Mazda Xedos 6 CA KF '98
Wiesz planowałęm ściągnąć ale boję się tego co tam pod nim znajdę poczekam aż porobię wszystko i nazbieram trochę kasy, wtedy może to odkręce i w razie gdybym nie był w stanie tego ogarnąć to dam do blacharza, nie mam pojęcia jak progi wyglądają mam nadzieję, że nie będą w złym stanie.
Dziś odebrałem części i oddałem Madzię do mechanika, czekamy co dalej, jestem tak roztrzęsiony i zestresowany jakby kogoś z rodziny operowali, w sumie jakby nie było to ona już do niej wstąpiła
Kilku części brakuje, są w trakcie sprowadzania. Do wymiany:
-rozrząd,
-uszczelki pod kolektorem ssącym i pokrywą zaworów,
-tulejki wahaczy tył i przód,
-lewy sworzeń wahacza,
-łącznik stabilizatora prawy tył,
-prawdopodobnie łączniki stabilizatorów przód (podobno w nie każdym japończyku idzie wymienić tulejki wahacza bez ich cięcia, a jest to ostateczność, nie wiem ile w tym prawdy)
-gałka drążka kierowniczego strona lewa
-osłona przegubu zewnętrznego
-klocki hamulcowe ale to ogarnie się przed domem
Dziś odebrałem części i oddałem Madzię do mechanika, czekamy co dalej, jestem tak roztrzęsiony i zestresowany jakby kogoś z rodziny operowali, w sumie jakby nie było to ona już do niej wstąpiła
Kilku części brakuje, są w trakcie sprowadzania. Do wymiany:
-rozrząd,
-uszczelki pod kolektorem ssącym i pokrywą zaworów,
-tulejki wahaczy tył i przód,
-lewy sworzeń wahacza,
-łącznik stabilizatora prawy tył,
-prawdopodobnie łączniki stabilizatorów przód (podobno w nie każdym japończyku idzie wymienić tulejki wahacza bez ich cięcia, a jest to ostateczność, nie wiem ile w tym prawdy)
-gałka drążka kierowniczego strona lewa
-osłona przegubu zewnętrznego
-klocki hamulcowe ale to ogarnie się przed domem
- Od: 8 lip 2015, 19:53
- Posty: 50
- Skąd: Świętochłowice
- Auto: Mazda Xedos 6 CA 2.0 V6 KF – 1998
Był: Seat Cordoba 1.6 1994
Hej, gratuluję pięknego egzemplarza, nie żałuj kasy na serwis, a będziesz zadowolony ze swojej arystokratki szos Fajnie, że po sąsiedzku będzie jeździł zadbany egzemplarz. Niestety większość tych, które widuję, wyglądają na niekochane. Te auta są tanie, więc trafiają w byle jakie ręce, gdzie powoli dogorywają... W razie potrzeby służę radą przy wyborze mechanika itd. Wszystkie gumowe łączniki najlepiej od razu dawać w poliuretanie. Będzie na życie. Szerokości!!!
- Od: 13 mar 2011, 01:10
- Posty: 60
- Skąd: Mikołów
- Auto: Xedos 6 CA KF 2.0 V6 automat
MichałB napisał(a):łącznik stabilizatora da się odkręcić, wiem bo sam go odkręcałem. masz foto,trzeba przytrzymać tylko cienkim płaskim kluczem
Mechanik mówił, że będzie robił co się da żeby to ogarnąć, części mogę bez problemu zwrócić
gskarabeusz81 napisał(a):Hej, gratuluję pięknego egzemplarza, nie żałuj kasy na serwis, a będziesz zadowolony ze swojej arystokratki szos Fajnie, że po sąsiedzku będzie jeździł zadbany egzemplarz. Niestety większość tych, które widuję, wyglądają na niekochane. Te auta są tanie, więc trafiają w byle jakie ręce, gdzie powoli dogorywają... W razie potrzeby służę radą przy wyborze mechanika itd. Wszystkie gumowe łączniki najlepiej od razu dawać w poliuretanie. Będzie na życie. Szerokości!!!
Dzięki powoli staram się ją doprowadzić do jak najlepszego stanu, ja widziałem u siebie 2 X6 jedna przejazdem z daleka, druga na parkingu gnijąca Można się zgadać kiedyś pod SCC albo gdzieś obejrzysz, doradzisz, każda rada mile widziana
- Od: 8 lip 2015, 19:53
- Posty: 50
- Skąd: Świętochłowice
- Auto: Mazda Xedos 6 CA 2.0 V6 KF – 1998
Był: Seat Cordoba 1.6 1994
Klocki hamulcowe wymienione, stare wyglądały strasznie. Dodatkowo blaszki i druciki wymienione na nowe z prawej strony blaszek przy klockach nie było w ogóle, z lewej nie wyglądały źle ale i tak są nowe
Niestety z tego co widzę guma zabezpieczająca przy tłoczku jest poszarpana więc w najbliższym czasie trzeba będzie się za to zabrać, nie bardzo wiem jeszcze jak, muszę poszukać i popytać chyba, że ktoś ma pojęcie i potrafi mi to wytłumaczyć
Niestety z tego co widzę guma zabezpieczająca przy tłoczku jest poszarpana więc w najbliższym czasie trzeba będzie się za to zabrać, nie bardzo wiem jeszcze jak, muszę poszukać i popytać chyba, że ktoś ma pojęcie i potrafi mi to wytłumaczyć
- Od: 8 lip 2015, 19:53
- Posty: 50
- Skąd: Świętochłowice
- Auto: Mazda Xedos 6 CA 2.0 V6 KF – 1998
Był: Seat Cordoba 1.6 1994
No trochę roboty jest zrobione .Madzia ładna ,jest parę rzeczy do poprawy jak to przy używanym aucie. Co do hebli to tarcze też bym radził Ci wymienić ,a regeneracja zacisku nie jest skomplikowana i dość tania . Mam nadzieję że zajrzysz na spociaka do Nas To przyjrzyjmy się Madzi coś podpowiemy itp. Szerokości i bezawaryjnosci
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Z tego co wiem tarcze ogólnie wyglądają jeszcze nawet nawet klocki to masakra chyba będę musiał za malowanie zacisków się zabrać bo zakupiłem alu co prawda na zimę 15 ale moje stalówki są w strasznym stanie, a na lato zastanawiam sie jak 17 się zachowają muszę poszperać dzy da się na nich w naszych polskich warunkach śmigać w miarę komfortowo
- Od: 8 lip 2015, 19:53
- Posty: 50
- Skąd: Świętochłowice
- Auto: Mazda Xedos 6 CA 2.0 V6 KF – 1998
Był: Seat Cordoba 1.6 1994
Na 17 jeździ się całkiem wygodnie. Z tego co pamiętam Crenshaw i Setritus mają 18-tki. Xedos na takich dużych kołach wygląda o niebo lepiej.
-
goju10
Dziurawa droga to jedno, ale jak się jeździ samemu lub w 2 osoby to drugie, a załaduj 4 osoby plus jakieś spore zakupy bądź walizki, wtedy jest zapewne luksus
- Od: 5 lis 2013, 01:34
- Posty: 89
- Skąd: Będzin
- Auto: Xedos 6 KF '98 +LPG
Koła w rozmiarze 17J to kompromis pomiędzy nie robiącą wrażenia 16 a zbyt dużą 18.
Na 18 nie Znajdziesz opony w rozmiarze 205, co jest górną granicą szerokości do tej wagi i wielkości auta. Wszystkie większe będą powodowały że auto zacznie pływać w koleinach ( a daleko nam jeszcze do jakości dróg zach. europy ), straci na przyśpieszeniu i wzrośnie spalanie.
PS.
Zaciski Maluj czym prędzej bo jak Założysz alusy to będzie wyglądało' właściwie to nie będzie wyglądało
Kolor Możesz sobie wybrać :
Na 18 nie Znajdziesz opony w rozmiarze 205, co jest górną granicą szerokości do tej wagi i wielkości auta. Wszystkie większe będą powodowały że auto zacznie pływać w koleinach ( a daleko nam jeszcze do jakości dróg zach. europy ), straci na przyśpieszeniu i wzrośnie spalanie.
PS.
Zaciski Maluj czym prędzej bo jak Założysz alusy to będzie wyglądało' właściwie to nie będzie wyglądało
Kolor Możesz sobie wybrać :
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Hmm to chyba będę polował na 17 Zastanawiam się nad kolorem który pasowałby do mojego Xeda, czerwony moim zdaniem jest lekko oklepany może niebieski? I czy macie jakąś polecaną sprawdzoną farbę gdzie będzie to trwałe
- Od: 8 lip 2015, 19:53
- Posty: 50
- Skąd: Świętochłowice
- Auto: Mazda Xedos 6 CA 2.0 V6 KF – 1998
Był: Seat Cordoba 1.6 1994
Popatrz u mnie ( z palety którą pokazałem to nr. 20 – stare srebro ) Pomimo iż nie jest to żarówa to i tak przyciąga wzrok i uwagę. Myślę że niebieski do srebra też świetnie się komponuje, mówiłem to już na tym forum wiele razy. Jeśli Pójdziesz w niebieski to warto byłoby zaakcentować coś jeszcze tym kolorem, może ramki halogenów
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Halogenów na razie nie mam sprawdzałem juuż na allegro do Xeda ciekawe czy kostki tam gdzieś będą żeby podpiąć bo w środku mam przycisk i na desce świeci się że przód załączony ale mam tylko zaślepki
- Od: 8 lip 2015, 19:53
- Posty: 50
- Skąd: Świętochłowice
- Auto: Mazda Xedos 6 CA 2.0 V6 KF – 1998
Był: Seat Cordoba 1.6 1994
O halogenach napisałem z premedytacją Pomimo, że prawie ich nie używam to zdecydowanie lepiej auto wygląda z.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości