Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5 V6 24V
Witam wszystkich forumowiczów tegoż zacnego forum
Po baaardzo długiej przerwie postanowiłem w końcu opisać jedną z moich Mazd.
Historia
Mazda jako następczyni Generacji Doskonałej (GD) trafiła do mnie w sierpniu 2012, wybór padł na 626 z KL-em za sprawą Mazdy kolegi a za razem forumowicza pierzaktar który wcześniej posiadał identyczną 626 jaką mi udało się kupić. Trafiając na ogłoszenie mojej obecnej Mazdy od razu zadzwoniłem i umówiłem się na oględziny, na miejscu jazda próbna gotówka i zabieramy madzię do domu. Nie obyło się bez perypetii gdyż w drodze powrotnej padł rozrusznik
ale jeszcze tego samego dnia po dojechaniu do domu został wymieniony, ale jak się później okazało nie wszystko było tak kolorowe jakie wydawało się na początku.
Dane techniczne
– 1994 r
– Silnik 2.5 V6 24v KL-DE 121kW
– Przebieg w chwili zakupu ok 234k obecnie 276k i ciągle rośnie
Wyposażenie
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– elektryczny szyberdach
– poduszka powietrzna kierowcy
– światła przeciwmgłowe
– tempomat
– elektrycznie sterowany fotel kierowcy
– welurowa tapicerka
– pakiet light
– podświetlenie stacyjki i zamka w drzwiach kierowcy
– pakiet dokładek V6
– nawiew z funkcją SWING
– daszki przeciwsłoneczne z podświetleniem lusterka
– centralny zamek
– regulowana kolumna kierownicy
– ABS
Naprawy
– wymiana szyby przedniej
– wymiana pompy paliwa
– wymiana przegubów zewnętrznych
– wymiana sworzni wahacza Febi blistein
– wymiana łączników stabilizatora p+t
– wymiana rozrządu z pompą wody
– regeneracja zacisków hamulcowych p+t
– montaż nowych tarcz i klocków p+t
– wymiana linki ręcznego prawej
– wymiana chłodnicy cieczy chłodzącej
– modernizacja instalacji LPG z II gen na IV gen sekwencja Elpigaz
– wymiana przewodów zapłonowych NGK
– regeneracja aparatu zapłonowego + kopułka i palec
– naprawa tylnych nadkoli końcówek progów i tylnego zderzaka wraz z lakierowaniem
Modyfikacje
– przelotowy wydech zakończony ori tłumikiem z końcówką Ulter
– dolot powietrza ze stożkiem łapiącym chłodniejsze powietrze
– smoked front
– alufelgi Autec 17' 7.5J z oponami 205/45R17
– sprężyny progresywne TERRA 60 / 40
Plany
– ponowne ogarnięcie tylnych nadkoli i odświeżenie lakieru ZROBIONE
– obniżenie 40/40 ZROBIONE 60 / 40
– może kilka gratów z KL-ZE ?
Historia
Mazda jako następczyni Generacji Doskonałej (GD) trafiła do mnie w sierpniu 2012, wybór padł na 626 z KL-em za sprawą Mazdy kolegi a za razem forumowicza pierzaktar który wcześniej posiadał identyczną 626 jaką mi udało się kupić. Trafiając na ogłoszenie mojej obecnej Mazdy od razu zadzwoniłem i umówiłem się na oględziny, na miejscu jazda próbna gotówka i zabieramy madzię do domu. Nie obyło się bez perypetii gdyż w drodze powrotnej padł rozrusznik
Dane techniczne
– 1994 r
– Silnik 2.5 V6 24v KL-DE 121kW
– Przebieg w chwili zakupu ok 234k obecnie 276k i ciągle rośnie
Wyposażenie
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– elektryczny szyberdach
– poduszka powietrzna kierowcy
– światła przeciwmgłowe
– tempomat
– elektrycznie sterowany fotel kierowcy
– welurowa tapicerka
– pakiet light
– podświetlenie stacyjki i zamka w drzwiach kierowcy
– pakiet dokładek V6
– nawiew z funkcją SWING
– daszki przeciwsłoneczne z podświetleniem lusterka
– centralny zamek
– regulowana kolumna kierownicy
– ABS
Naprawy
– wymiana szyby przedniej
– wymiana pompy paliwa
– wymiana przegubów zewnętrznych
– wymiana sworzni wahacza Febi blistein
– wymiana łączników stabilizatora p+t
– wymiana rozrządu z pompą wody
– regeneracja zacisków hamulcowych p+t
– montaż nowych tarcz i klocków p+t
– wymiana linki ręcznego prawej
– wymiana chłodnicy cieczy chłodzącej
– modernizacja instalacji LPG z II gen na IV gen sekwencja Elpigaz
– wymiana przewodów zapłonowych NGK
– regeneracja aparatu zapłonowego + kopułka i palec
– naprawa tylnych nadkoli końcówek progów i tylnego zderzaka wraz z lakierowaniem
Modyfikacje
– przelotowy wydech zakończony ori tłumikiem z końcówką Ulter
– dolot powietrza ze stożkiem łapiącym chłodniejsze powietrze
– smoked front
– alufelgi Autec 17' 7.5J z oponami 205/45R17
– sprężyny progresywne TERRA 60 / 40
Plany
– ponowne ogarnięcie tylnych nadkoli i odświeżenie lakieru ZROBIONE
– obniżenie 40/40 ZROBIONE 60 / 40
– może kilka gratów z KL-ZE ?
zresztą jak każda GE w liftbacku
Dorzuć jeszcze fotki wnętrza.
Poniżej kilka zdjęć robionych lewarkiem