Mazda 626 GD Coupe F2 1989

Witam serdecznie!
Oto moja mazda 626 Coupe.
2.2 Ben + LPG 115 KM
250 tys. przebiegu.
Przybyła do Polski w Lutym 2012 roku z przebiegiem 130 tys. Od razu trafiła w nasze ręce (teść –> ja)
Sam posiadam ją od 2015 roku i przyznam szczerze, że to moje ukochane auto. Wszystkie poprzednie auta nie były na tyle zwiazane ze mną, że mialem problem z ich sprzedażą. W przypadku czerwonki, myśląc o sprzedaży widzę przed oczami amputacje części mnie.
Czerwonka to przede wszystkim niezawodne auto. Zrobiła w naszych rękach 120 tys km. i pomimo jej wieku nie boje się nią przejechać ciągiem 1200 km, bo wiem że mnie nie zawiedzie.
Dobra koniec pierdzielenia, przejdzmy do konkretów
Wyposażenie:
– Tempomat
– Manualna klimatyzacja
– Elektryczne lusterka i szyby
– Skrzynia Automatyczna 4 biegowa. (3 + nadbieg)
– Czujnik spalonej żarówki
– Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy
– Tylna oś skrętna
– Regulowana część lędźwiowa w fotelu kierowcy.
– Spoiler mazdowski
– Szyberdach
– Instalacja sekwencyjna 4 gen.
Zdjęcia maździnki z każdej strony
https://drive.google.com/drive/folders/0B-HLEE-YD-9qYnZxNU1fZzlkU3c?usp=sharing
To chyba tyle.
Co do napraw:
Oleje i filtry/świece co 10 tys.
2013 Rozrząd
2014 Układ wydechowy wymieniony w całości.
2014 Kable i cewka
2014 Malowany nadkola z tyłu (połamane listwy boczne
)
2015 Obszycie kierownicy
2015 Nowe wahacze stabilizatory tył.
2016 wymiana uszczelki pokrywy zaworów,
2016 wymiana oleju w skrzyni biegów i uszczelki od miski.
2016 Konserwacja podwozia.
2016 Kolektor wydechowy robiony pod zamówienie
2017 rozrząd.
2017 Nowy rozrusznik
2017 Nowy alternator
2017 Wymiana akumulatora ( stary jeździł w niej od 13 lat
)
2017 Nowe tarcze i klocki z przodu
W maździnce wszystko działa pomimo jej wieku. Podloga trzyma się świetnie, jedynie na sankach z tyłu jest rdza, ale powierzchowna. Na karoserii jest kilka miejsc z rdzą, koło kielicha lewego dziura
a zamek od klapy bagażnika umarł i nie wstanie
. Może wrzucę zdjęcia jeśli ktoś będzie ciekaw. Jedynie centralny zamek odmówił posłuszeństwa.
Oto moja mazda 626 Coupe.
2.2 Ben + LPG 115 KM
250 tys. przebiegu.
Przybyła do Polski w Lutym 2012 roku z przebiegiem 130 tys. Od razu trafiła w nasze ręce (teść –> ja)
Sam posiadam ją od 2015 roku i przyznam szczerze, że to moje ukochane auto. Wszystkie poprzednie auta nie były na tyle zwiazane ze mną, że mialem problem z ich sprzedażą. W przypadku czerwonki, myśląc o sprzedaży widzę przed oczami amputacje części mnie.
Czerwonka to przede wszystkim niezawodne auto. Zrobiła w naszych rękach 120 tys km. i pomimo jej wieku nie boje się nią przejechać ciągiem 1200 km, bo wiem że mnie nie zawiedzie.
Dobra koniec pierdzielenia, przejdzmy do konkretów

Wyposażenie:
– Tempomat
– Manualna klimatyzacja
– Elektryczne lusterka i szyby
– Skrzynia Automatyczna 4 biegowa. (3 + nadbieg)
– Czujnik spalonej żarówki
– Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy
– Tylna oś skrętna
– Regulowana część lędźwiowa w fotelu kierowcy.
– Spoiler mazdowski
– Szyberdach
– Instalacja sekwencyjna 4 gen.
Zdjęcia maździnki z każdej strony
https://drive.google.com/drive/folders/0B-HLEE-YD-9qYnZxNU1fZzlkU3c?usp=sharing
To chyba tyle.
Co do napraw:
Oleje i filtry/świece co 10 tys.
2013 Rozrząd
2014 Układ wydechowy wymieniony w całości.
2014 Kable i cewka
2014 Malowany nadkola z tyłu (połamane listwy boczne
2015 Obszycie kierownicy
2015 Nowe wahacze stabilizatory tył.
2016 wymiana uszczelki pokrywy zaworów,
2016 wymiana oleju w skrzyni biegów i uszczelki od miski.
2016 Konserwacja podwozia.
2016 Kolektor wydechowy robiony pod zamówienie

2017 rozrząd.
2017 Nowy rozrusznik
2017 Nowy alternator
2017 Wymiana akumulatora ( stary jeździł w niej od 13 lat

2017 Nowe tarcze i klocki z przodu
W maździnce wszystko działa pomimo jej wieku. Podloga trzyma się świetnie, jedynie na sankach z tyłu jest rdza, ale powierzchowna. Na karoserii jest kilka miejsc z rdzą, koło kielicha lewego dziura
