rejestracji – takei same jak w postojówkach.
W środku używam też ściemniacza oświetlenia, który płynnie ściemnia żarówkę po zamknięciu drzwi lub też robi to szybko po przekręceniu stacyjki. Można go również podłączyć pod centralny zamek ale już mi się nie chciało.
To na chwilę obecną tyle zmian w oświetleniu – nie licząc HIDów w światłach mijania.
Jak tylko zrobię kolejne zmiany to napiszę tutaj o tym
promyczek001, nie mogę wrzucić zdjęć deski na LEDach, bo na razie są tylko przyciski podświetlone LEDami, deska została po staremu. Czekam na cieplejsze dni.
Ogólnie cały samochód powoli przechodzi na oświetlenie LED tylko powolutku.
Obecnie jest tak:
1. Wszystkie przyciski wewnątrz są już na LEdach – zielone z zielonymi superjasnymi fi 3mm i czerwona w przycisku świateł awaryjnych.
2. Zostały podświetlone przyciski otwierania szyb na zielono.
3. Lampki pod sufitem – te z soczewkami – są też juz na białych LEDach o barwie świecenia 5000K. Dokładnie to są tam po 3 LEDy fi 5mm na każdą lampkę.
4. W drzwiach zostały wymienione szybki na przyciemniane (oryginalnie były czerwone) i w nich też siedzą białe rozpraszające LEDY – barwa 3500K.
5. W lampach postojowych siedzą LEDy 5000K i mocy 0.25W i kącie świecenia 100 stopni. Czyli taki ładny biały jak zresztą widać na zdjęciach. Świecą na tyle silnie, że widać dość dobrze.
6. Podświetlenie rejestracji – takei same jak w postojówkach.
W środku używam też ściemniacza oświetlenia, który płynnie ściemnia żarówkę po zamknięciu drzwi lub też robi to szybko po przekręceniu stacyjki. Można go również podłączyć pod centralny zamek ale już mi się nie chciało.
To na chwilę obecną tyle zmian w oświetleniu – nie licząc HIDów w światłach mijania.
Jak tylko zrobię kolejne zmiany to napiszę tutaj o tym
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
gadula88 napisał(a):Tylko szkoda że nie czerwona
Dokładnie Zadbana seria to jest to co tygryski lubią (prawie) najbardziej – gratulacje! Tylko felgi brakuje
A ja pamietam jeszcze Twojego Cronosa z CD4E Fajna MX-6 w porzadnym kolorze i z porzadnym sercem – a droga "praktyczna" pieszczenia auta calkiem sluszna i ciekawa jednoczesnie, powodzenia!
qbass napisał(a):promyczek001 napisał(a): Ja mam firmy delfi po 70zl szt nowki i w sklepie mi dobierali pod sile i dlugosc.
Też mam Delphi i polecam
hehe jak brales ode mnie mazde to miales od matiza
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
sp4ubw napisał(a):A tak w ogóle to byś się do nas wybrał w końcu na jeden z wielu spotów Panie prezesie.
Wstyd mi, ze trzeba zapraszac – juz po sesji, wiec postaram sie
Znalazłem starszą sesję zdjęciową, jeszcze z lata 2007. Czas się pochwalić:
Qbass dziś doszła do mnie rurka, wszystko jest z nią OK, jeszcze raz dzięki.
A tutaj macie jak wyglądają sporządzone przez mnie lampki LED:
I podświetlona nimi rejestracja:
Identyczne mam włożone w postojówki oraz w drzwi. Oświetlenie wewnętrzne zrobiłem na 12stu 5mm ledach super jasnych (bez zabarwienia niebieskiego).
Qbass dziś doszła do mnie rurka, wszystko jest z nią OK, jeszcze raz dzięki.
A tutaj macie jak wyglądają sporządzone przez mnie lampki LED:
I podświetlona nimi rejestracja:
Identyczne mam włożone w postojówki oraz w drzwi. Oświetlenie wewnętrzne zrobiłem na 12stu 5mm ledach super jasnych (bez zabarwienia niebieskiego).
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości