Był to samochód mojego dziadka od 1988 roku .
Dane tech:
Marka : Mazda
Model: 626
Nadwozie:Coupe
Kolor:Czerwona (Rh)
Motor: 2.0 8v
Przebieg : 223 tyś
Rok Produkcji : 1987
Więc 2 tygodnie temu po postoju około 8 lat w ciemnym garażu Wyciągnołem Mazde (Samochód co jakis czas był przepalany) po przejechaniu kilunastu kilometrów zaczeły się problemy pierwsze co pompa paliwa prawdopodobnie sie zatarła wiec wymiana na nową potem juz poleciało z górki . Musiałem zdemontować głowice ponieważ dziadek 10 lat temu czyścił świecę i krzywo wkręcił co skończyło się zerwaniem gwintu
Głowica oddana do naprawy gwintów oraz splanowania .Zawory dotarłem sam oraz wymieniłem usczelniacze .Do wymiany kwalifikowały się uszczelniacze wału oraz wałka i zostały one wymienione .Pasek rozrzadu pomimo tylu lat i ty przejechanych kilometrów posiadał jeszcze jakies napisy haha
Rolki lekko szumiały a pompa wody jeszcze by pojezdziła


Silniczek złożyłem do kupy odpaliłem juz odpowietrzałem i sztrzeliła chłodnica wody . To był najwiekszy wydatek bo az 450 zł no ale jak mus to mus !.
Nowe przewody WN swiece platynowe tez zostały zakupione bo po 15 min pracy powiedziały rownież nie ! w tym momencie silniczek chodzi jak marzenie mozna postawic kieliszek na pokrywie i gwarantuje ze ani kropelka nie poleje sie !
Madzia kwalifikowuje sie do malowania ponieważ w 1990 roku miała przygode z duzym fiatem
Została uderzona w bok i po 25 latach szpachla zaczeła pekać .Z lakiernikiem jestem umówiony w połowie miesiąca . Mazda nie ma deka grama rdzy dziadek co rok ja konserwował smarem linowym



Teraz pilnie musze nabyc orginalne alufelgi mazdy . Oraz nie posiadam wykładziny na podłoge samochodu szukam i nie moge nigdzie znaleść gdyby ktoś miał to bardzo proszę o wiadomość chętnie odkupie Gdyby ktoś miał jakiekolwiek pytania proszę zadawać.Pozdrawiam
Niestety nie posiadam zdjęć z remontu silnika