Mazda Xedos 6 CA KL '96 black by Sebo
Napisane: 23 kwi 2018, 18:11
Witam!
Chciałem zaprezentować Wam moją Mazdę nabytą dwa miesiące temu Jest to mój drugi Xedos kupiony w tym roku ponieważ poprzedni Xed, którego zakupiłem miał za dużo rzeczy do ogarnięcia więc postanowiłem poszukać czegoś w lepszym stanie. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na czarnego Xedosa w okolicy Tarnowa czyli całe 40 kilometrów ode mnie. Od razu zadzwoniłem do właściciela i porozmawialiśmy o aucie. Okazało się, że właściciel jest mechanikiem pracującym w serwisie aut japońskich i 3 lata temu zrobił kompletny remont auta (silnik, blacharka, zawieszenie). Minęło jednak trochę czasu zanim mogłem obejrzeć je na spokojnie. Pewnej słonecznej soboty wsiedliśmy z kumplem w auto i pojechaliśmy. Ogólnie auto nie prezentowało się źle. Przejechaliśmy się, wyposażenie działające, silnik jedzie, nie dymi, jedzie na gazie. Silnik przejechane 50 tys kilometrów po remoncie. Lakier do korekty, delikatnie wychodzą małe purchle na nadkolach i w kilku miejscach. Wiedziałem, że ją kupię. Następnego dnia wsiadłem z kumplem w szarego xeda i pojechaliśmy po czarnego xeda aby sfinalizować transakcję =
Ten Xedos 6 to:
• 24 039 z 34 833 Xedosów, które wyszły na Europę
• 14 422 z 20 057 Xedosów 6 wyprodukowanych dla Niemiec
• 1495 z 3040 Xedosów 6 wyprodukowanych w 1995 roku.
• 9 z 24 Xedosów 6 zbudowanych 29.08.1995.
Obecnie auto prezentuje się tak :
DANE
Rocznik 96
Moc (Hamownia V-Tech, Kraków ulica Bieżanowska)
Pb – 126,5 HP, 162 Nm –> 133,7 HP, 171 Nm –> 159,2 Hp, 200 NM
przebieg 349000 kilometrów w dniu zakupu
WYPOSAŻENIE
– Jasny środek, skórzane fotele –> alcantara (elektryczny fotel kierowcy)
– 4 elektryczne szyby
– oświetlenie ledowe wnętrza
– elektrycznie składane lusterka
– klimatyzacja automatyczna
– tempomat
– światła przeciwmgielne
– centralny z pilotem
– ABS
– podświetlenie stacyjki
– xenon 6000k + przetwornice 55W
Rzeczy zrobione przez poprzedniego właściciela
– Remont blacharki
– Remont silnika
– Zmiana koloru z granatowego na czarny
– Wymiana elementów zawieszenia
– Konserwacja podwozia
– Podwójne pozycyjne tylne
– Przełożone wnętrze jasne i fotele skórzane
– Czarna podsufitka robiona na zamówienie
– LPG (wlew pod klapką wlewu paliwa)
– Hamulce przednie z Mazdy 6
Rzeczy zrobione przeze mnie
– dołożona blenda pod przednią tablicę rejestracyjną
– nowy znaczek mazdy na klapę
– lampy tylne sprzed liftu
– amortyzatory przednie Monroe i sprężyny obniżające HR
– czarne ramki na rejestracje (może kiedyś wpadną klubowe )
– grill fl pomalowany na czarno
– kierownica po 98'
– chromowane listwy drzwi pomalowane na czarno
– przyciemnione kierunki
– odświeżone słupki i ramiona wycieraczek
– alu ramki na zegary
– felgi 17" z Mazdy 6 i opony Uniroyal Rainsport 3 – 205/45/17
– chromowane klamki z X9
– podwójny wydech z końcówkami ULTER
– Cold Air Intake
– Przyciemnione szyby
– Zregenerowana skórzana gałka zmiany biegów oraz fotele przednie
– Led oświetlenie wnętrza
– Elektrycznie składane lusterka
– Zregenerowane reflektory przednie + Xenon 6000K + przetwornice 55W
– SWAP KF –> KL by Radar88
Krótki przystanek w drodze powrotnej na fotkę
Oczywiście wskaźnik paliwa poniżej E także od razu na stację po paliwko
Środek wersja jasna i skóry co prawda brudne ale w dobrym stanie jest podgrzewanie tylko trzeba podpiąć
Nie ma to jak myć auto w deszczowy dzień tak na prawdę to przełożyłem zimówki z szarej i chciałem umyć felgi
Przełożona kierownica
dołożone ramki na zegary
To zdjęcie można by określić w sposób – piątek, piwko, grill
A tu już założony
Zakupione koła. Niestety opony tymczasowe, niedługo będą nóweczki
Ta felga moim zdaniem zmieniła to auto jeszcze trzeba będzie to obniżyć
atristic shot
przyciemnienie kierunków
Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłem temat będzie aktualizowany na bieżąco. Zachęcam do dyskusji!
Chciałem zaprezentować Wam moją Mazdę nabytą dwa miesiące temu Jest to mój drugi Xedos kupiony w tym roku ponieważ poprzedni Xed, którego zakupiłem miał za dużo rzeczy do ogarnięcia więc postanowiłem poszukać czegoś w lepszym stanie. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na czarnego Xedosa w okolicy Tarnowa czyli całe 40 kilometrów ode mnie. Od razu zadzwoniłem do właściciela i porozmawialiśmy o aucie. Okazało się, że właściciel jest mechanikiem pracującym w serwisie aut japońskich i 3 lata temu zrobił kompletny remont auta (silnik, blacharka, zawieszenie). Minęło jednak trochę czasu zanim mogłem obejrzeć je na spokojnie. Pewnej słonecznej soboty wsiedliśmy z kumplem w auto i pojechaliśmy. Ogólnie auto nie prezentowało się źle. Przejechaliśmy się, wyposażenie działające, silnik jedzie, nie dymi, jedzie na gazie. Silnik przejechane 50 tys kilometrów po remoncie. Lakier do korekty, delikatnie wychodzą małe purchle na nadkolach i w kilku miejscach. Wiedziałem, że ją kupię. Następnego dnia wsiadłem z kumplem w szarego xeda i pojechaliśmy po czarnego xeda aby sfinalizować transakcję =
Ten Xedos 6 to:
• 24 039 z 34 833 Xedosów, które wyszły na Europę
• 14 422 z 20 057 Xedosów 6 wyprodukowanych dla Niemiec
• 1495 z 3040 Xedosów 6 wyprodukowanych w 1995 roku.
• 9 z 24 Xedosów 6 zbudowanych 29.08.1995.
Obecnie auto prezentuje się tak :
DANE
Rocznik 96
Moc (Hamownia V-Tech, Kraków ulica Bieżanowska)
Pb – 126,5 HP, 162 Nm –> 133,7 HP, 171 Nm –> 159,2 Hp, 200 NM
przebieg 349000 kilometrów w dniu zakupu
WYPOSAŻENIE
– Jasny środek, skórzane fotele –> alcantara (elektryczny fotel kierowcy)
– 4 elektryczne szyby
– oświetlenie ledowe wnętrza
– elektrycznie składane lusterka
– klimatyzacja automatyczna
– tempomat
– światła przeciwmgielne
– centralny z pilotem
– ABS
– podświetlenie stacyjki
– xenon 6000k + przetwornice 55W
Rzeczy zrobione przez poprzedniego właściciela
– Remont blacharki
– Remont silnika
– Zmiana koloru z granatowego na czarny
– Wymiana elementów zawieszenia
– Konserwacja podwozia
– Podwójne pozycyjne tylne
– Przełożone wnętrze jasne i fotele skórzane
– Czarna podsufitka robiona na zamówienie
– LPG (wlew pod klapką wlewu paliwa)
– Hamulce przednie z Mazdy 6
Rzeczy zrobione przeze mnie
– dołożona blenda pod przednią tablicę rejestracyjną
– nowy znaczek mazdy na klapę
– lampy tylne sprzed liftu
– amortyzatory przednie Monroe i sprężyny obniżające HR
– czarne ramki na rejestracje (może kiedyś wpadną klubowe )
– grill fl pomalowany na czarno
– kierownica po 98'
– chromowane listwy drzwi pomalowane na czarno
– przyciemnione kierunki
– odświeżone słupki i ramiona wycieraczek
– alu ramki na zegary
– felgi 17" z Mazdy 6 i opony Uniroyal Rainsport 3 – 205/45/17
– chromowane klamki z X9
– podwójny wydech z końcówkami ULTER
– Cold Air Intake
– Przyciemnione szyby
– Zregenerowana skórzana gałka zmiany biegów oraz fotele przednie
– Led oświetlenie wnętrza
– Elektrycznie składane lusterka
– Zregenerowane reflektory przednie + Xenon 6000K + przetwornice 55W
– SWAP KF –> KL by Radar88
Krótki przystanek w drodze powrotnej na fotkę
Oczywiście wskaźnik paliwa poniżej E także od razu na stację po paliwko
Środek wersja jasna i skóry co prawda brudne ale w dobrym stanie jest podgrzewanie tylko trzeba podpiąć
Nie ma to jak myć auto w deszczowy dzień tak na prawdę to przełożyłem zimówki z szarej i chciałem umyć felgi
Przełożona kierownica
dołożone ramki na zegary
To zdjęcie można by określić w sposób – piątek, piwko, grill
A tu już założony
Zakupione koła. Niestety opony tymczasowe, niedługo będą nóweczki
Ta felga moim zdaniem zmieniła to auto jeszcze trzeba będzie to obniżyć
atristic shot
przyciemnienie kierunków
Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłem temat będzie aktualizowany na bieżąco. Zachęcam do dyskusji!