Mazda MX-6 GE KL-DE '93 2,5 V6
Jeden z lepszych mxow w polsce modyfikacje w slusznym kierunku ! tak trzymaj
Małe odkurzenie tematu Używany OEM tłumik niestety odszedł śmiercią naturalną, rozerwał się na po całej długości, więc na szybko musiałem coś zorganizowac. Wybór padł na Peślę i w piątek zamontowałem. Wykonanie ładne, dźwięk mi bardzo odpowiada (cichy, ale na wysokich obrotach jest pazur), jednak dopasowanie samych końcówek było tragiczne... Zwisały i wystawały mega daleko poza zderzak. Dzisiaj obciąłem końcówki, skróciłem, dopasowałem na nowo i pospawałem. Tym samym jeśli ktoś się zastanawia nad tłumikiem firmy Peśla – tak, polecam, ale z założeniem, że końcówki dopasujemy od nowa
Jak już wpadłem do garażu, wziąłem się za naprawę klaksonu – dołożyłem brakujący oring, poprowadziłem kable pod nabą i dołożyłem normalny klakson. Na koniec odnowiłem chlapacze A, i mam już wycięte na laserze okręgi na kielichy oraz mocowania do pałąka rozpórki – muszę to poskładac wszystko do kupy
EDIT:
A dzisiaj rano zmieniłem olej i filtr oleju Z rzeczy, które mam pilnie do zrobienia pozostały już tylko dwie – nowy dolot (aktualny jest nieszczelny, poklejony i połamany) oraz górne mocowania amortyzatorów na tyle. Po tym felgi, nowy lakier na klapie tylnej i dachu i... to chyba koniec na jakiś czas
Jak już wpadłem do garażu, wziąłem się za naprawę klaksonu – dołożyłem brakujący oring, poprowadziłem kable pod nabą i dołożyłem normalny klakson. Na koniec odnowiłem chlapacze A, i mam już wycięte na laserze okręgi na kielichy oraz mocowania do pałąka rozpórki – muszę to poskładac wszystko do kupy
EDIT:
A dzisiaj rano zmieniłem olej i filtr oleju Z rzeczy, które mam pilnie do zrobienia pozostały już tylko dwie – nowy dolot (aktualny jest nieszczelny, poklejony i połamany) oraz górne mocowania amortyzatorów na tyle. Po tym felgi, nowy lakier na klapie tylnej i dachu i... to chyba koniec na jakiś czas
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Kilka fotek z dzisiaj i wczoraj
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Fajne fotki
A czy w planach są jakieś inne koła
A czy w planach są jakieś inne koła
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
lucky-luciano napisał(a):Wierzcie na słowo – ja najbardziej nie mogę się felg doczekac Będą, ale jeszcze nie teraz – kredyt mieszkaniowy zaraz rusza i wszystko w temacie...
Kredyt już odpalony, więc teraz każdy nadmiar grosza idzie na uzbieranie kwoty na mebelki, kibelek, kanapę itd. itp
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Rzeczywiście Czytałem ale gdzieś mi umknęło
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Jesteś widzę guru od MX-6
Powiedz mi prosze na co zwracać uwagę przy kupnie – mam na oku 2.0 115 KM manual
Od zawsze podoba mi się ten model a nie chciał bym w uniesieniu/podnieceniu podczas oglądania przeoczyć jakichś "drogich" niedociągnięć.
Powiedz mi prosze na co zwracać uwagę przy kupnie – mam na oku 2.0 115 KM manual
Od zawsze podoba mi się ten model a nie chciał bym w uniesieniu/podnieceniu podczas oglądania przeoczyć jakichś "drogich" niedociągnięć.
-
watto
Ja? Nie... Julka pytaj, kamilkwlkp albo Maliniaka, a na pewno zajrzyj tutaj: viewtopic.php?f=126&t=11533
Po pierwsze FSa nie kupuj... miałem kiedyś i szybko zabrakło mi mocy... Po drugie – osłuchaj silnik (stuki hydrauliki w FS są proste do wyeliminowania, w KLu może byc pod górkę), blachy na tyle (podłużnice, błotniki), stuki zawiasu (górne mocowania zwłaszcza), standardowo. Generalnie MXy GE są naprawdę wdzięczne i niedociągnięcia można łatwo, i w miarę tanio, wyciągnąc.
Po pierwsze FSa nie kupuj... miałem kiedyś i szybko zabrakło mi mocy... Po drugie – osłuchaj silnik (stuki hydrauliki w FS są proste do wyeliminowania, w KLu może byc pod górkę), blachy na tyle (podłużnice, błotniki), stuki zawiasu (górne mocowania zwłaszcza), standardowo. Generalnie MXy GE są naprawdę wdzięczne i niedociągnięcia można łatwo, i w miarę tanio, wyciągnąc.
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Potrzebuje szybkiej rady – felgi 9,5 cala na 17, ET17 – nie wejdzie na tyle, prawda to? Lekka przesada, czy właśnie będzie kosa?
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
ET 17
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
risto77, dokładnie – ET17. Mówicie cienko... szkoda... Pajko miał u siebie chyba ET18, poszperam w jego temacie jeszcze.
EDIT:
Nie ma szans... 9 i ET18 na tyle:
Bez negatywu koło będzie mega wystawac...
EDIT:
Nie ma szans... 9 i ET18 na tyle:
Bez negatywu koło będzie mega wystawac...
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
lucky-luciano napisał(a):Potrzebuje szybkiej rady – felgi 9,5 cala na 17, ET17 – nie wejdzie na tyle, prawda to? Lekka przesada, czy właśnie będzie kosa?
Będzie wystawać i oponę musiałbyś na to z 245 założyć, co wiąże się z rzucaniem w koleinach i tym że auto przestanie jechać
Coco Jumbo i do przodu...
9.5"? Lucky myslalem ze ty jeden normalny nie no a tak na powaznie w mxie mass wieksze nadkola Niz w 626 jednak do mxa aby sie fajnie jezdzilo zalecalbym szerokosci 7-8" I et 32-40 wtedy bedzie wyglad I komfort jakos
Fakt, przez chwilkę mi trochę odbiło – miałem mega tanio komplet fajnych felg do kupienia, tylko te rozmiary
Mazda dzisiaj wróciła z urlopu – zrobione prawie 400 km czystej przyjemności
Mazda dzisiaj wróciła z urlopu – zrobione prawie 400 km czystej przyjemności
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Kupiłem felgi w końcu 17, 8, ET35 – odmaluję je ładnie i wtedy zaprezentuję
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Może jakiś przedsmak
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
VT mam tylko...
Auto zejdzie też ciut niżej
Auto zejdzie też ciut niżej
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Słabe. Może w rzeczywistości wyjdzie lepiej, za co trzymam kciuki
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości