Mazda Xedos 6 CA KL 99 by Omen
Dokładnie tak ja pisze Damian. ORI uszczelki i silikon w tych miejscach załatwia sprawę. W mojej poprzedniej X6 zamiennik leciał po 2 miesiącach. Po założeniu ORI i silikonu w tych miejscach problem zniknął aż do czasu sprzedaży. Szwagrowi też w X6 robiłem i jest bajka. U siebie robiłem w KJ 2 lata temu i też było OK (teraz po remoncie założyłem nowe na wszelki wypadek ale gdybym nie rozbierał to nie byłoby potrzeby)
Swoją drogą rzeczywiście uszczelniacz wałka powoduje wycieki które wyglądają na wyciek spod pokrywy (temat przerabiany i w X6 szwagra i w mojej Milly) Z tym, że tu już trzeba rozpinać rozrząd więc roboty więcej
Swoją drogą rzeczywiście uszczelniacz wałka powoduje wycieki które wyglądają na wyciek spod pokrywy (temat przerabiany i w X6 szwagra i w mojej Milly) Z tym, że tu już trzeba rozpinać rozrząd więc roboty więcej
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
risto77 napisał(a):Koledze arafal21 to nawet hamulce nie są potrzebne do jazdy. Idzie na żywioł jak prawiczek na pierwszej randce. Na temat ogarnięcia wycieków lepiej niech nie zabiera głosu.
A co taki jestes ogarniety na wycieki? Wystarczy przedwczorajszy/wczorajszy przypadek Mieczyslawa , gdzie koles pchal silnikon/mase gdzie sie da, nawet tam gdzie wogole silikon nie powinno byc, pozniej sie leje z uszczelniaczy walkow bo nie ma ich co trzymac..
A pod dekiel jak sie da cieniutka wartwe to nic sie nie stanie, wiadome nowa uszczelka to tylko tam gdzie manual nakazuje i tyle.
Co do hebli to raczej z dystanem ,ale skoro sie ma poczucia humor no to sory bardzo ... DLa mnie bezpieczenstwo przedewszystkim, zreszta DamianoV6 wie cos o tym
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja uważam że hamulec to podstawa, a seria w naszych mazdach to kpina.
Przypadek z dziś, 5 osób zginęło w 626.
http://kontakt24.tvn24.pl/piec-osob-zgi ... 83100.html
Gdyby jego auto miało lepsze światła i przede wszystkim lepsze hamulce, może zauważyłby przeszkode wcześniej, może wytraciłby prędkość szybciej, może też by w tego tira uderzyli i skasowali samochód ale nikt by nie zginął...
Może
Przypadek z dziś, 5 osób zginęło w 626.
http://kontakt24.tvn24.pl/piec-osob-zgi ... 83100.html
Gdyby jego auto miało lepsze światła i przede wszystkim lepsze hamulce, może zauważyłby przeszkode wcześniej, może wytraciłby prędkość szybciej, może też by w tego tira uderzyli i skasowali samochód ale nikt by nie zginął...
Może
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
przepisowo to on nie jechał. seria nie zablokuje opon na mokrym asfalcie? jakichś kozackich klocków nie mam zamontowanych, opony tegoroczne fuldy i trzeba się zaprzeć żeby na kierownicy nie leżeć. moim zdaniem to zawiodły raczej opony i brak wyobraźni
Setritus napisał(a):Ja uważam że hamulec to podstawa, a seria w naszych mazdach to kpina.
Przypadek z dziś, 5 osób zginęło w 626.
http://kontakt24.tvn24.pl/piec-osob-zgi ... 83100.html
Gdyby jego auto miało lepsze światła i przede wszystkim lepsze hamulce, może zauważyłby przeszkode wcześniej, może wytraciłby prędkość szybciej, może też by w tego tira uderzyli i skasowali samochód ale nikt by nie zginął...
Może
Kpina gada.. Ja mam teraz 17" i 205 opony Hankook ventusv12 i nawet na takiej wielkosci tarczach jak ma z5 blokuje kola... CHoc wiadome , nie na badziewu zlozone. ALe jednak daja rade.
A Ty ,ze lepsze swiatła ,heble pomoglyby pomoc, jak tira widac nie bylo i jeszcze na autostradze jezdzie nie 50km/h.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
NIe my jesteśmy od dociekania prawdy...
Po 1 NIe ma śladów hamowania praktycznie...
Rozwijając myśl jeśli by zauważył i zaczął hamować napewno nie rozyyebało by 3/4 auta
po 2 Swap ma znaczenie nikt mi nie powie, że nie! A jeśli uważa, że ma rację zapraszam do siebie sprawdzimy ze 100km/h kto się szybciej zatrzyma..
po 3 Pogoda rano była nie korzystna przeważały mgły szczególnie o 5 rano...
i pozdrawiam tych co jeżdża na dziennych w taką pogodę !
Po 1 NIe ma śladów hamowania praktycznie...
Rozwijając myśl jeśli by zauważył i zaczął hamować napewno nie rozyyebało by 3/4 auta
po 2 Swap ma znaczenie nikt mi nie powie, że nie! A jeśli uważa, że ma rację zapraszam do siebie sprawdzimy ze 100km/h kto się szybciej zatrzyma..
po 3 Pogoda rano była nie korzystna przeważały mgły szczególnie o 5 rano...
i pozdrawiam tych co jeżdża na dziennych w taką pogodę !
Łohoho jaka debata sie zrobił u mnie Panowie aż miło się czyta
co do wycieków fakt musze zobaczyć czy to aby nie spod tego wałka tylko że to raczej zrobie jak się cieplej zrobi czyli za rok czy ma ktoś doświadczenie w kryciu swojej mazdy pod plandeka rodzice mieli i nigdy tragedi nie bylo no ale kto pyta nie błądzi chce kupić bo mój blaszak jest zawalony dzrzewem i kosiarkami
a xedos zimuje do wiosny nie będę po soli jeździł od tego mam inne auto
co do wycieków fakt musze zobaczyć czy to aby nie spod tego wałka tylko że to raczej zrobie jak się cieplej zrobi czyli za rok czy ma ktoś doświadczenie w kryciu swojej mazdy pod plandeka rodzice mieli i nigdy tragedi nie bylo no ale kto pyta nie błądzi chce kupić bo mój blaszak jest zawalony dzrzewem i kosiarkami
a xedos zimuje do wiosny nie będę po soli jeździł od tego mam inne auto
- Od: 30 sty 2011, 13:45
- Posty: 129
- Skąd: Kraków (Nh)
- Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5
Arafal21 jestem ciekaw jak zachowa się twój hamulec jak wciśniesz go przy 150-160 km/h w podłogę
W sumie to wiem...tarcze się zagotują a następnie spłoną.
Zrób sobie test i zahamój ostro 100-0 z dwa razy i wierz mi za trzecim hamulca już nie będzie
Co Tobie po oponie jak hampel się zagotuje
Dobre hamulce i opona to zestaw i jedno bez drugiego nie działa.
W sumie to wiem...tarcze się zagotują a następnie spłoną.
Zrób sobie test i zahamój ostro 100-0 z dwa razy i wierz mi za trzecim hamulca już nie będzie
arafal21 napisał(a):ale w taka pogode najwiecej ma nawierzchnia i opona do powiedzenia.
Co Tobie po oponie jak hampel się zagotuje
Dobre hamulce i opona to zestaw i jedno bez drugiego nie działa.
Panie a to pojedzie tyle:)150-160 km/h
Żart oczywiście Ale taka jest prawda ,2-3 krotne zahamowanie z dużej prędkości i po hamulcach, poza tym jeśli blokujesz koła w swoim aucie to albo nie działa Ci ABS , albo masz słabą tą oponę.
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Ja osobiście mialem dzwonka przez hamulce Madzi oraz przez moje zagapienie:D ale gadanie ze hebel nic nie daje.... Weźcie zróbcie sobie test zalozcie super oponę wyższej polki np Pirelli do tego temperatura 35stopni rozgrzane lepkie opony to zobaczycie jak dziala seria mialem założone heble z mpsa i naprawde uwierzcie ledwo co przy takich warunkach opona odrywama sie od nawierzchni a co dopiero na seryjnym szicie którego nie bedzie po 2-3 hamowaniach na autostradowych prędkościach.
Piotr_ napisał(a):Arafal21 jestem ciekaw jak zachowa się twój hamulec jak wciśniesz go przy 150-160 km/h w podłogę
W sumie to wiem...tarcze się zagotują a następnie spłoną.
Zrób sobie test i zahamój ostro 100-0 z dwa razy i wierz mi za trzecim hamulca już nie będziearafal21 napisał(a):ale w taka pogode najwiecej ma nawierzchnia i opona do powiedzenia.
Co Tobie po oponie jak hampel się zagotuje
Dobre hamulce i opona to zestaw i jedno bez drugiego nie działa.
Trzeba miec nie pokoleiw glowie zeby tak przyspieszac i hamowac Jestem mega uczulony na tak szybka jazde i jest wrogiem zapie..ania takze heble nigdy nie sploną W sensie ,ze blokuje i Abs sie wlacza ...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Arafal21, rozumiem że jesteś z tych co jeżdżą autostradą max 100km/h i do tego wyprzedzają tira Przez takich właśnie muszę mieć dobry hebel Ciekawe kto stwarza większe zagrożenie
A co do Twojego wcześniejszego postu...miałem x6 z kf-em,hebel z szóstki i niezłą opona – hamowało dużo lepiej niż seria...ale z prędkości powyżej 120 koła nie zblokowałem.
Takie jeszcze moje stwierdzenie...jeżeli jesteś wrogiem szybkiej jazdy, jeździsz wolno i "bezpiecznie " to co ty możesz wiedzieć o dobrych hamulcach
Jesteś jak ksiądz który nie ma rodziny, nie bzyka... ale uczy innych jak to mają robić
A co do Twojego wcześniejszego postu...miałem x6 z kf-em,hebel z szóstki i niezłą opona – hamowało dużo lepiej niż seria...ale z prędkości powyżej 120 koła nie zblokowałem.
Takie jeszcze moje stwierdzenie...jeżeli jesteś wrogiem szybkiej jazdy, jeździsz wolno i "bezpiecznie " to co ty możesz wiedzieć o dobrych hamulcach
Jesteś jak ksiądz który nie ma rodziny, nie bzyka... ale uczy innych jak to mają robić
Piotr_ napisał(a):Arafal21, rozumiem że jesteś z tych co jeżdżą autostradą max 100km/h i do tego wyprzedzają tira Przez takich właśnie muszę mieć dobry hebel Ciekawe kto stwarza większe zagrożenie
A co do Twojego wcześniejszego postu...miałem x6 z kf-em,hebel z szóstki i niezłą opona – hamowało dużo lepiej niż seria...ale z prędkości powyżej 120 koła nie zblokowałem.
Takie jeszcze moje stwierdzenie...jeżeli jesteś wrogiem szybkiej jazdy, jeździsz wolno i "bezpiecznie " to co ty możesz wiedzieć o dobrych hamulcach
Jesteś jak ksiądz który nie ma rodziny, nie bzyka... ale uczy innych jak to mają robić
No bez przesady... Jade tyle ile moge na danej drodze, nigdy wolniej.
Moge bo , jeszcze 2-3 lata temu nie bylem aniolkiem na drodze I z5 nie palilo 8L tak jak teraz:P
Koniec OT ku..mac:P Dyskusja bez konca
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
160-0 nie tak często...ale 160-80 to co poniedziałek i piątek na A1
Ja jestem pewny swoich hamulcy i wiem ze zadziałają jak będę potrzebował. Możesz nigdy nie tak nie hamować, ale co w przypadku omawianym tutaj jak tir zablokuje całą jezdnię ? Nawet jak taki przypadek zdarza się raz w życiu...może być o jeden za dużo
Ja jestem pewny swoich hamulcy i wiem ze zadziałają jak będę potrzebował. Możesz nigdy nie tak nie hamować, ale co w przypadku omawianym tutaj jak tir zablokuje całą jezdnię ? Nawet jak taki przypadek zdarza się raz w życiu...może być o jeden za dużo
Omen303 napisał(a):Łohoho jaka debata sie zrobił u mnie Panowie aż miło się czyta
co do wycieków fakt musze zobaczyć czy to aby nie spod tego wałka tylko że to raczej zrobie jak się cieplej zrobi czyli za rok czy ma ktoś doświadczenie w kryciu swojej mazdy pod plandeka rodzice mieli i nigdy tragedi nie bylo no ale kto pyta nie błądzi chce kupić bo mój blaszak jest zawalony dzrzewem i kosiarkami
a xedos zimuje do wiosny nie będę po soli jeździł od tego mam inne auto
Już pomagam w tej gownoburzy gdzie kazdy ma racje.
Trzymalem x6 pod plandeka w zime ok. 2 miesiecy. Mialem taka co niestety nie kryła całego auta. Kupilem tylko dlatego, ze ciekla mi przednia szyba. Taka czy nawet taka co kryje cale auto ochroni Ci tylko lakier, uszczelki czy szyby. Jak temp. Beda dodatnie a woda bedzie parowac auto i tak zacznie gnic od spodu. Wiec polecam jesli nie masz wyjscia. Lepsze to niz pod chmurka. Nie zapominaj jednak, ze warunki atmosferyczne jak mroz czy min. parowanie wody od gleby Twojego auta nie omina... W mojej po takim postoju zniknęło 20cm progów z tyłu i ciut nadkoli ; ) ale juz wczesniej byla tam sladowa rdza. co jest ciekawe to to, ze maja mazde ruda chrupala bardziej jak stała niż jezdzila.
Ps. Wybaczyć brak polskich znaków.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości