Mazda 626 GF RF-T '99 Indigo Blue

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez mariusz323wgr » 31 mar 2012, 14:49

Obrazek

kiera od BJ Sportive braciaka :)
jeżeli chodzi o GFkę z 2002 roku to ja choruję na lampy od niej, takie przyciemnione, mistrz.. <serduszka>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 18:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez Riki » 2 kwi 2012, 12:22

A widzisz :) czyli jednak były także identyczne jak te w GF. Tyle, że BJ były jeszcze Nardi (mi się mniej podoba)

Jutro przyjdzie paczucha to zobaczymy co w trawie piszczy :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 2 kwi 2012, 12:26

Riki napisał(a):A widzisz czyli jednak były także identyczne jak te w GF.

czyli wujek Radek dobrze mówił :P <czarodziej>

czekam z niecierpliwością na założenie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 3 kwi 2012, 23:28

Radex napisał(a):czyli wujek Radek dobrze mówił


Si :) zwracam honor ;)

Radex napisał(a):czekam z niecierpliwością na założenie :)


Paczucha przyszła – kierownica igła <jupi> już na aucie – prowadzi się..........zjawiskowo :P

jestem zadowolony :) dobry zakup sobie zrobiłem na urodziny <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 3 kwi 2012, 23:39

poka foty. ja myślałem kiedyś nad kierą od m6. ale może po prostu oddam swoją do obszycia <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 3 kwi 2012, 23:43

Radex napisał(a):poka foty.


Coś zrobię na dniach ;) kiera jak wyżej na focie od BJ :P

Od szóstki – nie polecam, poduchy nie podłączysz. Tam już jest technika z innej bajki :P 2stopniowego napełniania = inne kostki. Przerabialiśmy temat.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Dominator » 19 kwi 2012, 19:02

Riki poka te foty z kierą i te lampy JDM-y :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Radex » 11 lip 2012, 11:49

poka co tam kupiłeś do "łubudubu" :P <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 12 lip 2012, 21:38

jak złożę to pokażę :P

Radek dzięki za rady :) jutro wieczorem może uda mi się skończyć........ drzwi już wygłuszone, pozostało zmontować wszystko :]

EDIT:


Złożone.... gra wyśmienicie :) jestem mega zadowolony. Duże ukłony w stronę Radexa który doradził mi wiele kwestii i podpowiedział jak podłączyć ten sprzęt należycie – jestem laikiem w kwestii CA.

Na prawdę trzeba wygrzewać te głośniki? :P gram na 2/3 czasem, ufam, że nic nie odpadnie <lol>

foto jakieś wrzucę – niebawem :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 16 lip 2012, 08:39

Riki napisał(a):Na prawdę trzeba wygrzewać te głośniki?

Może nie tyle trzeba bo coś się stanie ale bardziej chodzi o to że teraz nie grają jak powinny.

zobaczysz że zauważysz różnicę w graniu jak się wygrzeją. muzyka będzie bardziej ciepła/miękka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 16 lip 2012, 09:13

OK – postawię dziś auto na słońcu :P:P:P:P:P

;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 16 lip 2012, 09:24

i włącz ogrzewanie na maksa :)

ja się pytam gdzie są foty <cisza>

a teraz jak już masz audio to tylko szyby w dół, łokieć na zewnętrzny i jechana
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 16 lip 2012, 15:21

Radex napisał(a):ja się pytam gdzie są foty <cisza>


yyyy... daj mi chwilę czasu abym ogarnął to włączając kwestie estetyki bo w bagażniku jest mały bałagan :P

Radex napisał(a):to tylko szyby w dół, łokieć na zewnętrzny i jechana


oj z tym to ciężko będzie bo ja za cicho muzyki słucham :D <lol>

w trasie z Ryk jadę 100/110.... za jakiś czas jakoś 150/160 i dalej tylko muzykę słyszę <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez alk80 » 17 lip 2012, 18:44

Riki napisał(a):w trasie z Ryk jadę 100/110.... za jakiś czas jakoś 150/160 i dalej tylko muzykę słyszę <lol>
to fajnie się masz, bo mi jakiś szkodnik zjadł wyciszenie silnika na grodzi i jak jadę 150 to zaczynają uszy odpadać,
chciał bym to czymś zastąpić ale nie wiem czym żeby wilgoci nie trzymało i nie spłynęło od gorąca turbiny i silnika
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Riki » 23 lip 2012, 15:05

Jakie sprężyny obniżające polecacie? :]

JAMEX to śmieć chyba? a MTS? patrząc na ceny nie widzę tam jakości za mocno ale nie handluje tym dlatego Was pytam ;) EIBACH źle wygląda – przód za wysoki.

alk – zobacz jak jest w MB W124 – takie gąbkowate coś...... dobra rzecz a tam jest spora maska, mysle ze jak kupisz od Merca i dotniesz to Ci zostanie na zatyczki do uszów :P :P :P ;) ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez sylwo » 23 lip 2012, 18:53

Te tańsze nie są progresywne ale za to twardsze ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Mev » 24 lip 2012, 15:50

H&R mam w volvo chwalę, Bartek miał w Xedosie i też chwalił ;)

Tylko H&R ma pewną wadę – jest zajdużo twardszy niż np. eibach. I zauważyłem to i ja i Bartek ;)

W Xedosie miałem jamexa, był w sumie git, w BMW miałem najtwardszego Eibacha SportLine i było bardzo hmm luksusowo – auto na komforcie prawie nie straciło. W Volvo mam H&R i jest mega beton.

Weź dżameksa ;–) Xedos leżał na nim nienajgorzej, a względny komfort był zachowany. Od cholery ludzi na forum ma i też raczej szczególnie nikt nie narzeka. A koszt niewielki...

Dla Ciebie najlepszy pod względem charakterystyki byłby Eibach, no ale skoro nie podoba Ci się jak leży... H&R będzie dla Twojego emeryckiego kręgosłupa za twardy :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 13:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Radex » 26 lip 2012, 15:52

Riki napisał(a):JAMEX to śmieć chyba? a MTS

toż to to samo

Mev, ile przejechałeś na tych jamexach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 26 lip 2012, 16:09

Dziękuję ;)

Ktoś z Was posiada może zdjęcie GFki na JAMEXACH/MTS?
<prosze>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Mev » 26 lip 2012, 17:52

Radex napisał(a):Mev, ile przejechałeś na tych jamexach?

Hmm tyle co miałem obniżonego xedosa, z 10k? Jeden sezon... Jamexy -35 + 215/45/R17 :) Ale wcześniej na tym zestawie jeździł Bartek, ile on km zrobił nie wiem...

Riki napisał(a):Ktoś z Was posiada może zdjęcie GFki na JAMEXACH/MTS?

viewtopic.php?f=309&t=103164
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 13:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy