Mazda 626 V6 GE Sedan USA 1995

Pomyślałem, że czas najwyższy na pokazanie Wam mojego cacuszka. Jest to Mazda 626 z 1995 roku kupiona w USA w salonie Mazdy w New Jersey, jako nowa w 1995 roku przez mojego ojca, który się tak do niej przywiązał, że przywiózł ja ze sobą do Polski i mamy ją do dzisiaj. Jest to wersja ES V6, która w Polsce występuje bardzo rzadko. Ma przebieg 175 803 mi, to mało jak na 12 lat, bo przebieg roczny wynosi jedynie 14 000 mi.
Troszkę danych o tym egzemplarzu:
Rocznik: 1995
Wersja: ES
Pojemność silnika: 2497ccm
Układ/liczba cylindrów: V/6
Maksymalna moc: 164KM/5600rpm
Maksymalny moment obrotowy: 217Nm/4800rpm
Przyspieszenie od 0 do 100km/h (osobiście sprawdziłem): 9.7 Sekundy (A/T)
Prędkość maksymalna (sprawdzona autostradzie A10 w Niemczech): około 120-kilku mph
Całkowicie bezwypadkowy
Wyposażenie:
2 x AIR BAG
ABS
15” Felgi aluminiowe (planuje 16” albo 17” z Mazdy 6 ale to na wiosnę dopiero tak jak Ksenony Hella)
Na lato oponki 205/55/R15 Dunlop SP Sport 9000
Na zimę oponki 205/60/R15 Continental ContiWinterContact TS 810
Lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane i podgrzewane
Elektrycznie składana antena teleskopowa
Elektrycznie sterowane okno dachowe
Światła przeciwmgielne z przodu
Lakier metalic
Wspomaganie układu kierowniczego zależne od prędkości
4 – biegowa automatyczna skrzynia biegów z funkcją O/D
Podłokietnik z przodu ze schowkiem
Podłokietnik z tyłu
Tempomat ze sterowaniem w kierownicy
Lampki oświetlające przestrzeń wokół drzwi po ich otwarciu
Elektryczna regulacja fotela kierowcy
Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu
Klimatyzacja z funkcją Swing
Tylka kanapa dzielona w proporcji 60/40
Skórzana tapicerka w kolorze szarym
Skórzana kierownica
System audio Mazda – Clarion 6 głośników
Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
No i czas na fotki:






Troszkę danych o tym egzemplarzu:
Rocznik: 1995
Wersja: ES
Pojemność silnika: 2497ccm
Układ/liczba cylindrów: V/6
Maksymalna moc: 164KM/5600rpm
Maksymalny moment obrotowy: 217Nm/4800rpm
Przyspieszenie od 0 do 100km/h (osobiście sprawdziłem): 9.7 Sekundy (A/T)
Prędkość maksymalna (sprawdzona autostradzie A10 w Niemczech): około 120-kilku mph
Całkowicie bezwypadkowy
Wyposażenie:
2 x AIR BAG
ABS
15” Felgi aluminiowe (planuje 16” albo 17” z Mazdy 6 ale to na wiosnę dopiero tak jak Ksenony Hella)
Na lato oponki 205/55/R15 Dunlop SP Sport 9000
Na zimę oponki 205/60/R15 Continental ContiWinterContact TS 810
Lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane i podgrzewane
Elektrycznie składana antena teleskopowa
Elektrycznie sterowane okno dachowe
Światła przeciwmgielne z przodu
Lakier metalic
Wspomaganie układu kierowniczego zależne od prędkości
4 – biegowa automatyczna skrzynia biegów z funkcją O/D
Podłokietnik z przodu ze schowkiem
Podłokietnik z tyłu
Tempomat ze sterowaniem w kierownicy
Lampki oświetlające przestrzeń wokół drzwi po ich otwarciu
Elektryczna regulacja fotela kierowcy
Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu
Klimatyzacja z funkcją Swing
Tylka kanapa dzielona w proporcji 60/40
Skórzana tapicerka w kolorze szarym
Skórzana kierownica
System audio Mazda – Clarion 6 głośników
Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
No i czas na fotki:





















