Mazda 626 GD FE '89

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez jurand » 28 kwi 2018, 21:11

Ta naprawdę pasuje <ok>
Jesteś w stanie wyrównać klapę a tym samym blendę do lamp? Bo zdaje się, że dołem już się styka ze zderzakiem a prawa strona bardziej odstaje a to widać!
U mnie jak wyrównałem przednią i tylną to przednia klapa lekko szlifuje grilla a tylna zderzak. Jak zamknięte to nie widać i mam to w nosie :>
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 21:24
Posty: 645 (1/13)
Skąd: OK
Auto: Citroen C5 2.0hdi '10
Mazda Premacy 1,8 '00
Renault Twingo 1.1 '00
były:
2x Xedos 6 2.0 V6 '92 i '96
Mazda 323 BG 1.6 '90,
VW Passat, Fiat 126p, Dacia, Audi 80, Renault 5, Ford Granada, Wartburg ;–)

Postprzez sruciok » 28 kwi 2018, 21:26

Nie wiem czemu tak ten zderzak odstaje, próbowałem to jakoś doginac ale bez skutku xd
Początkujący
 
Od: 5 cze 2016, 09:16
Posty: 17
Auto: Mazda 626 2.0 1989

Postprzez sruciok » 26 lis 2018, 20:16

Obrazek

Mazda ma się całkiem dobrze, jeździ! Szukam brązowego oparcia z podłokietnikiem, ewentualnie w innym kolorze lub stelaża koniecznie z podłokietnikiem.
Początkujący
 
Od: 5 cze 2016, 09:16
Posty: 17
Auto: Mazda 626 2.0 1989

Postprzez ArteK » 26 lis 2018, 21:08

Z czego dopasowana? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2013, 18:50
Posty: 624 (22/14)
Skąd: SX
Auto: Mazda 626 GD '91 FE4

Postprzez sruciok » 7 gru 2018, 18:58

Zeszłej niedzieli zabrało prądu w Mazdzie, podczas jazdy zaczęły gasnąc radio, swiatła, na postoju auto ledwo pyrkało po czym zgasło. Dorwałem alternator, zamontowałem. Na gazie samochód odpalił, porusza się normalnie natomiast nie odpala na benzynie, brak paliwa w gaźniku, nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu, nie działa także nawiew w kabinie oraz wentylator chłodnicy, bezpieczniki pod maską całe, te w kabinie odpowiadajace za wiatraki również. Świeci się także kontrolka ładowania, nawet wtedy kiedy samochód zdechł nic się nie świeciło. Jakieś0 sugestie, czy wbić siekierę w dach? <co?>
Początkujący
 
Od: 5 cze 2016, 09:16
Posty: 17
Auto: Mazda 626 2.0 1989

Postprzez Szyna » 8 gru 2018, 11:27

Proponuje sprawdzić regulator napięcia ;)

Dopisano 08 gru 2018 12:27:

Ewentualnie słaba masa
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez sruciok » 8 gru 2018, 12:42

O ile z brakiem paliwa sobie poradziłem (zawór odcinający paliwo w trybie LPG) to nawiewu i wiatraka brak, kontrolka ładowania też sie świeci
@Szyna jak to sprawdzić? Używany altek też może być uszkodzony?
Edit prąd ładowania 15.3 to chyba sporo xD

Edit2 uwalony bezpiecznik 30a koło akumulatora, po wymianie ładowanie 14.2 działa wiatrak i dmuchawa, zniknęła kontrolka ładowania i spalonego stopu
Początkujący
 
Od: 5 cze 2016, 09:16
Posty: 17
Auto: Mazda 626 2.0 1989

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy