Mazda 626 GF DiTD '98 (Sesja 3x 626, GD, GE, GF)
jeśli na trzecim nie ma przyczepności to czas za oponami się rozejrzeć. przy obecnej mocy nie powinno tak być. 8 tysięcy.... za 8 tysiecy zrobiłby chyba takie coś http://darrenjlobb.blogspot.com. siedzą tam dwie turbiny-jakaś malutka i wielka jak łeb konia i kompresor i żeby aż tak nudno nie było to HDi z common rail przerobione na manualną pompę wtryskową. i jeszcze jedno-bardzo nieodpowiedni kolor do modzonego diesla prawa strona klapy wiecznie czarna będzie
Dowcipne Opony są w porządku (fakt to tylko 15 195) ale są roczne i kosztowały 300zl za sztukę wiec nie jest to jakiś chiński badziew (szwagier przy mnie kupował).8 tys to bardzo mało jak przeliczysz (licze jak wyszlo mojego kumpla e46):
turbosprerzarka hybryda 2k
program pisany od 0 2K
IC jakies 500/600zl (co najmniej nieorientowaniem się dokładnie jak sprawa z orurowaniem wygląda)
Wydech (znajomy robi dla mnie jakies 500zl pi razy oko)
I zostaje układ paliwowy i ewentualne usterki wiec nie jest to wcale dużo.
Pytanie do ludzi bardziej w temacie jak wygląda sprawa bi turbo ? (dorzucenie 2 turbo sprężarki takiej samej jak mam teraz (nie mam pojęcia na ten temat) )
turbosprerzarka hybryda 2k
program pisany od 0 2K
IC jakies 500/600zl (co najmniej nieorientowaniem się dokładnie jak sprawa z orurowaniem wygląda)
Wydech (znajomy robi dla mnie jakies 500zl pi razy oko)
I zostaje układ paliwowy i ewentualne usterki wiec nie jest to wcale dużo.
Pytanie do ludzi bardziej w temacie jak wygląda sprawa bi turbo ? (dorzucenie 2 turbo sprężarki takiej samej jak mam teraz (nie mam pojęcia na ten temat) )
Parę kółek po torze i potrafią pękać na bokach i zewnętrzny bieżnik odpada. Ale do normalnej jazdy się nadają. Miałem okazję w deszczu omegą 2.6 śmigać na nexenach i żadnych niespodziewanych sytuacji nie było. 235 na 17 calach
jak będziesz miał swój od 0-120 to będzie można porównać
https://www.youtube.com/watch?v=qOBey7c ... e=youtu.be
polecam ściszyć bo ja tego nie zrobiłem
jak będziesz miał swój od 0-120 to będzie można porównać
https://www.youtube.com/watch?v=qOBey7c ... e=youtu.be
polecam ściszyć bo ja tego nie zrobiłem
Rozmawiałem wczoraj z magikiem jest drobny przełom w DiTD jest osoba która zrobi mu program (koszt około 1500zl.) Jeżeli ktoś miałby ochotę na taka modyfikacje u siebie może pisać na pw,chętnie dam namiary (Magik jest w okolicach Tarnowa) , ja osobiście sam podrąże temat jeszcze (studiuje programistkę i dowiedziałem się ze jeden z mgr. ma zajawkę i się bawi takimi rzeczami .
Zapomniał bym pytanko do osób ustawiających zawory w DiTD (u mechanika) ile mniej więcej was to wyniosło ? Mi powiedział mechanik 250zl przy szlifowaniu płytek (nie wiadomo czy się uda) i 500zl przy wymianie jest to w miarę normalna cenna za taka usługę?
Zapomniał bym pytanko do osób ustawiających zawory w DiTD (u mechanika) ile mniej więcej was to wyniosło ? Mi powiedział mechanik 250zl przy szlifowaniu płytek (nie wiadomo czy się uda) i 500zl przy wymianie jest to w miarę normalna cenna za taka usługę?
Jakie szlifowanie płytek?! Szczelinomierz, klucz 10 i nowa uszczelka pod dekiel zaworów. Regulacja jest na gwint... jak się do tego tak zabierają to lepiej sobie odpuść tych magików.
Jest fotorelacja na forum z ustawiania.
Jest fotorelacja na forum z ustawiania.
Ja u siebie się nie decyduje na pewno na samego wirusa jak już mam robić to nowa turbina + do tego wirus .
Dziękuję za pomoc , samemu nie chce się za to zabrać bo się troszkę boje.
Ciekawostka zadzwoniłem do aso mazdy w Krakowie krzyknęli 1500zl .
Dziękuję za pomoc , samemu nie chce się za to zabrać bo się troszkę boje.
Ciekawostka zadzwoniłem do aso mazdy w Krakowie krzyknęli 1500zl .
Dawno mnie tutaj nie było a w Madzi troszkę się pozmieniało
Podsumowując Sezon 2015 :
Zostały założone nowe Aluski 17 z oponami michelin primacy 3 oraz continental super contact 3
Dołożyłem do Alusow nakrętki Niebieskie ,do tego nakrętki na wentyli mazda
Zostały pomalowane zaciski w niebieski kolor do nakrętek.
Wymieniłem żarówki na osram cool blue hyper (Polecam każdemu fajny efekt )
Została wykonana pełna konserwacja podwozia wraz z profilami , poprawione zostały nadkola (oczyszczone do blachy i pomalowane na nowo). Oraz (ponoć bolączka GF`ek) pod Maska pod kielichem pasażera pojawiło się rude zło które również wymagało interwencji lakiernika. (Madzia jest wypełni wolna od rudej )
Grill został oklejony na czarny połysk .
Oraz Madzia dostała wydech przelotowy o zwiększonej średnicy z 1 tłumikiem (końcowy) z podwójna końcówka buzzer`a.
Zostały wymienione głośniki z przodu na lanzar mx573.
Oraz na zimę dostała oponki Michelin Alpine 3 .
Niżej dodaje zdjęcia z Jesiennej sesji
Podsumowując Sezon 2015 :
Zostały założone nowe Aluski 17 z oponami michelin primacy 3 oraz continental super contact 3
Dołożyłem do Alusow nakrętki Niebieskie ,do tego nakrętki na wentyli mazda
Zostały pomalowane zaciski w niebieski kolor do nakrętek.
Wymieniłem żarówki na osram cool blue hyper (Polecam każdemu fajny efekt )
Została wykonana pełna konserwacja podwozia wraz z profilami , poprawione zostały nadkola (oczyszczone do blachy i pomalowane na nowo). Oraz (ponoć bolączka GF`ek) pod Maska pod kielichem pasażera pojawiło się rude zło które również wymagało interwencji lakiernika. (Madzia jest wypełni wolna od rudej )
Grill został oklejony na czarny połysk .
Oraz Madzia dostała wydech przelotowy o zwiększonej średnicy z 1 tłumikiem (końcowy) z podwójna końcówka buzzer`a.
Zostały wymienione głośniki z przodu na lanzar mx573.
Oraz na zimę dostała oponki Michelin Alpine 3 .
Niżej dodaje zdjęcia z Jesiennej sesji
Tylko został wydech zrobiony (pełen przelot z jednym tłumikiem ) , niestety miałem wypadek losowy i kasy na mody uciekło . Aktualnie kombinuje z Intercoolerem (wszystkie podpowiedzi sugestie mile widziane).
Myślałem o zamontowaniu IC z Saaba 9-3 (jednostronny) jednak , pierwszy problem który widzę jest miejsce (obawiam się, że będzie haczył o skraplacz od Klimy) . Zostaje kwestia również orurowania i tego ze niestety nie potrafię spawać i muszę to komuś zlecić.
Co do samej modyfikacji wydechu polecam każdemu dźwięk DiTD jest bardzo przyjemny na wolnym wydechu i niemeczący w trasie (Postaram się nagrać w końcu jakieś wideo), co do osiągów wydaje mi się ze auto lepiej idzie .
Myślałem o zamontowaniu IC z Saaba 9-3 (jednostronny) jednak , pierwszy problem który widzę jest miejsce (obawiam się, że będzie haczył o skraplacz od Klimy) . Zostaje kwestia również orurowania i tego ze niestety nie potrafię spawać i muszę to komuś zlecić.
Co do samej modyfikacji wydechu polecam każdemu dźwięk DiTD jest bardzo przyjemny na wolnym wydechu i niemeczący w trasie (Postaram się nagrać w końcu jakieś wideo), co do osiągów wydaje mi się ze auto lepiej idzie .
Moim zdaniem po paru modyfikacjach można uzyskać realne 150KM (trudniej w RF2A niż w RF4F). Jeśli chcemy myśleć o czymś więcej to najlepszą opcją jest przejść na zasilanie CR, daje to już spore możliwości.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości