Mazda 626 GF DiTD '98 (Sesja 3x 626, GD, GE, GF)
Witajcie , chciałem wam pokazać swoja Madzie .Jest to 626 GF z 98 roku, samochodzik jest ze mną od Maja,i nasza miłość kwitnie . Auteczko ma aktualnie 140tys km przebiegu ,posiada silnik RF2 w serii posiadający 90 kucyków ,pierwsze co zaczęło brakować mi mocyw moim kochanym auteczku (przesiadłem się z glofa iv tdi 130km),aktualnie jest xxx koni ale samochód lepiej się zbiera od wspomnianego golfa (golfik jest zdrowy:) ), za niedługo jadę ustawić zawory oraz na hamownie wiec nie omieszkam się pochwalić wykresem:).Dobrze czas na trochę faktów i marzeń :
Aktualne modyfikacje :
MBC pro perfect
Drut tuning (opornik 2x50 Om) (za jakiś czas wleci program już znalazłem magika który się tego zadania podejmie )
Dodatkowy zegar turbo(na silniczku krokowym)
Radyjko Kenwood`a
Zmienione głośniki z przodu
Planowane modyfikacje wizualne:
Felga 17 (już kupiona zdjęcie niżej )
Przeróbka przednich lamp na Us`y
Przeróbka tylnych lamp
Przednia listwa w czarny mat
Dach czarny mat
Lusterka czarny mat(tutaj jeszcze sie nad tym zastanawiam)
Planowane modyfikacje mechaniczne:
Zawieszenie bardziej sportowe i obniżające (straszna z niej koza:P)
Hamulce od mazdy 6
Nowy większy ic
Nowy wydech (przelot)
Nowa turbinka
Programik
Nowe wydajniejsze wtryski
Poniżej przedstawiam sesyjkę z kolegi e46
Aktualne modyfikacje :
MBC pro perfect
Drut tuning (opornik 2x50 Om) (za jakiś czas wleci program już znalazłem magika który się tego zadania podejmie )
Dodatkowy zegar turbo(na silniczku krokowym)
Radyjko Kenwood`a
Zmienione głośniki z przodu
Planowane modyfikacje wizualne:
Felga 17 (już kupiona zdjęcie niżej )
Przeróbka przednich lamp na Us`y
Przeróbka tylnych lamp
Przednia listwa w czarny mat
Dach czarny mat
Lusterka czarny mat(tutaj jeszcze sie nad tym zastanawiam)
Planowane modyfikacje mechaniczne:
Zawieszenie bardziej sportowe i obniżające (straszna z niej koza:P)
Hamulce od mazdy 6
Nowy większy ic
Nowy wydech (przelot)
Nowa turbinka
Programik
Nowe wydajniejsze wtryski
Poniżej przedstawiam sesyjkę z kolegi e46
Ostatnio edytowano 24 maja 2017, 19:47 przez xawer, łącznie edytowano 2 razy
O, znowu to powiem, witamy kolejną GF na forum!
I jedna ogromna prośba: opisuj każde grzebanie w mocy auta, bo to jest niecodzienny temat w RF2A i jeśli coś wyjdzie (poza opornikotuningiem) to będzie to coś nowego (Riki też miał jakieś dokonania, ale pomijając wyjątki to RF2A śmigają z mocą seryjną albo niższą –> opisane w dziale technicznym ) i miło będzie o tym poczytać Tak więc powodzenia w modach!
Dobre felgi, moim zdaniem OEMowe felgi nowszych modeli pasują idealnie.
I jedna ogromna prośba: opisuj każde grzebanie w mocy auta, bo to jest niecodzienny temat w RF2A i jeśli coś wyjdzie (poza opornikotuningiem) to będzie to coś nowego (Riki też miał jakieś dokonania, ale pomijając wyjątki to RF2A śmigają z mocą seryjną albo niższą –> opisane w dziale technicznym ) i miło będzie o tym poczytać Tak więc powodzenia w modach!
Dobre felgi, moim zdaniem OEMowe felgi nowszych modeli pasują idealnie.
Zamierzam zrobić najmocniejsze RF2 w Polsce , (2 z przodu ) jeżeli chodzi o tuning tego silnika jak mówiłem rozmawiałem już z magikiem i sam zaproponował mi powyższe modyfikacje (jako ze mam jeszcze studencki budżet musicie mi panowie dać trochę czasu), jeżeli chodzi o kompetencje tego pana e46 na zdjęciu jest najmocniejszym m47 w Polsce (207km) (on przygotował auto kolegi)
Tak o USDM kierunki dokładnie Ruda jej nie bierze praktycznie (drobne zaprawki już wykonałem ale to tyle [została konserwacja podwozia na przyszły rok] ) Jeżeli chodzi o przebieg jestem 3 właścicielem samochodu wcześniej jeździł nim szwagier kupił jak miała 80tys km, była sprawdzana mam wszystkie papiery na autko , jest to wersja austriacka tam jeździł nią dziadek a auto sprowadził nasz dobry znajomy
Przyznam się szczerze panowie 200km twierdzi magik ja myślałem o 180 ale stwierdziłem ze skoro tak podejdziemy do planu ambitniej .Aktualnie dmucha 1.2 bara powyżej tej wartości auto zaczyna przerywać dlatego tak ustawiłem mbc.Jeżeli chodzi o podniesienie tak mocy w tym silniku (u kumpla w bmw tez mówili ze się nie da albo się zaraz wysra 30tys km przejechał nic mu się nie dzieje wrażenia bezcenne) ,przy zastosowaniu odpowiednich komponentów jest to możliwe (wydajniejsze wtryski chyba od audi się stosowało) turbosprężarka hybryda itd , kiedyś Riki napisał ze jedyne co ogranicza ten silnik to osprzęt bo dol ma mega mocny , co jest prawda oczywiście programowanie komputera deso jest również przeszkoda ale do przejścia i narzazie mam na to co najmniej 2 patenty (jak się spotkam z magikiem za niedługo obgadać parę rzeczy i potwierdzi moje tezy wtedy je przedstawię),od razu panowie wam mowie ze osiągniecie tego celu zajmie mi co najmniej rok 2 (nie każdy ma ok 8tys do wrzucenia w silnik samochodu od tak),powoli ale zamierzam się tym bawić. Oczywiście panowie mam nadzieje ze będę mógł skorzystać z waszego zaplecza wiedzy i w razie czego pomożecie mi przejść dane problemy i coś się ruszy.
Pozdrawiam Xawer
Pozdrawiam Xawer
Niema być tematem przewodnim ale ok jutro postaram się zrobić fotki i podesłać,
Aktualnie jeżeli chodzi o osiągi to zjedzone parę razy zostały Ford focus 101km 1.6 (leciutkie szybkie skur**) oraz e36 320 150km sedan e46 318i e46 320i(02) 150km.
W jakim przedziale obrotów chcecie przyspieszenie ? 2k-4.5k ?
Aktualnie jeżeli chodzi o osiągi to zjedzone parę razy zostały Ford focus 101km 1.6 (leciutkie szybkie skur**) oraz e36 320 150km sedan e46 318i e46 320i(02) 150km.
W jakim przedziale obrotów chcecie przyspieszenie ? 2k-4.5k ?
Przesyłam filmiki oraz zdjęcie mbc jak jest u mnie zamontowywane
Zapomniałem samochód niema kata i jest wrzucona strumienica
https://www.youtube.com/watch?v=ik_N0Ar ... e=youtu.be
Dźwięk z wydechu :
https://www.youtube.com/watch?v=CTFYQvv ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=QA-AIrJ ... e=youtu.be
Zapomniałem samochód niema kata i jest wrzucona strumienica
https://www.youtube.com/watch?v=ik_N0Ar ... e=youtu.be
Dźwięk z wydechu :
https://www.youtube.com/watch?v=CTFYQvv ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=QA-AIrJ ... e=youtu.be
Taki sposób który pokazujesz na początku było 1 podłączenie jednak miałem problem z ustawieniem co bym nie robił wyskakiwało 1.4/1.5 bara (dopóki nie było oporników o dziwo nawet silnik nie wskakiwał w tryb), z tego powodu podłączyłem tak jak powyżej i jest spokój i bardzo dokładna regulacja (jak pisałem w 1 poście mbc zdecydowałem się na markowe properfect).Jeżeli chodzi o trójnik jest to trójnik seryjnie dodany do zegara,wiec niekierunkowy,do zegara został zastosowany 2 trójnik (jest wpięty przed boost sensorem) którego używają gazownicy (podchodzi jest wymiar)[moim skromnym zdaniem są lepiej wykonane].
//Edit Filmik powyżej nagrywany były w 2 osoby w aucie (kumpel kręcił)
//Edit Filmik powyżej nagrywany były w 2 osoby w aucie (kumpel kręcił)
szczerze? jedzie gorzej od mojego automata a na pewno gorzej od tego :
https://www.youtube.com/watch?v=BiN_naO ... kWk_hgG8og
potem było turbo na 1.5 bara i zabawa z pompą a na końcu dachowanie. wszystkie zabawy kosztem zegara (to najdroższe ) i paru kluczy. nic nie zastąpi widoku oddalającej się omegi 3.0 w bocznym lusterku czy innej maści A4 i pasków oraz diesla kręconego do 6 tys . kibicuję bo lubie modzone diesle. szkoda tylko że te komputery zepsuły zabawę
https://www.youtube.com/watch?v=BiN_naO ... kWk_hgG8og
potem było turbo na 1.5 bara i zabawa z pompą a na końcu dachowanie. wszystkie zabawy kosztem zegara (to najdroższe ) i paru kluczy. nic nie zastąpi widoku oddalającej się omegi 3.0 w bocznym lusterku czy innej maści A4 i pasków oraz diesla kręconego do 6 tys . kibicuję bo lubie modzone diesle. szkoda tylko że te komputery zepsuły zabawę
Zrobię jak chcecie jeszcze filmik 0 do tych 120 (wczoraj było mokro i ślisko wiec dupa a na 3 biegu potrafi nie mieć czasem przyczepności), aktualnie samochód nie jest zmodzony niczym poza tym co było pokazane na forum (oporniki,mbc) wiec rewelacji niema,jedź już mi się przyjemnie ale to jeszcze nie to .Ogólnie rzecz biorąc temat modzenia tego silnika (oprócz zbierania informacji,i dokumentacji ,zamieszczenia rozmów z ludźmi w temacie) ruszy pewnie po wakacjach (puki co samochód chce przygotować na sierpień(tarnowski zlot tuningowy),pyzatym jak mówiłem nie mam odrazu 8k na wydanie na silnik(osprzęt). Przed wakacjami istnieje możliwość montażu nowego wydechu i ic , na pewno zrobię na wiosnę SS (postaram się zrobić jakaś fotorelacje) bo puki co mi za zimno na modzenie samochodu pyzatym muszę kupić oponki ma lato:)
//Edit a z twoim automatem chętnie się zmierzę na jakimś spocie dla porównania
//Edit a z twoim automatem chętnie się zmierzę na jakimś spocie dla porównania
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości