Napisane: 2 sie 2018, 11:08
...i po ponownej próbie na hamowni okaże się iż...
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
jurand napisał(a):...i po ponownej próbie na hamowni okaże się iż...
KUZAJ napisał(a):Przesuniecie zapłonu o 4 stopnie ktoś byl zdlony.
Dolot na duży plus, myślę że jak bys za puszka założył kolanko z otworem w kierunku jazdy to ładnie by zaczęła zaciągać chłodne powietrze
KUZAJ napisał(a):Ja bym nie wsadzał w osłone, trochę za nisko i zacznie to działać jak odkurzacz bezworkowy
Może masz miejsce żeby wyprowadzic rurę przed chlodnice.
A w ostateczności wywalić halogen i w jego miejsce zrobić wlot
marcinowozniako napisał(a):Jeżeli nie odczułeś żadnych zmian dupohamownią to chyba trochę szkoda jechac na prawdziwą hamownie. Dobrze zbudowany dolot w Klu daje sporo mocy, ale aby naprawdę dobrze zbudować dolot musiałby być prostszy niż jest tutaj. Średnica jest dobra bo chyba 3 cale dobrze widzę? czy 70mm tylko?
Gandzia napisał(a):Sprawdzałeś wydech czy nie jest przytkany ? Jeśli tak to jak to sprawdzałeś bo muszę sprawdzić też u siebie, ale nie za bardzo wiem jak to sprawdzić
marcinowozniako napisał(a):No czyli ładnie na 3 calach tak jak u mnie. Tylko u mnie o wiele mniej zagięć no i sam dolot jest dłuższy. Jeżeli faktycznie wcześniej coś nie domagało i czujesz różnicę faktycznie na drodze a nie efekt placebo bo to trzeba jakieś pomiary porobić aby można było mówić o jakieś poprawie to warto na hamownie podskoczyć. Może być nawet +10KM albo jeszcze więcej
marcinowozniako napisał(a):Pokaż mi fotki jak masz oczywiście najlepiej jakoś po zakupie auta i teraz po poprawnym ustawieniu zapłonu. Chodzi mi o położenie aparatu zapłonowego, czyli fotki spod maski.