Strona 3 z 10

PostNapisane: 2 sie 2018, 11:08
przez jurand
...i po ponownej próbie na hamowni okaże się iż...

PostNapisane: 2 sie 2018, 11:49
przez s3bo
jurand napisał(a):...i po ponownej próbie na hamowni okaże się iż...

hamownia jest w planach :)

PostNapisane: 2 sie 2018, 11:56
przez KUZAJ
Przesuniecie zapłonu o 4 stopnie ktoś byl zdlony.
Dolot na duży plus, myślę że jak bys za puszka założył kolanko z otworem w kierunku jazdy to ładnie by zaczęła zaciągać chłodne powietrze :D

PostNapisane: 2 sie 2018, 12:06
przez s3bo
KUZAJ napisał(a):Przesuniecie zapłonu o 4 stopnie ktoś byl zdlony.
Dolot na duży plus, myślę że jak bys za puszka założył kolanko z otworem w kierunku jazdy to ładnie by zaczęła zaciągać chłodne powietrze :D

Dokładnie! Rurę elastyczną połącze z airboxem i wsadzę w którąś osłonę silnika

PostNapisane: 2 sie 2018, 12:11
przez KUZAJ
Ja bym nie wsadzał w osłone, trochę za nisko i zacznie to działać jak odkurzacz bezworkowy <lol>
Może masz miejsce żeby wyprowadzic rurę przed chlodnice.
A w ostateczności wywalić halogen i w jego miejsce zrobić wlot :D

PostNapisane: 2 sie 2018, 12:21
przez s3bo
KUZAJ napisał(a):Ja bym nie wsadzał w osłone, trochę za nisko i zacznie to działać jak odkurzacz bezworkowy <lol>
Może masz miejsce żeby wyprowadzic rurę przed chlodnice.
A w ostateczności wywalić halogen i w jego miejsce zrobić wlot :D

pożyjemy, zobaczymy :)

Re: Mazda Xedos 6 CA KF '96 black

PostNapisane: 2 sie 2018, 13:29
przez risto77
Dolot, którego zazdroszczę ;)
Fajnie wszystko spasowane <spoko>
Śledzę wątek z zaciekawieniem.

PostNapisane: 2 sie 2018, 14:02
przez marcinowozniako
Jeżeli nie odczułeś żadnych zmian dupohamownią to chyba trochę szkoda jechac na prawdziwą hamownie. Dobrze zbudowany dolot w Klu daje sporo mocy, ale aby naprawdę dobrze zbudować dolot musiałby być prostszy niż jest tutaj. Średnica jest dobra bo chyba 3 cale dobrze widzę? czy 70mm tylko?

PostNapisane: 2 sie 2018, 16:42
przez Gandzia
Sprawdzałeś wydech czy nie jest przytkany ? Jeśli tak to jak to sprawdzałeś bo muszę sprawdzić też u siebie, ale nie za bardzo wiem jak to sprawdzić

PostNapisane: 2 sie 2018, 22:48
przez s3bo
marcinowozniako napisał(a):Jeżeli nie odczułeś żadnych zmian dupohamownią to chyba trochę szkoda jechac na prawdziwą hamownie. Dobrze zbudowany dolot w Klu daje sporo mocy, ale aby naprawdę dobrze zbudować dolot musiałby być prostszy niż jest tutaj. Średnica jest dobra bo chyba 3 cale dobrze widzę? czy 70mm tylko?


Odczułem różnicę :) w sumie to codziennie odczuwałem bo najpierw była wymiana sond, potem czyszczenie przepustnicy, ustawienie zapłonu i na końcu dolot. Moim zdaniem troszkę się elastyczność poprawiła. Od przepustnicy do przepływki 70/76/89 potem od przepływki 70/76 i rura fi 76.

Gandzia napisał(a):Sprawdzałeś wydech czy nie jest przytkany ? Jeśli tak to jak to sprawdzałeś bo muszę sprawdzić też u siebie, ale nie za bardzo wiem jak to sprawdzić


jeszcze nie miałem okazji ale sprawdzę.

PostNapisane: 2 sie 2018, 22:52
przez marcinowozniako
No czyli ładnie na 3 calach tak jak u mnie. Tylko u mnie o wiele mniej zagięć no i sam dolot jest dłuższy. Jeżeli faktycznie wcześniej coś nie domagało i czujesz różnicę faktycznie na drodze a nie efekt placebo bo to trzeba jakieś pomiary porobić aby można było mówić o jakieś poprawie to warto na hamownie podskoczyć. Może być nawet +10KM albo jeszcze więcej :D

PostNapisane: 2 sie 2018, 23:06
przez s3bo
marcinowozniako napisał(a):No czyli ładnie na 3 calach tak jak u mnie. Tylko u mnie o wiele mniej zagięć no i sam dolot jest dłuższy. Jeżeli faktycznie wcześniej coś nie domagało i czujesz różnicę faktycznie na drodze a nie efekt placebo bo to trzeba jakieś pomiary porobić aby można było mówić o jakieś poprawie to warto na hamownie podskoczyć. Może być nawet +10KM albo jeszcze więcej :D


jeszcze sprawdzę ten wydech faktycznie i wtedy się wybiorę

PostNapisane: 2 sie 2018, 23:15
przez marcinowozniako
Pokaż mi fotki jak masz oczywiście najlepiej jakoś po zakupie auta i teraz po poprawnym ustawieniu zapłonu. Chodzi mi o położenie aparatu zapłonowego, czyli fotki spod maski.

PostNapisane: 3 sie 2018, 15:57
przez Gandzia
A w jaki sposób będziesz sprawdzał ten wydech ? Będziesz cały rozkrecał ?

Re: Mazda Xedos 6 CA KF '96 black

PostNapisane: 3 sie 2018, 22:22
przez s3bo
marcinowozniako napisał(a):Pokaż mi fotki jak masz oczywiście najlepiej jakoś po zakupie auta i teraz po poprawnym ustawieniu zapłonu. Chodzi mi o położenie aparatu zapłonowego, czyli fotki spod maski.


przed ustawieniem
IMG_20180713_202953.jpg

po ustawieniu
IMG_20180803_212748.jpg


A jeżeli chodzi o czyszczenie wydechu a raczej jego sprawdzenie to podjadę do gości którzy mi robili wydech i powinni to ogarnąć. Zastanawiam się w ogóle czy nie wywalić kata

PostNapisane: 4 sie 2018, 00:14
przez marcinowozniako
Tak myślałem, wychodzi więc na to że mam fest przestawiony aparat u siebie a mimo to auto podaje jak głupie.... :D Dzięki za foty.

Re: Mazda Xedos 6 CA KF '96 black

PostNapisane: 7 sie 2018, 00:08
przez s3bo
Podciągnięte zimne powietrze :) teraz to jeszcze piękniej brzmi – trochę przypomina dźwięk silnika boxera :D nagram filmik niedługo i podrzucę
IMG_20180806_171429.jpg
IMG_20180806_171439.jpg
IMG_20180806_173320.jpg

Re: Mazda Xedos 6 CA KF '96 black

PostNapisane: 11 sie 2018, 21:22
przez Bolec721
Ja mam podobna sztukę i też jestem mechanikiem

Re: Mazda Xedos 6 CA KF '96 black

PostNapisane: 13 sie 2018, 21:29
przez s3bo
Piękna! <serduszka>
Madzia niedawno przeszła zmianę oleju po 10 tyś km. Jestem szczęśliwy bo pomiędzy wymianą zrobiłem jedną dolewkę i wynosiła ona 300ml :) Dzisiaj nagrałem filmik z przyspieszenia tylko niestety trochę w jednym momencie mi ręka zeszła ale szacuje, że około 9 sekund do setki. Chyba zdrowy motur, nie?

Re: Mazda Xedos 6 CA KF '96 black

PostNapisane: 13 sie 2018, 21:50
przez Bolec721
Cześć