Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5 V6 24V
1, 2
Historia
Mazda jako następczyni Generacji Doskonałej (GD) trafiła do mnie w sierpniu 2012, wybór padł na 626 z KL-em za sprawą Mazdy kolegi a za razem forumowicza pierzaktar który wcześniej posiadał identyczną 626 jaką mi udało się kupić. Trafiając na ogłoszenie mojej obecnej Mazdy od razu zadzwoniłem i umówiłem się na oględziny, na miejscu jazda próbna gotówka i zabieramy madzię do domu. Nie obyło się bez perypetii gdyż w drodze powrotnej padł rozrusznik ale jeszcze tego samego dnia po dojechaniu do domu został wymieniony, ale jak się później okazało nie wszystko było tak kolorowe jakie wydawało się na początku.
Dane techniczne
– 1994 r
– Silnik 2.5 V6 24v KL-DE 121kW
– Przebieg w chwili zakupu ok 234k obecnie 276k i ciągle rośnie
Wyposażenie
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– elektryczny szyberdach
– poduszka powietrzna kierowcy
– światła przeciwmgłowe
– tempomat
– elektrycznie sterowany fotel kierowcy
– welurowa tapicerka
– pakiet light
– podświetlenie stacyjki i zamka w drzwiach kierowcy
– pakiet dokładek V6
– nawiew z funkcją SWING
– daszki przeciwsłoneczne z podświetleniem lusterka
– centralny zamek
– regulowana kolumna kierownicy
– ABS
Naprawy
– wymiana szyby przedniej
– wymiana pompy paliwa
– wymiana przegubów zewnętrznych
– wymiana sworzni wahacza Febi blistein
– wymiana łączników stabilizatora p+t
– wymiana rozrządu z pompą wody
– regeneracja zacisków hamulcowych p+t
– montaż nowych tarcz i klocków p+t
– wymiana linki ręcznego prawej
– wymiana chłodnicy cieczy chłodzącej
– modernizacja instalacji LPG z II gen na IV gen sekwencja Elpigaz
– wymiana przewodów zapłonowych NGK
– regeneracja aparatu zapłonowego + kopułka i palec
– naprawa tylnych nadkoli końcówek progów i tylnego zderzaka wraz z lakierowaniem
Modyfikacje
– przelotowy wydech zakończony ori tłumikiem z końcówką Ulter
– dolot powietrza ze stożkiem łapiącym chłodniejsze powietrze
– smoked front
– alufelgi Autec 17' 7.5J z oponami 205/45R17
– sprężyny progresywne TERRA 60 / 40
Plany
– ponowne ogarnięcie tylnych nadkoli i odświeżenie lakieru ZROBIONE
– obniżenie 40/40 ZROBIONE 60 / 40
– może kilka gratów z KL-ZE ?
Ostatnio edytowano 12 paź 2016, 11:31 przez mario626, łącznie edytowano 1 raz
Cieszę się że komuś jeszcze się podoba liftback z pakietem na fajnej feldze robi ogromną robotę Co do wnętrza oczywiście dodam, chociaż nie ma za bardzo co Mogłeś chcieć bo jakieś 1,5 roku temu wisiała na olx (chwile zwątpienia)
Znowu nudny liftback fajnie że kolejna GE z KL'em.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Adoz napisał(a):Do tego koloru lakieru będą pasowały przyciemnione szyby. Wtedy to już będzie poezja w swojej też planuje przyciemnić tylko u mnie już nie będzie takiego efekty przy ciemnym lakierze.
Madzie kupiłem już z ciemnymi szybkami z tyłu Rzeczywiście fajnie wygląda i jest praktyczne
Żeby nie było nudno z racji urlopu dokończyłem smoked front, czyli wziąłem się za pomalowanie kierunkowskazów Czas pracy około 1h brakuje tylko "chromowanych" żarówek, chociaż obecna wersja z filterkiem też mi się podoba. Efekt oceńcie sami.
Po dłuższym czasie mała aktualizacja tematu Mazda doczekała się kompletnej naprawy tylnych błotników, zderzaka i konserwacji progów i nadkoli a także otrzymała komplet sprężyn obniżających Terraflex 60/40. Po tygodniu jazdy na glebie jestem zadowolony aczkolwiek są i minusy, między innymi pokonywanie progów zwalniających Poniżej kilka zdjęć robionych lewarkiem
No siadła ładnie i prezentuje się ciekawie
Teraz jeszcze jakieś przyciemnienie szyb i jest miód malina !
Teraz jeszcze jakieś przyciemnienie szyb i jest miód malina !
- Od: 8 mar 2016, 00:05
- Posty: 88
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95'
Grzesiowsky napisał(a):No siadła ładnie i prezentuje się ciekawie
Teraz jeszcze jakieś przyciemnienie szyb i jest miód malina !
Szyby ciemne są z tyłu i tak pozostanie Nie będę się narażał na częste kontrole przez ciemne szyby z tyłu
Adoz napisał(a):Ładna Ładna srebrne samochody słabo wyglądają ale ta mazda jest mega, obniżenie, te lampy i fele no mega mega.
Miło się robi jak czytam takie opinie od posiadacza chyba jeszcze bardziej zadbanej GE V6 Musimy dbać o te samochody bo ich już nie przybędzie
Dominator napisał(a):Mario, szczegół ale wyjeb te V6 że słupka C.poza tym jest
Kuźwa jeździł bym taka
Dzięki Dominiku za słowa uznania Co do tych V6 to rozważę ich usunięcie. A tak btw kiedy będziesz w Tarnowie ?
Też z reguły nie przepadam za srebrnymi autami, ale w tym przypadku dwie główne modyfikacje czyli gleba i koła przekonały mnie do Twojej Mazdy Lampy również na plus
p.s. gratuluje lewarka, mój nie robi takich fot
p.s. gratuluje lewarka, mój nie robi takich fot
- Od: 1 sty 2014, 00:26
- Posty: 135
- Skąd: Poznań
- Auto: Ford Orion mk2 1.6 Diesel "Giovanni"
Bardzo ładna GE Front na ogromny plus, nadaje charakteru furce No i widziałbym u siebie taką glebe ale niestety mam już nie widoczne -40mm... A jak się jeździ na sprężynach tej firmy? Jakieś dalsze pomysły na mody czy tak już zostawiasz?
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Sprężyny bardzo fajne jest dość twardo no i na progach przyciera ale już się przyzwyczaiłem Z modami to może inne koło i coś z mocą ale to temat na bardziej odległe plany
Gdzie kupiłeś te sprężyny i jakie mają dokładnie oznaczenie?
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Barthek napisał(a):Gdzie kupiłeś te sprężyny i jakie mają dokładnie oznaczenie?
Kupiłem je w bardzo okazyjnej cenie od człowieka który dostał je razem z samochodem nowe w pudełku, i tak przeleżały w garażu 10 lat Jedyne co to wilgoć im zaszkodziła bo trochę oblazły z oryginalnego lakieru.
Witam wszystkich po długie przerwie Mazda żyje i myślę że ma się dobrze i wiele dobrych rzeczy ją spotkało a mianowicie :
-wymiana półosi napędowych z przegubami wewnętrznymi i zewnętrznymi
-wymiana chłodnicy (pęknięty króciec)
I z dnia dzisiejszego razem z kolegą Xawer zrobiliśmy Naszym autkom prezent w postaci małej korekty lakieru która obejmowała glinkowanie, nałożenie mleczka, politury oraz wosku. Efekt dla mnie jest zadowalający Poniżej kilka fociszy
-wymiana półosi napędowych z przegubami wewnętrznymi i zewnętrznymi
-wymiana chłodnicy (pęknięty króciec)
I z dnia dzisiejszego razem z kolegą Xawer zrobiliśmy Naszym autkom prezent w postaci małej korekty lakieru która obejmowała glinkowanie, nałożenie mleczka, politury oraz wosku. Efekt dla mnie jest zadowalający Poniżej kilka fociszy
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości