Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)
Napisane: 29 cze 2019, 14:26
Witam ponownie
Do rodziny dołączyła Mazda 626 GD coupe z 87 roku. Motor to 8 zaworowe 2.0 na wtrysku.
Auto ma Grill z halogenami, szyberdach, tylna blenda USDM, owiewka szyberdachu. Zawieszenie to przerobiony gwint z forda Probe mk2. Felgi jakieś no name 16 cali. Kolor auta K3 czyli srebrny metalik.
Dzień po zakupie i przeywiezieniu auta na laweciez Chojnic do Wrocławia, wybrałem się po nowe serduszko. I tak o to zakupiłem kompletnego swapa 2.2T czyli F2T z forda Probe mk1. Silnik, cały osprzęt, wiązka silnika, komputer, sanki, piasty, skrzynia i półosie.
W planach jest swap, swap hebli przód z 6stki GH, poprawki lakiernicze, poprawki blacharskie podłogi i kielichów. Po swapie moc do góry w granice 180-200KM.
Do rodziny dołączyła Mazda 626 GD coupe z 87 roku. Motor to 8 zaworowe 2.0 na wtrysku.
Auto ma Grill z halogenami, szyberdach, tylna blenda USDM, owiewka szyberdachu. Zawieszenie to przerobiony gwint z forda Probe mk2. Felgi jakieś no name 16 cali. Kolor auta K3 czyli srebrny metalik.
Dzień po zakupie i przeywiezieniu auta na laweciez Chojnic do Wrocławia, wybrałem się po nowe serduszko. I tak o to zakupiłem kompletnego swapa 2.2T czyli F2T z forda Probe mk1. Silnik, cały osprzęt, wiązka silnika, komputer, sanki, piasty, skrzynia i półosie.
W planach jest swap, swap hebli przód z 6stki GH, poprawki lakiernicze, poprawki blacharskie podłogi i kielichów. Po swapie moc do góry w granice 180-200KM.