Mazda 626 GD 2.2 Turbo '89 Hatchback
Witam!
Kilka dni temu odkupiłem od kolegi rarytasik jakim jest Mazda 626 GD w wersji amerykanskiej z pięcioma drzwiami
Miałem juz 3 sztuki GD potem jakies inne ale zdecydowalem sie powrocic do GD (jako hobbycar)
Oto kilka informacji nt autka
Dane techniczne:
Marka : Mazda
Model : 626 GD
Rok : 1989
Pojemność : 2.2
Moc :
Silnik : F2T
Przebieg : 202 tyś. mil
Kolor : Złoty
Wyposażenie :
– klimatyzacja
– tempomat
– elektryczne szyby
– elektryczny szyberdach
– elektryczne lusterka
– elektrycznie regulowane zawieszenie (soft, normal, sport)
– regulacja kierownicy
– wspomaganie
– centralny zamek
– oryginalne radio + korektor + "subwoofer" pod siedzeniem pasażera
– nadmuch z funkcją swing
– manualna skrzynia biegów
– czerwona tapicerka
– automatyczne pasy
– LPG
Do zrobienia:
– DUUUUUŻO
Zdjecia auta od poprzedniego właściciela
Kilka dni temu odkupiłem od kolegi rarytasik jakim jest Mazda 626 GD w wersji amerykanskiej z pięcioma drzwiami
Miałem juz 3 sztuki GD potem jakies inne ale zdecydowalem sie powrocic do GD (jako hobbycar)
Oto kilka informacji nt autka
Dane techniczne:
Marka : Mazda
Model : 626 GD
Rok : 1989
Pojemność : 2.2
Moc :
Silnik : F2T
Przebieg : 202 tyś. mil
Kolor : Złoty
Wyposażenie :
– klimatyzacja
– tempomat
– elektryczne szyby
– elektryczny szyberdach
– elektryczne lusterka
– elektrycznie regulowane zawieszenie (soft, normal, sport)
– regulacja kierownicy
– wspomaganie
– centralny zamek
– oryginalne radio + korektor + "subwoofer" pod siedzeniem pasażera
– nadmuch z funkcją swing
– manualna skrzynia biegów
– czerwona tapicerka
– automatyczne pasy
– LPG
Do zrobienia:
– DUUUUUŻO
Zdjecia auta od poprzedniego właściciela
Ostatnio edytowano 11 sty 2015, 23:17 przez Pierzaktar, łącznie edytowano 2 razy
EJ świetne wozidło z fajnym motorem.
Opowiedz coś więcej o tym zawieszeniu.
Opowiedz coś więcej o tym zawieszeniu.
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 25 lut 2013, 23:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Auto bedzie musialo przejsc gruntowny remont. Dokladki progow porażka i zostana usuniete. Lotka na klapie bedzie najprawdopodobniej inna. Moze mi sie uda odzyskac oryginalna US klape bagaznika.
Jest to projekt na dluzszy czas
Jest to projekt na dluzszy czas
Regulacja dziala na wszystkich 4 amortyzatorach aczkolwiek stan samych amorow to jedna wielka zagadka. W swoim czasie zapadnie decyzja czy będą ratowane amory z regulacją czy wpadnie zwykly amor + jamexy które leza w garazu czy moze jakis kit
Dopisano 24 gru 2014 17:10:
A poki co do madzi mam sprezynki jamex noweczki w pudelku, kierownice momo w bdb stanie z naba oraz japonskie felgi 17" kosei do lekkich poprawek
Aaaa no i zapomnialbym o FMIC ktory tez lezy i czeka zdjecia nie mam
Dopisano 24 gru 2014 17:10:
A poki co do madzi mam sprezynki jamex noweczki w pudelku, kierownice momo w bdb stanie z naba oraz japonskie felgi 17" kosei do lekkich poprawek
Aaaa no i zapomnialbym o FMIC ktory tez lezy i czeka zdjecia nie mam
kurde, jest świetna. Najlepsze wersje, które wychodziły to właśnie te na rynek amerykanski ew.japoński. Bardzo choruje właśnie na taką. Takie bajery jak oryginalne radio, zawieszenie, ruchome nawiewy to niepowtarzalne smaczki.
Dużo motywacji i chęci do działania życze!!! i trzymam kciuki
Dużo motywacji i chęci do działania życze!!! i trzymam kciuki
Payorez Momo jest wloskim producentem sportowych akcesoriow samochodowych stosowanych we wszystkich markach samochodow. Wg mnie pasuje idealnie, wyglada super i jezdzi sie bardzo fajnie. Wiem bo juz mialem w poprzedniej GD. A jesli komus kojarzy sie z golfami to trudno. Mam również wydech remus dedykowany z forda probe v6 o ktorymzapomnialem wspomniec ze czeka na zalozenie.
Dziekuje wszystkim za komentarze
PS. Zdjecie pogladowe. Pucha taka sama, koncowki tez tylko mniejszy kąt – rury wychodza prawie prosto
Dziekuje wszystkim za komentarze
PS. Zdjecie pogladowe. Pucha taka sama, koncowki tez tylko mniejszy kąt – rury wychodza prawie prosto
Ostatnio edytowano 11 lut 2015, 20:05 przez Pierzaktar, łącznie edytowano 1 raz
Ładna jest i ten środek
ile dawałeś za sprężyny i jak one jakościowo do innych
ile dawałeś za sprężyny i jak one jakościowo do innych
-
Patryk
- Od: 30 mar 2008, 23:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Sprezyny kupilem ze 3 lata temu bo wtedy byl juz projekt mazda w planach. Od tamtej pory nawet pudelka nie rozpakowalem. Jak kurier przywiozl tak lezą w garazu. Natomiast kolega ma hatchbacka na tych sprezynach i sobie chwali. Mowi ze prowadzi sie dobrze po zakretach a przy tym nie jest kamień.
PS. Mialem jamexy na GE GT V6 i byly za twarde. Ale to moze przez ciezszy silnik. Sprzedalem kumplowi do GE 2.0 i mowil ze jezdzi sie super
PS. Mialem jamexy na GE GT V6 i byly za twarde. Ale to moze przez ciezszy silnik. Sprzedalem kumplowi do GE 2.0 i mowil ze jezdzi sie super
Kurde no co się jaram Twoją furką... to szok
Ale już o tym rozmawialiśmy na fejsie
Ale już o tym rozmawialiśmy na fejsie
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Ossszzz.... GD hatchback usdm – to jest rzadkość nawet w USA w latach kiedy był produkowane, nie wiem czy nie masz jedynej w PL.
Czar auto z tych lat....piękna jest......
Jeśli to ma być projekt na dłuższy czas i auto na zasadzie hobbycar (rozumiem,że masz inne do jazdy na co dzień ?) to rób zawieszenie oryginalne i nie zmieniaj nic. Te felgi też nie pasują – są za nowe w stosunku do budy, lepiej poszukać jakichś org z GD z tamtych lat, ew. RX-7
Silnik F2T generował ~145HP
Czar auto z tych lat....piękna jest......
Jeśli to ma być projekt na dłuższy czas i auto na zasadzie hobbycar (rozumiem,że masz inne do jazdy na co dzień ?) to rób zawieszenie oryginalne i nie zmieniaj nic. Te felgi też nie pasują – są za nowe w stosunku do budy, lepiej poszukać jakichś org z GD z tamtych lat, ew. RX-7
Silnik F2T generował ~145HP
- Od: 28 gru 2006, 18:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Jakbyś chciał ją sprzedać, to wiesz gdzie uderzać
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Dzieki za wszystkie opinie. To ma byc drugie moje auto do jazdy na codzien. Nie chce jej trzymac w stanie fabrycznym tzn felgi czy zawieszenie. Lubie jak auto jest obnizone i ma duze felgi i do tego bede dazyl. Ale spokojnie nie zaloze borbetow, germanow czy włoskich lub chinskich felg. Te co mam to japonskie felgi a czy pasuja to sie okaze jak je zaloze na auto
Nie bez powodow pod maska jest F2T bo tym autem napewno nie będę zamulal
Na codzien mam 1.8t w kombi na lekkich sterydach:)
A w sobote udalo mi sie kupic probka z F2T z 96tys orginalnego przebiegu. To auto robi szał i silnik wpadnie do madzi bo madzi F2T juz nie jedzie jakbym chcial.
Nie bez powodow pod maska jest F2T bo tym autem napewno nie będę zamulal
Na codzien mam 1.8t w kombi na lekkich sterydach:)
A w sobote udalo mi sie kupic probka z F2T z 96tys orginalnego przebiegu. To auto robi szał i silnik wpadnie do madzi bo madzi F2T juz nie jedzie jakbym chcial.
Ostatnio edytowano 11 lut 2015, 20:07 przez Pierzaktar, łącznie edytowano 1 raz
No i to mi się podoba
Będę miał do ciebie prośbę o porobienie fotek jaki jest podłączone turbo bo interesuje mnie swap do fe3n turbo od probe
Będę miał do ciebie prośbę o porobienie fotek jaki jest podłączone turbo bo interesuje mnie swap do fe3n turbo od probe
-
Patryk
- Od: 30 mar 2008, 23:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Tak jak ci mowilem przez telefon nie ma mnie na miejscu zebym mogl zrobic foty ale pierwsza i podstawowa sprawa, turbo od proba jest za male do fe3n
PS. Zbieram juz pomalu graty i w garazu pojawily sie swiece, przewody WN, palec, kopulka, plyn hamulcowy dot 5.1(?) dostalem od kumpla. Jestem na etapie poszukiwan rozrzadu a olej to w swoim czasie
Na montaz czeka tez MBC properfekt ktory nie zdal egzaminu w moim dupowozie VW 1.8t z powodu duzej ilości elektroniki ktora i tak obcinala doladowanie.
Mam tez zarezerwowany zchipowany ECU od kolegi z forum oraz spojler na klape z wersji coupe oraz grila z halogenami(z mojej bylej czerwonej mazdy)
PS. Zbieram juz pomalu graty i w garazu pojawily sie swiece, przewody WN, palec, kopulka, plyn hamulcowy dot 5.1(?) dostalem od kumpla. Jestem na etapie poszukiwan rozrzadu a olej to w swoim czasie
Na montaz czeka tez MBC properfekt ktory nie zdal egzaminu w moim dupowozie VW 1.8t z powodu duzej ilości elektroniki ktora i tak obcinala doladowanie.
Mam tez zarezerwowany zchipowany ECU od kolegi z forum oraz spojler na klape z wersji coupe oraz grila z halogenami(z mojej bylej czerwonej mazdy)
Dzis mazda zostala odstawiona do znajomego blacharza magika. Terminy odbioru blizej nieokreslone ale blacharka zostanie ogarnieta od podstaw.
Udalo mi sie tez dzis kupic/odebrac zegary na slupek
Udalo mi sie tez dzis kupic/odebrac zegary na slupek
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości