Mazda 626 GE 2.0 1993r.
Witam.
Niedawno zakupiłem swoje drugie auto w życiu, jest nim 14 letnia Mazda 626 2.0 polecana via forum przez Misiolota.
Madzia jest turkusowym sedanem, a nie bordową habetą jak to było w planie ale cóż, spodobała mi się to przygarnąłem. Co do wyposażenia to chyba tylko elektryczne 4 szyby i ustawianie lusterek, ubolewam nad brakiem ABSu ale nic w tej chwili na to nie poradzę, oraz klimy o którą być może się zatroszczę w swoim czasie (o ile jest pod nią przygotowana).
Autem jeździ mi się świetnie jest komfortowe i szybkie, znakomita elastyczność w porównaniu do poprzedniego auta.
Na chwilę obecną ciesze się jazdą i nie mam chwilowo głowy do naprawiania tego co tam jest do naprawienia. Niech euforia troche minie to się ją doprowadzi do Igły. Z tego co widzę to trzeba się będzie w pierwszej kolejności zająć turkączącym przegubem (mój stary miał 626 GD, powiedział że mnie to puści z torbami), wymienić uszczelke pod deklem zaworów i zastopować tu i ówdzie rudą która się miejcami pojawia. Jak się z tym uporam zastanowie się nad SGI (o ile nie wyjdzie jakiś zonk z silnikiem).
Pocieszający jest brak białej chmurki przy odpalaniu.
Suche fakty:
Mazda 626 2.0
Rok produckji 1993
Przebieg 222 tkm
Przyspieszenie – Fajne (zaczyna być wolno)
Elastyczność – Super (wystarczająca)
Foty:
z najpilniejszych spraw to zostało wyczysczenie silnika z oleju (odkąd pojawiła sie ORI uszczelka dekla na szczęście sucho) i wymiana zaworka pompki oleju, bo klepią zawory zdrowo.
Przy 225 tys, mazda dostała instalację sekwencyją na STAGU300 która jak narazie sprawdza się nieźle, może pozatym że reduktor troche jęczy czasami.
Niedawno zakupiłem swoje drugie auto w życiu, jest nim 14 letnia Mazda 626 2.0 polecana via forum przez Misiolota.
Madzia jest turkusowym sedanem, a nie bordową habetą jak to było w planie ale cóż, spodobała mi się to przygarnąłem. Co do wyposażenia to chyba tylko elektryczne 4 szyby i ustawianie lusterek, ubolewam nad brakiem ABSu ale nic w tej chwili na to nie poradzę, oraz klimy o którą być może się zatroszczę w swoim czasie (o ile jest pod nią przygotowana).
Autem jeździ mi się świetnie jest komfortowe i szybkie, znakomita elastyczność w porównaniu do poprzedniego auta.
Na chwilę obecną ciesze się jazdą i nie mam chwilowo głowy do naprawiania tego co tam jest do naprawienia. Niech euforia troche minie to się ją doprowadzi do Igły. Z tego co widzę to trzeba się będzie w pierwszej kolejności zająć turkączącym przegubem (mój stary miał 626 GD, powiedział że mnie to puści z torbami), wymienić uszczelke pod deklem zaworów i zastopować tu i ówdzie rudą która się miejcami pojawia. Jak się z tym uporam zastanowie się nad SGI (o ile nie wyjdzie jakiś zonk z silnikiem).
Pocieszający jest brak białej chmurki przy odpalaniu.
Suche fakty:
Mazda 626 2.0
Rok produckji 1993
Przebieg 222 tkm
Przyspieszenie – Fajne (zaczyna być wolno)
Elastyczność – Super (wystarczająca)
Foty:
z najpilniejszych spraw to zostało wyczysczenie silnika z oleju (odkąd pojawiła sie ORI uszczelka dekla na szczęście sucho) i wymiana zaworka pompki oleju, bo klepią zawory zdrowo.
Przy 225 tys, mazda dostała instalację sekwencyją na STAGU300 która jak narazie sprawdza się nieźle, może pozatym że reduktor troche jęczy czasami.
Ostatnio edytowano 25 kwi 2008, 13:24 przez Gib, łącznie edytowano 3 razy
Ladny kolor . Ale zeby przegub mial puscic z torbami , bez przesady
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Gibsong regulaminowa wielkosc fotek to 800x600... zmniejsz do tej rozdzielczosci
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Fajna – trzeba jej halogenow, bialych migaczy i felgi
Powodzenia w dzialaniu nad autkiem
Powodzenia w dzialaniu nad autkiem
Marco7 napisał(a):Ladny kolor . Ale zeby przegub mial puscic z torbami , bez przesady
w czasach kiedy miał GD 2.2 turbo, też przegub poszedł i kosztował jakieś kosmiczne pieniądze a regeneracja tyle co teraz nowy z montażem.
Mamy bliźniacze samochody.. u mnie antenka jest na stałe.. wygląda że ktoś to przerabiał, więc obstawiam że się psują tamte..
I też niemam halogenów.. czy to taka seria z dziurami zamiast świateł wyszła?
Pozdrawiam..
Ps. może to i lepiej że niewpadłeś sie pościgać, mamy baaardzo kręte drogi
I też niemam halogenów.. czy to taka seria z dziurami zamiast świateł wyszła?
Pozdrawiam..
Ps. może to i lepiej że niewpadłeś sie pościgać, mamy baaardzo kręte drogi
- Od: 10 mar 2007, 16:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Zaloz Fajowe aluski i bedzie git i niech sie dobrze sprawuje
Moje Cudo : http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34609
- Od: 21 mar 2007, 15:30
- Posty: 91
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 94r
Lukas twierdzi że z 626 1,8 ma wyścigówke
Ale poważnie moja na instalacji 2 generacji do 10s w setke wchodzi także wolne samochody to to niesą... szczególnie te sprzed 95r. A jest jeszcze blos, są inne rozwiązania... pożyjemy zobaczymy co się da w miarę zdrowego rozsądku z niej wycisnąć Gratuluję.
Ps a jak będziesz wstawiał LPG to niedaj se wcisnąć Reduktora na 100/120KM.. dla tedo wozu to zamało, wiem bo czeka mnie zmiana na 240konny.. to chyba też oczymś świadczy
Ale poważnie moja na instalacji 2 generacji do 10s w setke wchodzi także wolne samochody to to niesą... szczególnie te sprzed 95r. A jest jeszcze blos, są inne rozwiązania... pożyjemy zobaczymy co się da w miarę zdrowego rozsądku z niej wycisnąć Gratuluję.
Ps a jak będziesz wstawiał LPG to niedaj se wcisnąć Reduktora na 100/120KM.. dla tedo wozu to zamało, wiem bo czeka mnie zmiana na 240konny.. to chyba też oczymś świadczy
- Od: 10 mar 2007, 16:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever napisał(a):Lukas twierdzi że z 626 1,8 ma wyścigówke
Ale poważnie moja na instalacji 2 generacji do 10s w setke wchodzi także wolne samochody to to niesą... szczególnie te sprzed 95r. A jest jeszcze blos, są inne rozwiązania... pożyjemy zobaczymy co się da w miarę zdrowego rozsądku z niej wycisnąć Gratuluję.
Ps a jak będziesz wstawiał LPG to niedaj se wcisnąć Reduktora na 100/120KM.. dla tedo wozu to zamało, wiem bo czeka mnie zmiana na 240konny.. to chyba też oczymś świadczy
Nie twierdze że jest wolna, chodzi o to że specjalnie nieda się za dużo wycisnąć, każdy mówi tylko sprzedaj i kup KL.
Co do instalacji to różnica między II gen z blosem a sekwencją chyba nie jest warta ryzyka utraty przepływki, jeśli ma być gaz to bezproblemowy autem zamierzam pośmigać z 5 lat.
Reduktor 240 KM. O czym to świadczy? że niema reduktorów 120/140 KM? tylko zamiast 120 się 240 wstawia. Jeszcze nie rozkminiam tematu gazu, jestem na etapie odkładania kasy na różne inne rzeczy, nie samą Mazdą człowiek żyje.
Aha zastanawiam się czy nie zglebić jakoś Madzi bo odkąd kupiłem to z tyłu nie jechał nikt jeszcze a i bagażnik pusty i pupcia nieładnie zadarta pokazuje zawieche i ochydną rure wydechową, też do wymiany wcięcie w zderzaku takie że 3 by weszły....
Sedany są piękne.. a FSy bezproblemowe...
a KL ma plusy ma minusy...
Ps. w sekwencji reduktor też jest niezbędny.. podpowiadam ci tylko żeby oszczędzić ci wydatków, które mnie teraz czekają
Odrazu niech ci wstawią mocniejszy (różnica 50-100zł).
Pozdrawiam.
a KL ma plusy ma minusy...
Ps. w sekwencji reduktor też jest niezbędny.. podpowiadam ci tylko żeby oszczędzić ci wydatków, które mnie teraz czekają
Odrazu niech ci wstawią mocniejszy (różnica 50-100zł).
Pozdrawiam.
- Od: 10 mar 2007, 16:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Co do zawiechy.. no mi raz jak jechałem za Focusem ST220 dupcie zarzuciło przy 160 jak gość w zakręcie przychamował. Także o ile drogi którymi sie zazwyczaj poruszasz nie są zbyt h.... to chyba byłby dobry pomysł.
U mnie odpada.
U mnie odpada.
- Od: 10 mar 2007, 16:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Fajna mazda. Brakuje felg i halogenów. Jak znajdziesz to drógie to daj znac gdzie wynalazłeś ramki (do dużych halogenów oczywiście) bo sam szukam i znaleźc nie mogę
Lukas007, tez mialem problem z ramkami bo szukalem ich ze 2 tygodnie i dalem grosze za nie chociaz juz slyszalem, ze nie ma szans na nie. Przegladaj allegro i wysylaj wszedzie maile i dzwon tam, gdzie sa GE na czesci. Jest szansa, ze ktos bedzie mial i uda ci sie tak jak mi Uwierz mi na slowo – jest tego troche, trzeba tylko poszperac.
Wracając do MOJEJ mazdy dziś odkręciłem dekiel zaworów w celu wypolerowania go, niestety poległem nie idzie wogóle ruszyć w okolicach napisów i w niektórych innych miejscach, polerowanie na lustro sobie darowałem ale myślę przy okazji jak bede na garażu u kumpla polakieruje ten dekiel jakąś czarną perłą a spoleruje tylko napisy i też będzie ślicznie
Aha uszczelka została ta sama i tak spodniej spływało więc potraktowałem ją czerwonym silikonem. Niestety gdzies wsiąkła jedna śruba od dekla. Zobaczymy co to coś da.
Aha uszczelka została ta sama i tak spodniej spływało więc potraktowałem ją czerwonym silikonem. Niestety gdzies wsiąkła jedna śruba od dekla. Zobaczymy co to coś da.
f*ck
Dzięki, ale już zamówiłem
Miałeś rację PawelMX6, trochę poszperałem w Allegro i proszę, jest!
Jeśli sprzedawca nie zrobi mnie w konia i nie przyśle mi rozwalonego towaru to na dniach wstawię na moją stronkę kilka fotek autka z nowymi oczkami
Sorry za OT
Miałeś rację PawelMX6, trochę poszperałem w Allegro i proszę, jest!
Jeśli sprzedawca nie zrobi mnie w konia i nie przyśle mi rozwalonego towaru to na dniach wstawię na moją stronkę kilka fotek autka z nowymi oczkami
Sorry za OT
Gibsong napisał(a):Wracając do MOJEJ mazdy dziś odkręciłem dekiel zaworów w celu wypolerowania go, niestety poległem nie idzie wogóle ruszyć w okolicach napisów i w niektórych innych miejscach, polerowanie na lustro sobie darowałem ale myślę przy okazji jak bede na garażu u kumpla polakieruje ten dekiel jakąś czarną perłą a spoleruje tylko napisy i też będzie ślicznie
Aha uszczelka została ta sama i tak spodniej spływało więc potraktowałem ją czerwonym silikonem. Niestety gdzies wsiąkła jedna śruba od dekla. Zobaczymy co to coś da.
I mi jakoś cudnie to niewychodziło napoczątku.. (wrzuce foty później do siebie) ale tak:
zaczynałem 150 w takich trudnych miejscach... potem 240... 400... 1000.. 2000..
cudnie może niewyszło ale przynajmniej sie nienarobiłem i palce mam całe w przeciwieństwie do co niektórych
PS. daj więcej fot swojego sprzęta jak będziesz miał okazje..
- Od: 10 mar 2007, 16:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
PS. daj więcej fot swojego sprzęta jak będziesz miał okazje..
Heheh, nie mieści mi się w kadrze....
Normalna, Mazda jak Mazda troche gdieniegdzie obcierki troche powgniatana ale lepszej nie potrzeba a się troche popracuje to będzie się czym chwalić może.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości