Mazda 626 GF '00 2.5 v6 zezłomowana do zamknięcia
Napisane: 28 maja 2017, 11:39
Cześć. Na imię mam Mateusz. Trochę sam grzebię w przy samochodach. Przedstawiam Wam swoją pierwszą mazdę, lecz nie pierwsze japońskie auto, miałem w 2010r nissana primerę p10.
Historia zakupu:
Auto kupiłem w niedzielę 30.04.17. Rano jak co tydzień pojechałem na giełdę samochodową w Białymstoku w poszukiwaniu części do swojego mercedesa.
Wychodząc zauważyłem nietypową Mazdę 626 w wersji USA, podszedłem, obejrzałem pobieżnie, pogadałem z właścicielem, przejechałem się i już wiedziałem, że będzie
moja. Wróciłem do domu po pieniądze i po godzinie 12 mazda stała już pod moim domem. Jestem 3 właścicielem w Polsce, pierwszy właściciel sprowadził ją w 2008r. z
USA na mienie przesiedleńcze.
Auto:
Mazda 626 GF USA
Rocznik: 2000
Silnik: 2.5v6 klg4 170km + LPG
Przebieg: 196000mil
Wyposażenie standardowe:
– ABS;
– automatyczna 4-biegowa skrzynia
– 4 el. szyby;
– elektryczne i podgrzewane lusterka;
– wspomaganie kierownicy;
– klimatyzacja manualna
– centralny zamek z kluczyka;
– szyberdach elektryczny
– skórzana tapicerka
– elektryczny fotel kierowcy
– alufelgi 16'' Mazdy z oponami zimowymi.
– radio oryginalne bose na cd i kasety
-tempomat
Zrobione:
– łączniki stabilizator + gumy tył
– uszczelki pokryw zaworów + czyszczenie przepustnicy
– jeden wahacz poprzeczny tył
– świece zapłonowe + przewody
– amortyzatory przód+poduszki
– łączniki stabilizatora przód
Co w planach:
– zmiana żarówek w lampkach wewnątrz auta na led-zrobione
– felgi z oponami 17''–zrobione
– przejrzeć układ hamulcowy-zrobione
– wspawać nowe plecionki-zrobione
– drobne zaprawki lakiernicze
– zmiana radia(ori usa ma tylko nieparzyste stacje)–zrobione
– filtry + oleje-zrobione
– jak się uda to sprężyny obniżające-zrobione
– polerka lamp przednich
– obszycie kierownicy i naprawa fotela kierowcy
– kolektor 6-2-1 z nierdzewki i lepszy wydech
– zmiana prawej lampy tył-zrobione
– naprawa tempomatu –zrobione
Historia zakupu:
Auto kupiłem w niedzielę 30.04.17. Rano jak co tydzień pojechałem na giełdę samochodową w Białymstoku w poszukiwaniu części do swojego mercedesa.
Wychodząc zauważyłem nietypową Mazdę 626 w wersji USA, podszedłem, obejrzałem pobieżnie, pogadałem z właścicielem, przejechałem się i już wiedziałem, że będzie
moja. Wróciłem do domu po pieniądze i po godzinie 12 mazda stała już pod moim domem. Jestem 3 właścicielem w Polsce, pierwszy właściciel sprowadził ją w 2008r. z
USA na mienie przesiedleńcze.
Auto:
Mazda 626 GF USA
Rocznik: 2000
Silnik: 2.5v6 klg4 170km + LPG
Przebieg: 196000mil
Wyposażenie standardowe:
– ABS;
– automatyczna 4-biegowa skrzynia
– 4 el. szyby;
– elektryczne i podgrzewane lusterka;
– wspomaganie kierownicy;
– klimatyzacja manualna
– centralny zamek z kluczyka;
– szyberdach elektryczny
– skórzana tapicerka
– elektryczny fotel kierowcy
– alufelgi 16'' Mazdy z oponami zimowymi.
– radio oryginalne bose na cd i kasety
-tempomat
Zrobione:
– łączniki stabilizator + gumy tył
– uszczelki pokryw zaworów + czyszczenie przepustnicy
– jeden wahacz poprzeczny tył
– świece zapłonowe + przewody
– amortyzatory przód+poduszki
– łączniki stabilizatora przód
Co w planach:
– zmiana żarówek w lampkach wewnątrz auta na led-zrobione
– felgi z oponami 17''–zrobione
– przejrzeć układ hamulcowy-zrobione
– wspawać nowe plecionki-zrobione
– drobne zaprawki lakiernicze
– zmiana radia(ori usa ma tylko nieparzyste stacje)–zrobione
– filtry + oleje-zrobione
– jak się uda to sprężyny obniżające-zrobione
– polerka lamp przednich
– obszycie kierownicy i naprawa fotela kierowcy
– kolektor 6-2-1 z nierdzewki i lepszy wydech
– zmiana prawej lampy tył-zrobione
– naprawa tempomatu –zrobione