Mazda Xedos 6 CA KL-DE '99
Napisane: 14 lis 2016, 20:55
Nadszedł czas na założenie tematu dla naszego nowego dziecka, a jest nim Mazda Xedos 6. To już trzecia Mazda w naszych rękach, po 323 BG, 626 GE przyszedł czas na Xedosa 6.
Auto po szybkich oględzinach kupione od klubowego kolegi Maliniaka końcem kwietnia tego roku.
Po przejażdżkach kilkoma Xedosami razem z mężem doszliśmy do wniosku, że potrzebne jest Nam auto do długich podróży i o ponadczasowej stylistyce. Po 5 latach użytkowania Toyoty Avensis T27, która została sprzedana, potrzebowaliśmy auta równie wygodnego i z ciekawą stylistyką wnętrza, wygodnymi fotelami i silnikiem benzynowym najlepiej w układzie V6. Auto miało silnik 2.0 V6, jednak po nieudolnych naprawach wymagało wymiany silnika, którą poczynił Maliniak. Auto w stanie bardzo dobrym trafiło już z 2.5 litrową jedwabiście pracującą V-ką w nasze ręce. Od kwietnia auto bezawaryjnie zrobiło około 10 tys km, co świadczy o nienagannym stanie pojazdu i wiarygodnym przebiegu 230 000 km.
Dane techniczne
Mazda Xedos 6 2.5 v6 KL-DE 1999r.
– Kolor srebrny
– Nadwozie sedan
– Moc ok. 166 hp – hamownia podwoziowa pokazała 147 hp na uszkodzonych sondach lambdach
– Zawieszenie seria
– Środek alcantara – super wygodne fotele
– Podgrzewane i elektryczne lusterka
– Elektryczne szyby
– Airbag kierowcy i pasażera
– Tempo mat
– Halogeny
– Klimatyzacja
– Elektryczna antena (jeszcze działająca:D)
Modyfikacje
– koła 18” ASA wzór Mesh z polerowanym rantem, 8 cali szerokości, a na nich opony przód 205/45 Falken oraz tył 235/50 Dunlop SPORTMAXX RT
– radio Alpine 2din CDE-W296BT
– polerka nadwozia przy użyciu środków Koch Chemie oraz Meguirsa
-pranie tapicerki
– swap hamulców z Mazdy 6 wraz z kompletną regeneracją przednich i tylnych zacisków. Wszystko złożone na reperaturkach Erling, klocki przód OE Mazda, tył Textar, zaciski i jarzma malowane proszkowo na kolor niebieski w Felgi Profil w Rykach
– wymiana sond Lambda
– wymiana chłodnicy
– wymiana oleju na 5W30 Valvoline
– uszczelnienie i nabicie klimatyzacji
– wymiana tylnych amortyzatorów i kompletu sprężyn FK automotiv
– Xenon HID 6000K 55W wraz z zaczernieniem lamp i kierunkowskazów
Plany:
– delikatny camber
– przekładka wiązki z przedlifta wraz z adaptacją kompa KL i usunięcie immobilizera
– układ dolotowy typu CAI na stożku Simoty
– lampy tył przedlift z podwójnym światłem pozycji stop
– polerka przedniej szyby
– lakierowanie dokładek i chlapaczy w kolor nadwozia
– zestaw głośników Alpina wraz ze wzmacniaczem i skrzynią basową
– lotka tylnej klapy – jeszcze do przemyślenia, bo "mydelniczkowaty zadek" nie zdradza charakteru limuzyny
– wydech przelot z podwójnymi końcówkami
Planów jest dużo, nie zdradzam nic więcej. Już Hardcore Garage zadba, żeby Xedos wstydu nie przynosił
Auto po szybkich oględzinach kupione od klubowego kolegi Maliniaka końcem kwietnia tego roku.
Po przejażdżkach kilkoma Xedosami razem z mężem doszliśmy do wniosku, że potrzebne jest Nam auto do długich podróży i o ponadczasowej stylistyce. Po 5 latach użytkowania Toyoty Avensis T27, która została sprzedana, potrzebowaliśmy auta równie wygodnego i z ciekawą stylistyką wnętrza, wygodnymi fotelami i silnikiem benzynowym najlepiej w układzie V6. Auto miało silnik 2.0 V6, jednak po nieudolnych naprawach wymagało wymiany silnika, którą poczynił Maliniak. Auto w stanie bardzo dobrym trafiło już z 2.5 litrową jedwabiście pracującą V-ką w nasze ręce. Od kwietnia auto bezawaryjnie zrobiło około 10 tys km, co świadczy o nienagannym stanie pojazdu i wiarygodnym przebiegu 230 000 km.
Dane techniczne
Mazda Xedos 6 2.5 v6 KL-DE 1999r.
– Kolor srebrny
– Nadwozie sedan
– Moc ok. 166 hp – hamownia podwoziowa pokazała 147 hp na uszkodzonych sondach lambdach
– Zawieszenie seria
– Środek alcantara – super wygodne fotele
– Podgrzewane i elektryczne lusterka
– Elektryczne szyby
– Airbag kierowcy i pasażera
– Tempo mat
– Halogeny
– Klimatyzacja
– Elektryczna antena (jeszcze działająca:D)
Modyfikacje
– koła 18” ASA wzór Mesh z polerowanym rantem, 8 cali szerokości, a na nich opony przód 205/45 Falken oraz tył 235/50 Dunlop SPORTMAXX RT
– radio Alpine 2din CDE-W296BT
– polerka nadwozia przy użyciu środków Koch Chemie oraz Meguirsa
-pranie tapicerki
– swap hamulców z Mazdy 6 wraz z kompletną regeneracją przednich i tylnych zacisków. Wszystko złożone na reperaturkach Erling, klocki przód OE Mazda, tył Textar, zaciski i jarzma malowane proszkowo na kolor niebieski w Felgi Profil w Rykach
– wymiana sond Lambda
– wymiana chłodnicy
– wymiana oleju na 5W30 Valvoline
– uszczelnienie i nabicie klimatyzacji
– wymiana tylnych amortyzatorów i kompletu sprężyn FK automotiv
– Xenon HID 6000K 55W wraz z zaczernieniem lamp i kierunkowskazów
Plany:
– delikatny camber
– przekładka wiązki z przedlifta wraz z adaptacją kompa KL i usunięcie immobilizera
– układ dolotowy typu CAI na stożku Simoty
– lampy tył przedlift z podwójnym światłem pozycji stop
– polerka przedniej szyby
– lakierowanie dokładek i chlapaczy w kolor nadwozia
– zestaw głośników Alpina wraz ze wzmacniaczem i skrzynią basową
– lotka tylnej klapy – jeszcze do przemyślenia, bo "mydelniczkowaty zadek" nie zdradza charakteru limuzyny
– wydech przelot z podwójnymi końcówkami
Planów jest dużo, nie zdradzam nic więcej. Już Hardcore Garage zadba, żeby Xedos wstydu nie przynosił