Mazda 626 GE FP 95r.

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Eklerek323f » 15 wrz 2017, 22:38

Gandol napisał(a):Eklerek a swing i stop w lotce nie był przypadkiem tylko w cronosach?

Swing ameryka a liftbacki miały stop w lotce normalnie w opcji a i jeszcze spryski reflektorów :D

Gandol napisał(a):A w sumie ostatnio mi pokazywałeś, że masz dwie albo trzy Vałki w garażu, może za jakiś czas się uśmiechne

W tej chwili 4 w garazu i jeden rozebrany na stole :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Gandol » 16 wrz 2017, 01:52

No właśnie tak mi się kojarzyło, że tylko Ameryka :p a stop w lotce jakoś aż tak nie jest mi potrzebny w sumie :D Ty no to widzisz, już miałbym materiał na swap <czarodziej> Chyba, że wszystkie chcesz trzymać pod kocem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez Gandol » 18 wrz 2017, 13:01

Dzisiaj tylko mały detalik ale i takich trzeba w aucie :) Zdjąłem dwie dokładki z przodu, które nie wiem jak się nazywają, raczej są oryginalne :P Też takie macie u siebie? Do rzeczy, zmatowiłem je i pomalowałem na czarno SZPREJEM hahaha Tak wielu mnie teraz za to skarci pewnie ale co tam, są nadal troszkę podniszczone z racji tego, że są pod autem ale nie są szare tylko znowu czarne :P No i nic mnie to nie kosztowało bo spray już miałem papiery ścierne itd też, tylko nalypke kupiłem za grosze :) Więc czemu tego nie robić? Nie każdemu się spodoba ale trudno robię auto pod siebie nie pod kogoś :D Oto efekty:
Przed malowaniem:
IMAG1208.jpg

Po malowaniu:
IMAG1218.jpg

Na aucie:
IMAG1221.jpg

IMAG1223.jpg

IMAG1224.jpg


Baaaaaardzo brakuje dokładek i halogenów ale myślę, że wszystko z czasem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez chmielu_KL » 18 wrz 2017, 16:11

Gdybym taką dokładkę miał to już dawno bym ją urwał :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Gandol » 18 wrz 2017, 16:16

Czemu? <co?> <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez chmielu_KL » 18 wrz 2017, 16:26

Bo i tak już szoruję zderzakiem, niestety krawężnik krawężnikowi nie równy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Gandol » 18 wrz 2017, 16:28

Hahahaha hahaha Myślałem, że nie twój gust :D ja czasem też szuram, bardzo rzadko ale zdarza się :p Dlatego ta jedna jest troche podniszczona ale to nic, ważne że się trzyma :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez Eklerek323f » 18 wrz 2017, 19:07

Ja urwałem w obu mazdach tego lipa :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Gandol » 18 wrz 2017, 19:52

hahaha W Łodzi są aż tak wysokie krawężniki? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez Adoz » 18 wrz 2017, 19:59

Nie, tak głębokie dziury w drodze xD

Oczywiście bez obrazy, nie chciałem nikogo urazić ale naprawde w porównaniu do dróg w Białymstoku to jest ogromna różnica.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 11:31
Posty: 517 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez chmielu_KL » 18 wrz 2017, 20:02

Krawężniki są i to serio różne, raz wjadę idealnie, aż odbiję kołami, a raz zawiasam na zderzaku jak ostatnio, bo chciałem żeby mi tył tak nie wystawał teraz na to leje niech wystaje :D
No dziury jak to dziury Łódź to jedna wielka dziura :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Gandol » 18 wrz 2017, 20:18

hahaha hahaha to grubo widzę :D W Poznaniu też są dziury i to od groma ale jeszcze nic na nich nie zgubiłem, ba! Nawet jeszcze felgi nie wykrzywiłem i lepiej niech tak zostanie <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez Eklerek323f » 18 wrz 2017, 22:46

Mi się urwała podczas jazdy, ja krawężniki omijam z daleka :D Drogi są tragiczne
Załączniki
20151114_150300.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Gandol » 19 wrz 2017, 09:39

U ciebie tez lepiej siedzi na glebie <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez Gandol » 20 wrz 2017, 12:49

Mały Update:

Naszła mnie myśl żeby podsumować co udało mi się zrobić z pierwszych planów na auto, które są na pierwszej stronie :D
Zrobione mody:
Przyciemnione lampy przednie (bonus pasek na lampach tylnych który nie był w planach)
Felgi 17" z M6 + dystanse 15mm + dłuższe szpilki
Alu-ramki zegarów + diody led
Sprężyny obniżające
Głośnik basowy lanzar max 12 w zamkniętej skrzyni + wzmacniacz ale model dopisze jak będę w aucie i będę pamiętał
Tylne głośniki lanzar MX573
Fotele kubełkowe (nie było w planach)
Wygłuszenie drzwi oraz tylnych błotników (nie było w planach)
Będę teraz aktualizować informacje na pierwszej stronie (wkręciłem się w modzenie auta ale w prowadzenie strony o nim również <serduszka> )

Nie wspominam o wszystkich naprawach które robiłem w między czasie bo zawsze można je zobaczyć na stronach wątku :) Niby nie wiele modów ale jak na możliwości jakie miałem to jestem zadowolony <spoko>

Żeby nie było za kolorowo to powiem, że na wiele planów nie starczyło pieniążków niestety ale postaram się nadrobić :)
Teraz plany na mody które nie zostały wcześniej zrealizowane lub dopiero się narodziły
Plany:
Halogeny
Dokładki od V6 (tu was zdziwie! Najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu będę w ich posiadaniu <serduszka> )
Malowanie zimowych felg 15" na biało najprawdopodobniej chyba, że macie jakiś ciekawy pomysł <spoko>
Swap hamulcy np z M6 lub czegoś innego byle by lepiej hamowało (ale to jak tarcze będę miał do wymiany bo teraz szkoda to wywalać)
Malowanie na wiosnę (zdecydowałem, że w zimę lakier i tak dostanie w łeb więc przez zimę jeszcze będzie brzydka a na wiosnę leci na lakiernie i blacharkę przy okazji się ogarnie)
Wsadzenie poliuretanów (nie wiem jeszcze jakich bo z tego co wiem to dzielą się one kolorami i to oznacza twardość ale to ile trzeba ich mieć i jaką twardość wybrać dowiem się w czasie)
Zmiana kierownicy na tą z M6/RX8 (tyle, że jeszcze nie mam pojęcia jak ogarnę tam elektrykę żeby wszystko działało :( )
Swap na Kl-a <serduszka> (dowiedziałem się ile kosztuje porządny montaż kompressora i stwierdziłem, że bardziej opłaca się włożyć Kl-a i co najwyżej go wyremontować i dać kilka dodatków)
Zrobienie wydechu po swapie żeby uwydatnić pracę Vałki
Przyciemnienie szyb
Obszycie wnętrza w pół skóry
Uruchomienie klimy
Może jak kiedyś sprężyny lub amory umrą to pomyślę nad gwintem chociaż koszta przerażają więc to jest bardzo nie pewna kwestia

Póki co to tyle nasuwa mi się na myśl, możliwe że czegoś zapomniałem to najwyżej dopiszę :P Jak widać lista jest dłuuuga i sam nie wiem w jakim czasie ją spełnię ale pomysłów nie brakuje, jedyne co mnie ogranicza to pieniążki i coraz gorsza dostępność części :( Myślę, że co pół roku lub rok będę wprowadzał takie update'y przynajmniej o niczym się nie zapomni :) Pierwszą stronę ogarnę pewnie jutro bo dzisiaj trzeba szykować się do pracy. Myślę czy nie zrobić jeszcze fanpage'a na FB Madzi ale nie wiem czy będzie ktokolwiek to obserwował, co myślicie? :)
Ostatnio edytowano 24 wrz 2017, 19:44 przez Gandol, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez chmielu_KL » 20 wrz 2017, 15:58

Przecież odnośnie swap'u nie raz Ci pisałem jakie koszta były w moim przypadku :P Gwint ? kiedyś znalazłem najtańszy za 3k, co jak co, ale dziękuję :D czemu np. do gulfa nówka porządnej firmy po 1k pln ? :D gdzieś był temat gościa który miał gwint z jakiegoś innego auta i ponoć do GE pasuje, ale nie mam kontaktu :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Gandol » 20 wrz 2017, 16:26

Wiem o tym ale myślałem, że cena kompressora wyjdzie podobna a zawsze lepsze to niż Vałka bo ciśnie od dołu :p Co do gwintu to właśnie mówię, że wątpliwa sprawa bo jest strasznie drogi do 626 a czy z innego auta pasuje to nie wiem, jakby tak było i byłby dużo tańszy to już bym się mocno zastanawiał <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez Magic97 » 24 wrz 2017, 20:56

co do gwintu to ktoś coś mówił że chyba przód pasuje od astry ale pewności nie mam ,co do kompresora to zasze możesz kiedyś dołożyć do KL ^^
Klubowicz
 
Od: 25 cze 2016, 22:18
Posty: 288 (54/65)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Subaru Forester SF S-turbo


Było:
Mazda 6 GY L3 07r Sport Wagon
Mazda 626 GE 2.5 V6
1997r hatchback
Peugot 405 1.9D 1991r kombi

Postprzez Gandol » 27 wrz 2017, 10:43

Może ktoś założy gwint do 626 od czegoś innego i będzie jasne :) KL i kompressor? Ogień w szopie i jeszcze większe koszta :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez chmielu_KL » 27 wrz 2017, 15:12

Gwint z przodu od astry G chyba, ale trzeba jakieś przeróbki.
KL i komperssor – trochę to śmiesznie wygląda jak i brzmi bo nie dość, że 2,5 litra to + kompressor, a efekt 230 koni, no zależy kto na ile chce. Ja osobiście bym wolał kompressor w 2.0 FS sam konkretny remont kosztuje grosze, co w przypadku KL'a ceny :| <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy