Mazda Xedos 6 CA KLDE V6 '96 Kameleon ❤
Napisane: 14 sie 2019, 14:31
Witam!
Xedosa nabyłem 23 Marca 2019 roku od kuzyna który miał ją równo 12 lat i też nie miał tego auta z przypadku . Jeździła wcześniej na dolnym śląsku na blachach DKL a dokładniej po okolicach Sokolca . Jest dużo planów co do tego egzemplarza w tym jeden najważniejszy że ma zostać u mnie i cieszyć oko . Auto kupiłem w nie najgorszym stanie można powiedzieć że mazda była zadbana .
Jest trochę rzeczy do zrobienia jak to w aucie które ma już ponad 20 lat .
Gdy pierwszy raz zobaczyłem tą Mazde u kuzyna wiedziałem że kiedyś ją od niego odkupie .
Ten Xedos 6 to
• 26,025. z 34 833 Xedosów, które wyszły na Europę .
• 15.618. z 20 057 Xedosów 6 wyprodukowanych dla Niemiec.
• 441 z 3 957 Xedosów 6 wyprodukowanych w 1996 r.
• 13 z 23 Xedosów 6 wyprodukowanych 08.02.1996 r.
Dane techniczne
Wyprodukowana – 08.02. 1996 r.
– Kod lakieru Z8 – dlatego kameleon
– Przebieg w dniu zakupu 276 500 km ,KF dotrzymał towarzystwa do 313 300 km aktualnie : 333 500 km
KLDE ma około 250 tysięcy przebiegu
– Mazda ma silnik 2,5 V6 KLDE 163KM(Hamownia pokaże już niedługo ile ma mocy ) połączony z 5 stopniową skrzynią manualną
– Jest zasilana LPG
– Lotka zamontowana w Niemczech przez firmę ATH i do tego mam TUV i całą dokumentację
– Stoi na 17 calowych felgach firmy Toora i oponie Hankook Ventus V12 evo2 K120 215/45
– Co zrobiłem przy okazji swapa?
=Nowy kompletny rozrząd
=Nowe komplet sprzęgło +wysprzęglik Blue Print+ATE
=sprężynka pompy oleju OE
=Uszczelki pokryw zaworów OE
=wyprute prekaty przód
=paski osprzętu
=świece zapłonowe
=poduszka silnika tył
= filtr paliwa
=Dolot powietrza customowy z airboxem
=zmieniona pompa wspomagania
=olej skrzynia
=łożyska rolek
=nowe węże paliwowe+ niektóre wodne
=uszczelniacze półosi
=uszczelki kolektora ssącego + wydechowego
=termostat
=regeneracja alternatora
=płyny ustrojowe
Wyposażenie
– Airbag x1
– centralny zamek z pilotami
– alarm
– ABS
– Elektrycznie wysuwana antena
– Tempomat
– Immobilizer
– Światła przeciwmgielne
– Tapicerka alcantara
– Elektrycznie sterowany fotel kierowcy
– Elektrycznie sterowane szyby
– Elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka
– Klimatyzacja półautomatyczna
– Regulacja wysokości kierownicy
Plany
– Chyba najlepsze co można zrobić czyli swap na 2.5 KL-DE (zrobione)
– Zawieszenie komplet plus sprężyny obniżające -35mm (zrobione)
– Lakier będzie cała malowana w ten sam kolor albo zmiana koloru na czarną perłę
– Nowe opony na lato (zrobione)
– Lakierowanie felg i poprawienie małych ubytków
– Wymiana chłodnicy klimatyzacji i jej nabicie i odgrzybianie (zrobione)
– Przyciemnienie szyb
– Car audio
Co zostało zrobione przeze mnie dotychczas
– Wymiana obu sworzni
– Wymiana końcówek drążków
– Wymiana łączników stabilizatora przód
– Płukanie silnika dwa razy i zalanie świeżego Fuchsa 5W40 razem z wymianą wszystkich filtrów
– Spawanie wydechu bo się urwał i Mazda brzmiała jak jakieś V12
– Wymiana całego wnętrza na alcantary – boczki + fotele
– Fotel elektryczny który był został przełożony do nowego siedzenia
– Polerka lakieru + nałożenie wosku Fusso Coat Dark
– Wymienienie schowków na te przedliftowe z miękkim wykończeniem i podłokietnikiem z zawiasikami
– Wymiana lamp tył na przedliftowe z białymi kierunkami
– Wymiana radia na Pioneer z USB/AUX i nowe kostki do tego
– Wymiana gałki skrzyni biegów na nową , wcześniej była akcesoryjna z napisem Mazda Xedos V6
– Naprawa panelu nawiewów
– Naprawa LPG , mapsensor + nowe filtry
– Nowy akumulator
= już tyle zmieniłem że prościej byłoby spytać co nie było ruszane
Na razie to tyle ale będę systematycznie uzupełniał temat
Miłego czytania i oglądania , Pozdrawiam wszystkich Xedosowiczów
Xedosa nabyłem 23 Marca 2019 roku od kuzyna który miał ją równo 12 lat i też nie miał tego auta z przypadku . Jeździła wcześniej na dolnym śląsku na blachach DKL a dokładniej po okolicach Sokolca . Jest dużo planów co do tego egzemplarza w tym jeden najważniejszy że ma zostać u mnie i cieszyć oko . Auto kupiłem w nie najgorszym stanie można powiedzieć że mazda była zadbana .
Jest trochę rzeczy do zrobienia jak to w aucie które ma już ponad 20 lat .
Gdy pierwszy raz zobaczyłem tą Mazde u kuzyna wiedziałem że kiedyś ją od niego odkupie .
Ten Xedos 6 to
• 26,025. z 34 833 Xedosów, które wyszły na Europę .
• 15.618. z 20 057 Xedosów 6 wyprodukowanych dla Niemiec.
• 441 z 3 957 Xedosów 6 wyprodukowanych w 1996 r.
• 13 z 23 Xedosów 6 wyprodukowanych 08.02.1996 r.
Dane techniczne
Wyprodukowana – 08.02. 1996 r.
– Kod lakieru Z8 – dlatego kameleon
– Przebieg w dniu zakupu 276 500 km ,KF dotrzymał towarzystwa do 313 300 km aktualnie : 333 500 km
KLDE ma około 250 tysięcy przebiegu
– Mazda ma silnik 2,5 V6 KLDE 163KM(Hamownia pokaże już niedługo ile ma mocy ) połączony z 5 stopniową skrzynią manualną
– Jest zasilana LPG
– Lotka zamontowana w Niemczech przez firmę ATH i do tego mam TUV i całą dokumentację
– Stoi na 17 calowych felgach firmy Toora i oponie Hankook Ventus V12 evo2 K120 215/45
– Co zrobiłem przy okazji swapa?
=Nowy kompletny rozrząd
=Nowe komplet sprzęgło +wysprzęglik Blue Print+ATE
=sprężynka pompy oleju OE
=Uszczelki pokryw zaworów OE
=wyprute prekaty przód
=paski osprzętu
=świece zapłonowe
=poduszka silnika tył
= filtr paliwa
=Dolot powietrza customowy z airboxem
=zmieniona pompa wspomagania
=olej skrzynia
=łożyska rolek
=nowe węże paliwowe+ niektóre wodne
=uszczelniacze półosi
=uszczelki kolektora ssącego + wydechowego
=termostat
=regeneracja alternatora
=płyny ustrojowe
Wyposażenie
– Airbag x1
– centralny zamek z pilotami
– alarm
– ABS
– Elektrycznie wysuwana antena
– Tempomat
– Immobilizer
– Światła przeciwmgielne
– Tapicerka alcantara
– Elektrycznie sterowany fotel kierowcy
– Elektrycznie sterowane szyby
– Elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka
– Klimatyzacja półautomatyczna
– Regulacja wysokości kierownicy
Plany
– Chyba najlepsze co można zrobić czyli swap na 2.5 KL-DE (zrobione)
– Zawieszenie komplet plus sprężyny obniżające -35mm (zrobione)
– Lakier będzie cała malowana w ten sam kolor albo zmiana koloru na czarną perłę
– Nowe opony na lato (zrobione)
– Lakierowanie felg i poprawienie małych ubytków
– Wymiana chłodnicy klimatyzacji i jej nabicie i odgrzybianie (zrobione)
– Przyciemnienie szyb
– Car audio
Co zostało zrobione przeze mnie dotychczas
– Wymiana obu sworzni
– Wymiana końcówek drążków
– Wymiana łączników stabilizatora przód
– Płukanie silnika dwa razy i zalanie świeżego Fuchsa 5W40 razem z wymianą wszystkich filtrów
– Spawanie wydechu bo się urwał i Mazda brzmiała jak jakieś V12
– Wymiana całego wnętrza na alcantary – boczki + fotele
– Fotel elektryczny który był został przełożony do nowego siedzenia
– Polerka lakieru + nałożenie wosku Fusso Coat Dark
– Wymienienie schowków na te przedliftowe z miękkim wykończeniem i podłokietnikiem z zawiasikami
– Wymiana lamp tył na przedliftowe z białymi kierunkami
– Wymiana radia na Pioneer z USB/AUX i nowe kostki do tego
– Wymiana gałki skrzyni biegów na nową , wcześniej była akcesoryjna z napisem Mazda Xedos V6
– Naprawa panelu nawiewów
– Naprawa LPG , mapsensor + nowe filtry
– Nowy akumulator
= już tyle zmieniłem że prościej byłoby spytać co nie było ruszane
Na razie to tyle ale będę systematycznie uzupełniał temat
Miłego czytania i oglądania , Pozdrawiam wszystkich Xedosowiczów