Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Dzięki Teraz tylko dbać i nie jeździć za dużo
A na serio to na wakacje wpadnie powłoka ceramiczna, żeby mieć spokój na lata
A na serio to na wakacje wpadnie powłoka ceramiczna, żeby mieć spokój na lata
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Dobrze pogodę sprawdzaj przed każdym wyjazdem a tak z ciekawości ile mniej więcej takie przywrócenie 15to letniego lakieru do świetności kosztuje? Kompletnie nie znam się na tej dziedzinie
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
PW
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Pomóżcie, w którym miejscu najlepiej zaślepić EGR – ze zdjęciem najlepiej poproszę,
bo w odpowiednim temacie już wygasły.
bo w odpowiednim temacie już wygasły.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
A trzeba zaślepiać Bo u mnie nie jest zaślepiony.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
To wiem, pytanie w którym miejscu go zaślepić? – fotkę poproszę najlepiej
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
A nie gdzieś tam przy samej przepustnicy? Słyszałem o 5gr albo kawałku amelinium z puszki po piwie
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mieczyslaw napisał(a):A nie gdzieś tam przy samej przepustnicy? Słyszałem o 5gr albo kawałku amelinium z puszki po piwie
viewtopic.php?f=154&t=128873&p=2952303&hilit=jak+za%C5%9Blepi%C4%87+egr#p2952303
Myślę, że tak jak tam podaje. To tekst na samym dole strony.
Temat EGR-a na razie odpuszczam, wrócę do niego kiedy indziej.
Dlaczego w ogóle o to pytam? Od momentu kiedy kupiłem Xeda borykałem się z problemem
zamulania w zakresie od 2000 – 4000 obr podczas przyspieszania.
Wmawiałem sobie, że pewnie jestem za bardzo wyczulony i przesadzam,
przecież chodzi równiutko, kręci się do odcinki i wszystko poza tym jest w normie.
Nie dawało mi to jednak spokoju, najbardziej było to wyczuwalne na 2 i 3 biegu.
Oznaką na jedynce było około sekundowe opóźnienie po wciśnięciu pedału gazu.
Na 4 i 5 biegu ten objaw był prawie niewyczuwalny – zagadka niczym enigma
Po wymianie świec, sondy, kopułki, palca, cewki, czujnika temperatury oraz sprawdzeniu podciśnień
skończyły mi się pomysły – myślę cudów nie ma, choć X to wyjątek na skalę światową
Dla pewności postanowiłem sprawdzić jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu, cholera wie kto wkładał ręce przede mną pod maskę i czego dotykał. Po odwiedzeniu trzeciego mechanika, który w końcu miał sprawną lampę stroboskopową okazało się, że kąt wynosi 5 stopni zamiast 10.
Przy próbie przestawienia aparatu szybko przypomniałem sobie, że jest mocowany na 2 a nie na jedną śrubę .
Aparat został ustawiony z chirurgiczną precyzją, tak aby znak na kole pokrywał się z 10 stopniami na "grzebieniu".
Nie mogłem doczekać się jazdy testowej, w głębi czując, że po tylu fiaskach na pewno taka mała zmiana nie pomoże – a jednak to był strzał w 10tkę – dosłownie
Znowu z X się lubimy i mam nadzieję, kwestię mocy mamy już zamkniętą.
Parę aktualnych fotek, sesję też mu zrobię bo w końcu sobie zasłużył.
PS. jedno zdjęcie pokazuje stan oleju na bagnecie po przejechaniu dystansu 1000 km w dosyć wymagających dla silnika warunkach (ciągłe testy w poszukiwaniu wcześniejszej usterki) – polecam LM 10w60
Dlaczego w ogóle o to pytam? Od momentu kiedy kupiłem Xeda borykałem się z problemem
zamulania w zakresie od 2000 – 4000 obr podczas przyspieszania.
Wmawiałem sobie, że pewnie jestem za bardzo wyczulony i przesadzam,
przecież chodzi równiutko, kręci się do odcinki i wszystko poza tym jest w normie.
Nie dawało mi to jednak spokoju, najbardziej było to wyczuwalne na 2 i 3 biegu.
Oznaką na jedynce było około sekundowe opóźnienie po wciśnięciu pedału gazu.
Na 4 i 5 biegu ten objaw był prawie niewyczuwalny – zagadka niczym enigma
Po wymianie świec, sondy, kopułki, palca, cewki, czujnika temperatury oraz sprawdzeniu podciśnień
skończyły mi się pomysły – myślę cudów nie ma, choć X to wyjątek na skalę światową
Dla pewności postanowiłem sprawdzić jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu, cholera wie kto wkładał ręce przede mną pod maskę i czego dotykał. Po odwiedzeniu trzeciego mechanika, który w końcu miał sprawną lampę stroboskopową okazało się, że kąt wynosi 5 stopni zamiast 10.
Przy próbie przestawienia aparatu szybko przypomniałem sobie, że jest mocowany na 2 a nie na jedną śrubę .
Aparat został ustawiony z chirurgiczną precyzją, tak aby znak na kole pokrywał się z 10 stopniami na "grzebieniu".
Nie mogłem doczekać się jazdy testowej, w głębi czując, że po tylu fiaskach na pewno taka mała zmiana nie pomoże – a jednak to był strzał w 10tkę – dosłownie
Znowu z X się lubimy i mam nadzieję, kwestię mocy mamy już zamkniętą.
Parę aktualnych fotek, sesję też mu zrobię bo w końcu sobie zasłużył.
PS. jedno zdjęcie pokazuje stan oleju na bagnecie po przejechaniu dystansu 1000 km w dosyć wymagających dla silnika warunkach (ciągłe testy w poszukiwaniu wcześniejszej usterki) – polecam LM 10w60
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Barthek napisał(a):... polecam LM 10w60
Mam i tez polecam
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Barthek napisał(a): po tylu fiaskach na pewno taka mała zmiana nie pomoże – a jednak to był strzał w 10tkę – dosłownie
Super że ci się udało.
Patrz ile człek musi się natrudzić żeby znaleźć usterkę, która ucieszy serce
Autko super Niech łyka kilometry ale już bez usterek
Najgorsze są takie usterki, których nie widać albo pojawiają się sporadycznie. Wolałbym żeby już całkiem coś padło, przynajmniejiej wiadomo wtedy gdzie ręce włożyć. Następny mod to w końcu malowanie ramek wokół szyb na czarno plastidipem. Zastanawiam się też nad zaczernieniem reflektorów, ale muszę najpierw vt sobie strzelić Do pary powinny pójść też halogeny, ale nie wiem czy nie zakłóci to wyglądu frontu auta.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Szukam pomocy w lokalizacji czujnika położenia wału. Czy on jest gdzieś oddzielnie zamontowany czy znajduje się w aparacie zapłonowym, bo podobno były jakieś różnice?
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Sa wersje ze maja w aparacie a sa takie ktore maja osobny nontowany przy kole pasowym walu (wtyczka jest obok bagnetu do oleju)
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Bedziesz mial raczej przy kole pasowym
A co, rzucil palenie xedzik?
A co, rzucil palenie xedzik?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Wlasnie pieknie pali za każdym razem. Cały czas rozchodzi się o falowe przyspieszenie do 4tys obr. wyczuwalne najbardziej na 2 i 3 biegu po rozgrzaniu silnika. Poprzednia naprawa to był tylko efekt placebo... Na forum piszą, że czujnik w wersjach poliftowych był tylko w apracie zapłonowym. Ten przy kole pasowym podobno był przed liftem...zerknę jutro to będę wiedzieć. Trudna przyczyna usterki do ustalenia, nawet radar88 rozłożył ręce i mówił, że się jeszcze nie spotkał z takimi objawami. Spokoju nie daje mi ta przypadłość a na forum nikt nie poruszał takiego tematu w xedzie. Choć w 323bg były podobne objawy i pomogla wymiana aparatu.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Dzięki Dymek za podpowiedź
Chciałem właśnie kupić cały moduł, tylko nie znałem oznaczenia. Znasz może jakiś sprawdzony adres ?
Ostatnie pytanie, dużo roboty z wymianą?
Chciałem właśnie kupić cały moduł, tylko nie znałem oznaczenia. Znasz może jakiś sprawdzony adres ?
Ostatnie pytanie, dużo roboty z wymianą?
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości